8 weken zwanger hcg minder?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sheila82, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

IK wil iets vragen over hcg...
    Ik ben morgen 8 weken zwanger.
    Nu had ik gisteren weer een zw test gedaan om te kijken wat die nu aangaf.....was het teststreepje lichter dan controle streepje! teststreepje kwam er wel meteen en als eerste te staan maar uiteindelijk was controle streepje toch iets donkerder......eerst waren beiden streepjes even donker....ik schrok hier dus van en vandaag weer test gedaan..weer snel een teststreep maar uiteindelijk was controle streepje weer iets donkerder..
    Ook vanmiddag weer geprobeerd want ik voelde me meteen helemaal rot...nu waren de streepjes wel zo goed als even donker.....ik ben dus weer wat gerustgesteld maar snap het niet..ben nog steeds wel beetje bang dat het niet goed is ofzo,...heb al mk met 8,5 week gehad en innestelingsfout....dus ben daardooor meer onzeker...

ben wel heel erg misselijk, nu ook nog....ook zere borsten nog dus kwaaltjes genoeg...
    Ook geen enkel bloedverlies gehad en ook geen krampen in mn buik ofzo..
    Voel bij mn buik juist vrijwel niks alleen heel soms heel even een klein steekje van het rekken van de baarmoeder..ook geen ongi pijnen ofzo (al kunnen deze er juist bij horen)
    Dus als ik die testen niet had gedaan was er niks aan de hand...laatste test die ik vandaag gedaan had was gelukkig ook goed maar ben toch weer zo onzeker!
    heb vorige week 1e echo gehad en dit was prima in orde, ook zelfs beter dan vorige keer toen het mis was gegaan met 8,5 week...
    As dinsdag gaan we weer naar vk, ben dan 8,5 week zwanger..als het dan goed is allemaal ben ik zoooo blij!

maar kan het kloppen dat teststreepje bij 8 weken zwangerschap niet altijd even donker is dan teststreep, ook als je er wat langere tijd tussen laat en niet teveel gedronken hebt?

Groetjes
    Sylvia

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sylvia,

het kan geen kwaad als een test iets lichter is als de eerste. Hoe het precies komt weet ik ook niet, maar het is echt niets om je zorgen over te maken in ieder geval! Drink genoeg en vertrouw maar op je lichaam, want het is sterk genoeg en je kleintje ook.

Groetjes Brigitte

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dank je voor je snelle reactie Brigitte!
    Stelt me ook weer gerust!
    Ben wel weer wat geruster hoor, heb nog zoveel last van de kwaaltjes, borsten beginnen ook weer meer pijn te doen..
    maar ben zo onzeker door die miskramen, dat is echt niet leuk meer...hoop dat ik snel kan gaan genieten na de 12 weken :)

bedankt!

Groetjes

Sylvia

Deel Deze Pagina