Wat denken jullie, is deze test positief? Ik heb al dagen lichte lijntjes. Ook voel Ik al dagen een naderende eisprong vanwege zeurend gevoel in eierstokken. Ik heb clomid 25 mg gebruikt van dag 3 tot 7 en nu zit Ik al op dag 17! Ik gebruik fertilityfriend en mijn temp is nog heel laag. Wat denken jullie, is hij positief?
Nee ik zeg deze niet positief is hij kan donkerder plus als je temp nog laag is is je eisprong nog niet geweest
Het teststreepje is nog lichter dan het controlestreepje, dus deze is nog negatief. Ik zou nog even doortesten!
Bedankt voor het meekijken, Ik word er zo onzeker van. Vorige maand werd mijn test nooit zo donker als deze en toch ovulatie duidelijk gevoeld plus een temp stijging. Mijn temp gaat normaal de tweede dag na de eisprong omhoog ( ook raar)Ik voel bijvoorbeeld. Op een maandag heel duidelijk de eisprong maar heb dan de dinsdag nog een lage temp. en daarna pas omhoog Ook heb Ik maanden gehad met een hele donkere lijn en had toen binnen 12 uur mijn eisprong!