Hoi meiden Ik ben stom geweest. Gister avond een test gedaan.... Omo wit natuurlijk. Vanmorgen nog een keer gekeken vraag me niet waarom. En ja hoor een tweede streepje te zien... Net toen ik mijn ochtend plasje doortrok hihi. Nu weet ik dat je die niet als positief moet zien maar ik vroeg me af of er mensen zijn met meer indringers van die testen. Het zijn die blauwe die je nu gratis kon bestellen. Ik moet vanmiddag naar de ha omdat mijn menstruatie uitblijft dus ik wilde dit nog even uitsluiten. Al vast bedankt voor jullie reacties.
Ik zou nu even niet drinken en over een paar uurtjes nog een nieuwe doen kijken wat er binnen de afleestijd gebeurt. Sucses vanmiddag!
Ik heb vd week ooo die 3 gratis gebruikt allemaal spierwit! Btw daarna een kruidvat test gedaan ( een bij dezelfde urine als de z&k dipstick en de dipstick was spierwit en de kruidvat een zeeeer licht streepje). Dus klinkt positief voor je..
De ene maand dat ik negatieve z&k dipstick had was ie spierwit! De maand erna heeeel licht tuurstreepje, bleek raak
hoi hoi, iemand ervaring met de zwangerschapstesten van testjezelf.nu midstream? hebben die roze indrogers? ik dacht gisteren binnen de tijd een lijntje te zien, maar twijfelde heel erg omdat ik mijzelf helemaal gek maak met die testen. ik had zoiets van ik zal het mij wel verbeelden, 5 minuten na dat ik de test niet meer mocht aflezen, toch nog even gekeken, en ja hoor toch echt een streepje, wel heel licht, een uur later nog een keer gekeken en nu was hij toch echt duidelijk roze? is er dan hopelijk toch nog een sprankeltje hoop voor me, zit nu 4 dagen na mijn nod. groetjes
Geen ervaring mee, sorry. Misschien moet je ook even een eigen topic aanmaken, dan reageren er meer mensen. @Meissie86: Grappig, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. We verschillen 1 dag van cyclus. En ook ik had bij deze zwangerschapstesten iets heel vaags, nadat ik ze een nacht heb laten liggen. Ik ben heel benieuwd wat je HA zegt over je cyclus. Ik twijfel namelijk ook of ik weer naar de HA moet. En zo ja, wanneer dan.
Dus toen je m gedaan had heb je tot hoelang naar de testen gekeken? Eigenlijk is er natuurlijk een bepaalde tijd wanneer je mag kijken. Maar er is een verschil tussen 1 uur of een paar uur. Zie overigens wel wat op je test
Na tien minuten denk ik nog gekeken en ik dacht hij is gewoon negatief dus weg belegt. En waarom in nou vanmorgen weer ging kijken geen flauw idee en toen zag ik dus dit... En dan is na een nacht. Waarom heb ik gekeken! Aarg hahaha
Aaaaah balen, ach ja nieuwe test doen kun je ook gewoon in de middag doen he. Een paar uur niet drinken en plassen
Omo wit... Maar had wel vlak daar voor gedronken... Moet nu weer plassen heb om kwart over twaalf voor het laatst gedronken en net om kwart voor twee voor het laatst geplast...
Jammer, misschien was het dan toch een indroger geweest . Gezien je tempkaartje heb je ook nog geen eisprong gehad en zonder ei geen zwangerschap. Lijkt me. Succes bij de huisarts! Vraag anders om een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Die kan beter beoordelen wat er aan de hand is. Overigens heb je verder ook wat onregelmatige en vrij lange cyclussen.