laurier en char; dank je wel! sem heeft altijd veel last met doorkomen van tandjes en kiesjes... en nu moet hij nog 2 kiesjes en van 1 heeft hij nu last denk ik... hij ligt nu op de bank, dvd van nijntje aan het kijken, doet hij anders nooit...kijkt heel zielig uit de oogjes... net zetpillen gekocht...hij is nooit ziek dus had ze niet meer... wij eten straks pilaf
EI 11 okt Laurier 24 okt Mom23 NOD 20 okt: Sasje24, ( 24 jaar, 1e kindeje, ronde 6) 25 okt: Laurier, (25 jaar 1e kindje, ronde 6) 05 nov: The Cat, (27 jaar, 1e kindje, ronde 4) 07 nov: Mom23, (23 jaar, 1e kindje, ronde 3) 28 nov: wolfje22 (25jaar, 2de kindje, ronde 7) Zwanger: Klevkin; 21-02-2011 Mariska; 03-03-2011 Ikke85; 09-03-2011 13/10 controle VK 26/10 20 weken echo Dolfijn1982; 04-04-2011 13/10 controle VK Smyltje;12-04-2011 22/10 controle VK 24/11 20 weken echo Stampertje23; 20-05-2011 Twinklestar; fijn dat je er weer bent meid, we hebben je gemist! Straks alleen nog even je info invullen...hoop dat je op het onderste lijstje mag
@laurier; sorry had via bb op pendel gereageerd! Heb er nu 2 voor december!!! Ik hoop het zo!!! Ik zorg idd lekker voor hem, zo sneu echt zielig! dit terwijl hij nooit ziek is...
Haha wolfje ik zie het al, 5 keer een bericht van jou hahahaha! Graag gedaan hoor wolfje en mom! Ik ga zo even de hond uitlaten, dan de auto naar de garage brengen en dan nog boodschappen doen!! pfff ben blij dat ik vanavond vrij ben! Liefs
laurier; 5keer mijn berichtje oh wat raar en irritant haha! hopelijk is je auto snel klaar en kun je lekker van de avond genieten!
Hahaha geeft niets hoor, dat is iets van bb denk ik. Ik krijg die klacht ook wel eens Ik krijg een leen auto mee, de auto moet morgen voor de APK namelijk.. Oeii twinklestar je bent echt gemist hiero hahaha, ben benieuwd
hallo meiden hier ben ik dan ik heb jullie erg gemist en toen wilde ik gisteren bij jullie kijken en toen kon ik niet op internet balen:x kon vanmiddag pas bij jullie kijken hier de vakantie was heerlijk hebben er lekker van genoten en lekker tot ons zelf gekomen dat was gewoon even nodig lees dat er hier ook storing was en zie dat jullie weer een nieuw topic hebben geopend alles was weg na 3 september dus als ik iets belangrijks heb gemist willen jullie dat dan wel laten weten want kan dat niet terug zien ik ga even een proberen even op iedereen te reageren maar weet niet of het gaat lukken @ dolfijn doe lekker rustig aan las dat je erg last hebt van banden pijn en dat jullie erg druk zijn met de babykamer ik ben benieuwd naar het resultaat en je buikje is die al in de groei @ sasje las dat je van de week ziek was voel je je al beter ik hoop in iedere geval van wel en bedankt voor je pb lief van je @ wolfje hoe is het met jou je had een erg lange cyclus deze keer ik hoop dat hij wel korter word @ laurier las dat je bent gaan pendelen en lees dat je best veel aanvragen hebt zal je straks even een pb sturen ben benieuwd wat je pendel zegt veel succes ermee @ ikke hoe is het met jou groeit je buikje goed dat zal best heb je al een keer een buikfoto geplaatst ben eigenlijk wel benieuwd @ mom zie aan je banner dat je ongi bent geworden heel veel succes in de volgende ronde @ stampertje hoe is het met jou ben erg benieuwd naar iedereen @ char las als ik het goed begrepen had dat je blaasontsteking hebt of ben ik nu abuis beterschap ik hoop dat je je snel beter voelt @ smyltje hoe gaat het met jou zie dat jullie waarschijnlijk een meisje krijgen leuk hoor groeit je buikje al een beetje @ wat een verhaal zeg ga vanaf nu weer lekker meekletsen meiden wat heb ik dat gemist zal zo nog even de nod lijst aanpassen giteren naar de kaakchirurg geweest nu nog 1 keer en dan ben ik er vanaf ga zo even aan het eten beginnen want manlief moet vanavond weer werken allemaal eetsmakkelijk en tot straks
EI 11 okt Laurier 13 okt twinklestar 24 okt Mom23 NOD 20 okt: Sasje24, ( 24 jaar, 1e kindeje, ronde 6) 25 okt: Laurier, (25 jaar 1e kindje, ronde 6) 26 okt: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde 5) 05 nov: The Cat, (27 jaar, 1e kindje, ronde 4) 07 nov: Mom23, (23 jaar, 1e kindje, ronde 3) 28 nov: wolfje22 (25jaar, 2de kindje, ronde 7) Zwanger: Klevkin; 21-02-2011 Mariska; 03-03-2011 Ikke85; 09-03-2011 13/10 controle VK 26/10 20 weken echo Dolfijn1982; 04-04-2011 13/10 controle VK Smyltje;12-04-2011 22/10 controle VK 24/11 20 weken echo Stampertje23; 20-05-2011
Ff snel een berichtje van mij, Ha belde net over bloeduitslag en ik moet na de bevalling en borstvoeding aan de medicijnen.... Waarschijnlijk de rest van m'n leven! Bah heb er ff flink de balen van!
Hoi ben weer thuis .. @ikke...onee wat balen..dit vanwege je cholestorol???? Dit kan je toch ok verhelpen met je voedingspatroon???? Of ben ik in de war!!! @Char.... ja pijpenragers.. ik ken ze wel hoor..wij gebruiken ze ook op het werk... Je kunt er leuke rupsen mee maken.... De helft van een eierdoos knippe..(lengte) dan laten verfen/kleuren..oogjes laten plaken... en de pijpenragers als sprieten... !! @Laurier.. jeetje je bent wel poopie-joopie...bij het pendenlen!! hahah.. succes ermee... en fijne vrije avond.. @Sasje..werkse maar weer!!! @Twinkelstar... wat gezellig dat je weer terug bent!!! Met mij gaat het goed hoor... wat misselijk 's morgens... en al een beginnend groeiend buikje ... En met jouw verder qua zwangerschap??? @Dolfijn.... gelukkig dat het beter gaat met je man!! En vergeten te reageren op je lamp...maar echt super leuk!!! @hier.... Ga lekker Pizza eten vanavond... morgen doen we weer gezond .... verder lekker gewerkt..wel een super drukke dag..maar goed... En super goed nieuws over kdv plaatsen... kan op 2 dagverblijven terecht... het zal 2 dagen heen moeten en 1 dag gaat oma oppassen ... Dus snel inschrijven... Ga mijn pizza in de oven doen.. Liefs
@ Stampertje; nee ik heb erfelijk hoog cholesterol en daar kan voeding weinig tot niks aan veranderen Pff nu even douchen want heb het ijskoud en dan kijken wat ik ga eten.... Ik weet het dames helemaal niet goed maar heb nu helemaal nergens meer zin in!
@ ikke dat is balen zeg dat is geen leuk nieuws doe lekker rustig aan @ stampertje hier is alles goed hoor en wat lekker dat je al een buikje krijgt mijn banner geeft aan dat ik vandaag mijn meest vruchtbare dag heb maar heb zelf het gevoel dat ik mijn ei al heb gehad tijdens onze vakantie in frankrijk
uhhh wat wilde ik ook alweer typen mmmmmmmmmmmm Oh ja weet het weer @ Twinklestar welkom terug in ons knusse landje haha. Heee mijn pendel was ook in december een meisje (heel de fam heeft jongens dus zou wel leuk zijn al ben ik zelf meer een jongens mama (denk ik)) hebben we straks allemaal in december een zwangerschap dat zou wel leuk zijn. Ik eet vanavond ook pizza ja moet nog halen ben kerstkaarten wezen winkelen en door mijn schrijfhobby moesten het engels talige kerstkaarten zijn