Nou, opgestaan omdat ik best misselijk was en gelijk een test gedaan. Eentje van sensitest en Clearblue wekenindicator. De clearblue is duidelijk maar ik ben niet blij met het streepje van sensitest. Ik vind hem niet veel opgelopen. We zullen zien... *PS: de foto is na 5 minuten genomen, nu hij opgedroogd is is hij een stuk donkerder. @kikibaby, is het niet beter om het bij 1 soort testen te houden? Bewaren
Gefeliciteerd! Je test nog vroeg, er is nog weinig hcg dus het loopt ook niet heel hard op (verdubbeling elke 2 dagen) Voor oplopen kun je idd het best dezelfde test blijven gebruiken. Zal vast mooi oplopen komende dagen!
Die testen zijn minder gevoelig. Als je kruidvat had gebruikt was je misschien meer overtuigd. Die geeft donkerdere strepen. Voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk lopen ze wel op... x
Ps we zijn bijna net zo snel weer zwanger ik alweer bijna 9 weken.... klein leeftijdsverschil hé tussen de ukkies haha
Nou, de CB is mooi hoor!! Toen ik een behoorlijk duidelijke streep op de kV testen had, zei de CB nog steeds niet zwanger.. (maar mijn meisje is inmiddels alweer 3 maandjes oud ) gefeliciteerd!!
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Voor nu ben ik gewoon zwanger en ga ik er van genieten. Voorzichtig @meissie1001 haha wat leuk!! Jij bent al wat verder in je zwangerschap, fijn dat alles goed gaat! Dat kleine leeftijdsverschil vind ik top, ik denk dat ze veel aan elkaar gaan hebben.
Niet alle testen zijn hetzelfde.bij de een al wat snellrr en donkerder dan de ander. Maar het is niet meer nodig lees ik. Gefeliciteerd