Ik wil graag mijn roze voetenzak verven naar zwart. Maar ben bang dat ik het verpest. Iemand ervaring ermee en welke textielverf kan ik het beste gebruiken?
volgens mij is een voetenzak (iig die van mij) van polyester, en textielverf is meestal alleen voor katoen. Ik zou ook niet weten hoe fleece uitpakt bijv, want in basis is dit gemaakt van plastic. De keren dat ik het gedaan heb, werd het katoen wel gekleurd maar de stiksels bijv die bleven de originele kleur. Ik zou er niet aan beginnen. Is het een optie om hem roze te laten?
Dat gaat niet lukken. Teveel polyester en de sticksels gaan sowieso niet mee. Fleece kleurt ook niet mooi mee. Ik zou een nieuwe( of marktplaats) onder de kerstboom leggen.
ik zie dat je een jongetje hebt gekregen nu (nou ja, even geleden ) ik zou zelf een ander stofje eroverheen stikken
Ik zou deze te koop zetten en evt 2e hands een andere kleur aanschaffen. Kans is groot dat je t flink verpest..
Verven gaat niet werken hoor, ik zou 'm idd verkopen via marktplaats en tweedehands een andere zoeken.
Oke dank jullie wel! Ik ga er maar niet aan beginnen! Ga proberen te ruilen of te verkopen denk ik...
Ik heb wel eens met de aanvullende bekleding geprobeerd om deze te verveen . Nou helaas dat feest ging niet door
Is je voetenzak voor een maxicosi of voor een grote kinderwagen? Ik heb er nog 1 liggen voor een maxicosi, donkerblauw, en die ga ik niet meer gebruiken, want mijn meisje wordt in de lente geboren