zeven dagen over tijd, test negatief

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door johannaph, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johannaph

johannaph Lid

2 jul 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

ik heb een vraag. Ik ben nu 7 dagen overtijd en ik heb elke dag een test gedaan, allemaal negatief, slik al jaren geen pil en heb geen stress, door temperaturen weet ik precies wannneer mn ei sprong was... Heeft er ooit iemand ook zolang een negatieve test gehad en bleek later toch zwanger te zijn?
    dinsdag mag ik de gyn weer bellen als ik dan nog steeds niet ongi ben.

groet Johanna

2. monique020

monique020 Niet meer actief

Hi Johanna,

Wat vervelend en spannend moet dat voor je zijn. Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en die vertelde me dat een negatieve uitslag eigenlijk altijd betekent dat je ook echt niet zwanger bent. Mijn advies is om te blijven 'klussen' totdat het wel lukt.

grtjes Monique

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hoelang ben je nu al ondertussen gestopt met de pil?

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Staat er toch vrij duidelijk, dacht ik ;)

Maar als je het te graag wilt, kun je ook onbewust je ongi tegenhouden.
    Meestal na 7 dagen overtijd geeft je test echt wel positief, als je zwanger bent.

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Oeps, niet gezien:D

Normaal moet je na 7 dagen toch positief testen, maar er zijn zeker uitzonderingen! Misschien bloed laten trekken bij ha?

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ben het met Skatje eens, je test zou toch ondertussen wel positief moeten zijn, die dingen zijn supergevoelig!

dus ik denk niet dat je zwanger bent. ook als je precies weet wanneer je ei was kun je overtijd zijn om een hoop redenen. ik was bijvoorbeeld altijd overtijd als ik ongi moest worden op spannende momenten, zoals tijdens een tentamen of toen ik moest afrijden. ben weleens 11 dagen overtijd geweest (en ik ben super regelmatig normaal gesproken) en toen was ik niet zwanger.

Deel Deze Pagina