29 april heb ik een vacuum curettage gehad. Direct daarna had ik maar een beetje bloedverlies, pas 4 dagen erna werd dat ineens veel bloedverlies. Ik heb toen ongeveer een week behoorlijk veel bloedverlies gehad, en daarna werd het langzaam minder. Afgelopen 3/4 dagen was het meer rozige afscheiding, dus niet echt bloed meer. Inmiddels zit ik dus ruim 2,5 week na de curettage en vandaag heb ik ineens weer bloedverlies, niet zo erg als 2 weken geleden, maar zeg maar zoals normaal op dag 2/3 van mijn menstruatie. Heeft een van jullie dit ook gehad? Moet ik morgen toch maar weer bellen met het ziekenhuis of is het zeg maar een laatste stuiptrekking ofzo? Pffft... word het een beetje zat zo onderhand :-? O, zwangerschapstest was 1 week na curettage nog heel positief, week erna stuk lichter en inmiddels is het streepje nauwelijks zichtbaar, dus hcg neemt wel af.
hai hai, Ik begon paar dagen na het stoppen van bloedverlies ook weer te bloeden. Lijkt me misschien wel handig dat ze ff nakijken of alles wel schoon is en dat je geen infectie hebt opgelopen. Bij mij konden ze niets zien, dus moest het even afwachten en na 1 of 2 dagen zou het over zijn. Voor je gemoedsrust is het misschien wel goed! liefs, mamat
Ik ben tweemaal gecurreteerd en allebei de keren heb ik drie weken gevloeid. Volgens de gynaecoloog was dat helemaal niet raar. Het kon varieren van helemaal niet tot 4-6 weken na de curretage. De eerste keer maakte ik me wel zorgen en heb ik voor de zekerheid wel even contact opgenomen om een extra echo te laten maken. Je kan altijd bellen als je je zorgen maakt (ook daar zijn ze voor!). Sterkte
Bedankt, meiden. Het lijkt erop dat het een laatste stuiptrekking was ofzo. Een paar uur weer bloedverlies gehad en nu is het weer alleen iets rozig slijm. Ik ga er dus maar vanuit dat het niks was, heb ook geen koorts of krampen ofzo.