Ben in juli gestopt met de pil na 13 jaar geslikt te hebben. Sindsdien heb ik een zeer regelmatige cyclus van 27 dagen. Het is nooit langer of korter geweest. Aanstaande zondag heb ik mijn Nod. Vorige week vrijdag had ik ineens flinke steken in mijn buik wat ongeveer 5 min. aan hield. Deze week vanaf dinsdag, heb ik iedere dag (weleens) tijdens het afvegen roze/bruinige afscheiding. Daarnaast heb ik ook bijna de gehele dag last van een krampachtig gevoel in de onderbuik. (anders dan dat ik ongesteld moet worden) Normaal gesproken heb ik voor mijn nod nooit geen last van rozige/bruinachtige afscheiding. Mijn borsten doen ik ook pijn, dat heb ik soms wel en soms niet voor mijn nod. Dus dat zegt niets. Herkennen jullie dit?
Ben vergeten te vertellen dat ik 's ochtends voor dat ik opsta een temperatuur heb van 37.3 graden. Anders is dat meestal 37 graden 's ochtends.
gooi der eens een test tegen aan... dan weet je meer... Ik had wel iets roze afscheiding.. maar verder nergens last van... zelf ging ik er van uit ongi te worden.. maar zie me banner testen meid... dan weet je het zeker
Ik had krampen en bruin/rood verlies, dus d8 ongi te worden, en voelde me grieperig. Misschien moet je idd ff testje doen, dan weet je het zeker
Heb het nu ook schat,heb al het 4dagen als ik ga plassen,zie ik het tijdens het afvegen,weet ook niet precies wat het kan zijn ,ik zat ook aan de pil,maar jah schat gefeliciteert