Ik heb een vraagje. Ik krijg de familiewieg voor de baby als hij er is. Nu zit hier al vanaf dat ik geboren ben (27) jaar geleden een hele mooi natuurzijde voering in. Maar: hij is roze zacht roze. Omdat die kleur schijnbaar rustgevend werk op een kindje omdat het een beetje de kleur zou zijn die een kindje ook in de baarmoeder ziet. Nu zit ik toch te twijfelen omdat ik een jongetje krijg of ik hem nou wel in een roze weitje moet leggen. Eigenlijk ben ik een beetje bang voor de reacties van m'n vriendinnen Wat zouden jullie doen? Roze of m'n mamma achter de naaimachine zetten met een nieuw stofje.
Heb je alleen een wiegje of ook nog een ledikantje? Anders leg je hem in het ledikantje als je visite krijgt Persoonlijk zou ik het niet doen, maar aan de andere kant als je het verder een beetje jongensachtig aankleed dan valt het roze misschien minder op? Haha, lastig!
Hahaha, baby's zien nog helemaal geen kleur Ik hou zelf niet van kleur voor baby's en zou het wit laten maken.
Ligt eraan wat er met familie is afgesproken en of de bekleding eraf te halen is. Als t gewoon een simpel eraf te halen bekleding is kun je bekleden wat je wil lijkt me. Is het een vaste bekleding (zoals bij ons, erin genaaid ) dan zul je.met familie even moeten overleggen of t de bedoeling is dat je de bekleding eraf haalt. Maar als t eraf kan, dan zou ik iets naar eigen smaak maken.
Kan je er niet een soort hoes voor er overheen laten maken? Op de markt zijn genoeg leuke stofjes te koop. Ik zou t wit doen en dan een blauw lakentje oid doen. Dan blijft de bekleding wel heel die er nu in zit. Wie weet voor als er ooit weer een meisje in komt te liggen.
Antroposofische zweverigheid Het is de wieg die m'n ouders voor mij hebben laten maken. Eigenlijk hebben er sinds die tijd al wel 10 kindjes in gelegen en ook jongetjes. Bekleding is wel gewoon nog heel netjes en is los. Dus kan wel een nieuw stofje er in doen hoor. Ik vind de kleur ergens juist wel mooi maar zo niet voor een jongetje
Ik zou me er niet druk om maken.. Een mooie blauw hemeltje,dekentje en knuffel met een mooi gevuld baby jongetje is toch al goed! En zacht roze kan best.
Als je jezelf eraan stoort zou ik het veranderen. Maar als jij er geen moeite mee hebt zou ik het zo laten en leg je er gewoon een stoer jongensdekentje in
ik heb zelf roze wiegbekleding, maar voor onze zoon word het grijs met witten sterren. vind het zelf geen porum. meisje kan wel in blauw, maar andersom vind ik niet echt..
Zacht roze? Ik vind wel dat t kan hoor! Met een mooi jeanskleurtje blauw denk ik juist dat t heel mooi is. Maar lekker doen wat jij zelf leuk vind! Als dat kleurtje bij de familie wieg hoort,zou ik t soort gek vinden om er wat anders in te doen denk. Als ik t echt niets vond,zou ik zelf via mp een wiegje opduikelen en bekleden/verven zoals ik t wil.
Ik zou het laten veranderen, zeker als jij je eraan stoort. Zou wel de oude bekleding bewaren zodat de volgende gebruikers kunnen kiezen of ze jullie nieuwe of de oude bekleding willen gebruiken.