Hoi allemaal, Ik voel me erg onzeker, ik ben waarschijnlijk 4.6 weken tot 6.6 weken zwanger en verlies al ruim een weer, rose en bruine afscheiding en nu sinds zaterdag op zondag nacht ook helder rood bloed af en toe wat druppels in toilet en met afvegen... Ik maak me erg zorgen, Heb af en toe lichte buikpijn maar niet erg.. Geen krampen.. Het bloed is wel waterig doorzichtig rood niet als bij mijn menstuatie geconcentreerd rood... Helaas heb ik deze verschijnselen ook gehad voor de vorige menstruatie, hoewel ik vermoed toen een miskraam te hebben gehad... Heb toen weeachtige pijn gehad en enorm grote stolsels... Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoelang dat verliezen van dit alles nog kan duren... Test was maandag nog direct positief... Vind de onzekerheid echt vreselijk. Catheleine
Meid vervelend he die onzekerheid. Ik heb afgelopen week hetzelfde gehad. En kom net terug van de echo. Het hartje klopte ! Alleen is het een week kleiner dan we dachten.
Ja echt enorm onzeker, ben bang voor een miskraam... Zeker omdat ik vorige cyclus hetzelfde heb gehad... Wat had jij precies dan en hoelang duur de het bij jou? Catheleine
Ik had een aantal dagen bruin verlies, eerst bruin slijm daarna bruin bloed. Maandag had ik ook wat helder rood bloed (heel eventjes) en daarna werd met waterig rood. Daarna stopte het weer en nu heb ik soms nog wat bruine afscheiding.
Hier steeds waterig rood, en dan weer bruin en roze, al vanaf zondag op en af waterig rood... Nu even niks, maar heb ook nog maar weinig gedaan... Lijkt of het meer wordt na inspanning... Vandaag wel wat steekjes maar niet pijnlijk
Het kan er allemaal bijhoren hoor. Het komt waarschijnlijk van je innesteling. Maar ik snap je zorgen helemaal. Je bent nu zwanger en wilt dit kindje voor geen goud meer kwijt. Hier lijkt het ook meer te worden als ik veel gedaan heb. Heb dan ook een dochtertje van 11 kg te tillen de hele dag door.
Laten we hopen dat het allemaal goed zit, in mijn omgeving zeggen ze allemaal ga toch naar je huisarts voor een echo te vragen, dan weet je ook hoever je bent... Kan dat zo laat die innesteling? Lees zo veel verschillende dingen erover Net alleen heel licht bruin, echt apart steeds weer spannend... Hoe oud is je dochtertje nu? Catheleine
Bij mij wilde ze pas een echo doen met 8 weken. Met een gemiddelde van mijn onregelmatige cyclus was ik nu 7 weken en 6 dagen dus mocht het. Ik denk dat er bij jou nu nog weinig te zien is. En dan maak je je ook weer zorgen. Mijn dochtertje is nu 19 maanden. Jij hebt ook nog een kleintje zie ik.
Tjeetje, ik hoop niet dat ik zolang nog hoef te wachten... Maar ik weet heel stiekem ookwel dat ik moet afwachten, maar het kost me enorm veel moeite... Als ik het gemiddelde neem van mijn cyclussen dan ben ik nu inderdaad pas 6 weken... Vind het zo vreemd dat het aan blijft houden... Het stopt niet volledig en zet ook niet echt door nog niet... Even als de vorige cyclus.. Onze dochters zijn over kleine 3 weken jarig, de eersre wordt 5 jaar en andere 1 jaar... Een derde kindje is erg gewenst en zeker dit kindje wat zonder medische hulp verwekt is... Fijne avond Catheleine
Vannacht dacht ik echt dat het mis ging... Ik had buikpijn, net of ik ontlasting moest krijgen... Ik verloor 2 kleine stolseltjes, en weer wat waterig bloed... Vanmorgen af en toe wat bruine afscheiding maar verder niks meer... Verschijnselen zijn er wel, ben duizelig, nu al weer moe en vanmorgen braakneigingen en geen trek in eten... Ik heb net de dokter gebeld, de assistente zei al wat ik verwachte dat ik af moest wachten dat het even goed een innesteling kan zijn als voortekenen voor een miskraam... De huisarts belt me nog terug... Ik zei ook ik weet niet hoever ik ben, en daarom een echo zou willen krijgen, maar geloof niet dat ik die ga krijgen... Ik zei ook misschien hebben we dan een beeld van wat mijn lichaam doet gezien mijn voor geschiedenis... Ik heb pco... Nou ik wacht het telefoontje maar even af en waarschijnlijk wachten we daarna dus ook gewoon verder af... We gaan dit weekend een weekendje weg, dus had fijn geweest als er dan duidelijkheid was... Catheleine
Wat heerlijk voor je dat het dit keer gelukt is zonder de mmm. Ik zal voor je duimen hoor. Ik heb dan wel een kloppens hartje gezien gisteren maar ik blijf in onzekerheid omdat ik wel en week korter zwanger blijk te zijn. Haha het is ook nooit goed. Over een paar weken weten we allebei meer ! Succes ermee, laat je nog even weten hoe het gaat ?
ja ik zal schrijven wat de dokter gezegt heeft, heb net zitten tellen ik had 21 april al brandend maagzuur en dat was voor mij een teken van het kan wel eens raak zijn, dan zou ik dus wel al ruim 7 weken moeten zijn... Jij ook heel veel suc6 en hou je me ook op de hoogte Catheleine
Heb je pas zo laat getest ? Omdat je het niet zeker weet ? Met 7 weken zou je al een echo kunnen hebben. Ik heb vandaag weer wat meer bruin bloed....
Ik ben bij de huisarts geweest hij bevestigd zwangerschap van 6-7 weken... Maar hele hele hele grote kans op een miskraam, bloedverlies dat bijna een week aanhoud geeft bijna 100% zekerheid van een miskraam... Ik probeer me er nu bij neer te leggen maar valt enorm tegen... Hoewel er nu wel eindelijk duidelijkheid is... Ik weet waar ik op moet letten, en moet over 1 tot 1,5 weken terug komen en dan kijken we verder... Ik heb een verwijzing gevraagd naar het ziekenhuis 2 keer een miskraam en voorheen niet aan kunnen tellen is toch een reden van afwijkingen in de hormonen ofzo... Catheleine
He Catheleine wat balen zeg. Maar goed ik heb nu ook al een dikke week bruin verlies en heb toch gisteren een kloppend hartje gezien. Nu blijft het bij mij ook nog afwachten. Heb je veel bloedverlies ? Ik kan het wel af met 1 maandverbandje per dag en dan zit er opeens een klein beetje bruin bloed in.
Ik verlies nog maar weinig bloed, bij afvegen wat meer... Soms paar druppels in wc...Maar meestal is het nu nog bruin... Balen is het zeker wel ja... Maar dat bruine hoeveel is dat dan bij jou? Bij mij wel echt een bruine veeg... Bedoel je dat jij eens per dag wat in je maandverband zit? EN bij afvegen dan? Wanneer het niet geheel afkomt binnen een week of anderhalve week krijg ik een echo...Maar gezien mijn vorige miskraam verwacht ik het elk moment,het zette toen na een week door... Ik heb net eerste traantjes weggepinkt, voelt zo raar en naar...Wachten tot het doorzet... Catheleine
He bah ik hoop op een wondertje voor je. Huil maar even lekker hoor. Heb ik ook al een aantal keer gedaan. Ik had maandag bij het afvegen rood bloed en bruin bloed en ook in mijn onderbroek. Nu elke dag een beetje bruin slijm/bloed. De ene keer als ik naar de wc ga bij het afvegen de andere keer niet. Ik heb vandaag 2 keer wat bruinverlies gehad. pfff wat een zenuwen kun je hebben he !
Hier blijft het onzeker en dat is wel het ergste, het lijkt wel wat minder te worden... Ik dacht het weekend even dat er steeds een bloeding optreed en dan af neemt en dan even weg is... Zo lijkt het nu 3 dagen te gaan... Ik ben nu ook ziek thuis, ik ben duizelig en af en toe misselijk, maar wie weet is het wel spanningen of praat ik het me gewoon aan... Hoe gaat het nu met jou Linda84?