Zoals de titel het al aangeeft... Afgelopen dinsdag heb ik een action test gedaan omdat ik toch wel erg gevoelige borsten had. Hier kwam een licht streepje op tevooorschijn. Gisteren niet getest maar nog steeds gevoelige borsten en ook misselijk. Vandaag wel weer getest, ook met een action test. Ik was echt in de verondstelling dat hij dik positief zou zijn, maar niets is minder waar. Er was geen streepje te zien, maar nog wel steeds symptonen. Later heb ik nog een clearblue test gedaan, en daar kwam ineens wel een licht plusje op tevoorschijn. Herkent iemand dit en kan ik toch nog zwanger zijn? Ik heb nog totaal geen buikkrampen en gevoel dat ik ongesteld wordt. Wel zit ik heel erg in spanning aangezien het al 2x is fout gegaan.
Hè jeetje meid wat onzeker! Ik zou een kruitvat 2v5 test doen en eventueel een clearblue weekindicator. Ik denk dat je dan wat meer zekerheid hebt. Veel succes!! Ik duim voor je!
Als je een streepje had en nu twee dagen later is met dezelfde test geen streepjezou ik er vanuit gaan dat hetniet goed zit... Hoe ver ben je in je cyclus?
Ik zit ongeveer 3 dagen na mn NOD. Heb net een Kruidvat 2v5 test gedaan en daar komt ook een heel klein mini streepje tevoorschijn. Ik denk dat het gewoon weer fout gaat, anders hadden de testen veel duidelijker moeten uitslaan.
Hè gatsie zeg, wat enorm verdrietig! Zeker als het dan je derde miskraam al is.. Poeh! Ik denk inderdaad ook dat een kruidvat een duidelijk resultaat had moeten geven. Wellicht kan je het morgenochtend nog een keer proberen met ochtendurine?
Ik heb nog 1 liggen van kruidvat, die ga ik morgenochtend nog gebruiken en dan zijn ze ook op. Toch schat ik de kans erg klein, de test had volgensmij al veel donkerder moeten zijn. Ruubs, jij wel gefeliciteerd met je tweeling -zwangerschap!
Wanneer heb je je eisprong gehad deze cyclus? En hoe heb je deze gevonden? Kan het zijn dat de test 2 dagen geleden op een naderende eispong reageert? Je moet al best wat hcg in je lichaam hebben om de symptomen te krijgen die jij nu hebt en dat moet dan ook al duidelijk te zien zijn op de testen. De symptomen kunnen ook komen als je rondom je eisprong zit.
Ik denk niet dat het op mijn eisprong reageert. Ik heb best een normale cyclus en heb 2 week geleden mijn eisprong gehad. Heb ovulatietesten gebruikt. Ik heb een foto toegevoegd van de testen, maar zie al wel als resultaat dat het niets lijkt op wat ik in het echt zie...
Jeetje wat ongelooflijk spannend. Ik snap dat je het niet meer weet... Het kan 3 dingen zijn Naderende eisprong (maar na 4 dagen nog zo'n streepje??) Biochemische zwangerschap. (Innesteling niet goed gegaan) Dat het een beginnende zwangerschap is met trage hcg opbouw... Meid. Alleen doortesten gaat helpen. Ik zou t bij kv houden want deze laten de streepjes echt dobkerder worden indien het iets is. Sterkte meid
Kan het per zwangerschap verschillen hoe snel je hcg aangemaakt wordt? De vorige keer had ik 3 dagen later een hele mooie positieve test.
Denk het wel.. vorige keer had ik op 12dpo echt al een hele duidelijke en nu totaal nog niet! Gisteren avond was hij zelfs iets donkerder als vanmorgen.. maar in tegenstelling tot gisteren morgen was die vanmorgen wel weer donkerder. Ben denk ik deze ronde een avond tester en vorige keer een ochtend tester, zelfs daar zit dus verschil in qua zwangerschap!
Een positieve ovulatietest zegt niet dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvind helaas. Ik vind alle 3 je testen negatief. Op die van de action zie ik niks. De KV laat de tegenwoordig bekende indroog/schaduwlijn zien en de CB is duidelijk een pennenstreep. Ik hoop dat je binnenkort die knaller in je handen hebt!! ☘☘
Drie weken geleden had ik ook zo n test van CB en de volgende dag met kv 2v5 euro getest kreeg ik nog een duidelijker tweede streepje. Helaas 2 dagen later teste ik weer dacht een dikke positieve test te zien maar toen zag ik niks meer. Dus deze test laat wel zien dat je zwanger bent, maar hij moet wel oplopen. Hoop het zo voor je!
Dat komt omdat de KV testen helaas niet meer zijn zoals ze waren. Je kunt helaas (vooral bij een twijfel 2e streep) er niet meer vanuit gaan dat je wel zwanger bent. Ik heb altijd een hele berg KV testen in huis en heb de vorige cyclus getest op 4DPO. Gewoon omdat ik eens wilde zien of ik een streepje zou krijgen. Keurig binnen de 5 minuten een vaag roze 2e streep te zien. Ik ben het met je eens dat ze op moeten lopen om te bekijken of ze zwangerschap doorzet maar je bent niet automatisch zwanger als je 'iets' ziet. De KV test die TS laat zien is zo'n KV test die negatief is.