Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat mooi smyltje!!! ;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dames ik ben weg....heb slaapdienst/nachtdienst dus ik ben er vanavond/vannacht weer ;)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

heb bijgelezen, maar even geen tijd om te reageren, sorry!!!

Nou ik heb onwijs last van me mond... kan aan die kant niet kauwen en heb onder me kies nu een bult zitten, iedereen ziet het ook zitten:(
    Worden leuke kerst foto's dit jaar dan:x

doet me onwijs veel pijn en trekt ook naar me hoofd toe... vanavond op tijd naar bed...

Natuurlijk heb ik gister gewonnen van oma, haha doe ik altijd, hihihih

knuffel voor jullie...
    liefs

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier even snel een bliksembezoek van mij (hihihi):D
    ben net terug ben lekker met mijn moeder wezen shoppen dus zometeen aan het eten beginnen:p

@ biancje wat fijn om van je te horen doe lekker rustig aan meid dikke knuffel voor jou;)

@ cat hoe is het afgelopen met de vk je hebt het vast vertelt maar moest ook aardig wat bijlezen:p

@ wolfje wat balen zeg dat je zo'n last hebt van je kies ik hoop dat het we afzakt en ander niet mee blijven lopen hoor meid een hele dikke knuffel voor jou;)

@ ikke wat fijn dat je even komt kijken hier wat vervelend dat je wat gedoe hebt met je schoonmoeder ik hoop dat het allemaal snel opgelost doe lekker rustig aan en een hele dikke knuffel voor jou;)

@ dolfijn nog geslaagd bij ikea:( vast wel:p

@ mom lees dat je het erg druk hebt:$ ik ook meid weet soms even niet mee waar ik de tijd vandaan moet halen maar het komt goed;)

@ sasje werkse meid hoe is het met jou;)

@ poohbeer hoe gaat het met jou;)

dames neem het me niet kwalijk ben vast wat vergeten maar heb het geprobeerd:p misschien ben ik er vanavond nog even maar dat weet ik niet zeker manlief heeft vandaag late dienst dus wil ook nog even wat tijd doorbrengen met zijn tweeen:) allemaal een fijne avond

liefs en een xx twinklestar

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    De vk zei dat er niks was dat dehelft van alle vrouwen een infectie hebben met 14 weken gaan ze het op kweek zetten en krijg ik medicijnen en vriendlief ook want het kan een soa worden ofzo maar tot die tijd niks.

Had net wat bij de kassa stond in de rij en ineens kreeg ik het warm en hoorde niks meer en zag amper (begin van flauwvallen) dus ik na het afrekenen even buiten gaan zitten en vriendlief gebeld die was gelijk bezorgd haha en zijn broertje ging op internet zoeken (ik wist al dat het een kwaal was maar hun niet) nu gaat het wel weer maar was wel even schrikken

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    weer iemand met een miskraam

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden...

Ik heb vakantie :D:D:D:D....

@The cat...goed dat je toch even gebeld hebt..maar wel raar dat je ha dan zo geheimzinnig deed..... en kan me voorstellen dat je even schrok van dat bijna flauwvallen....goed blijven eten en drinken...ik heb nu altijd druivensuiker bij me..heb het ook af en toe...

@Smyltje..wat mooi meid...ziet er goed uit..

@Biancje...het begint echt op te schieten voor je...spannend zeg...

@Sasje...sterkte met je nachtdienst...

@hier...nou ik heb mijn dagen gekregen het wordt: ma,di,woe moet alleen misschien naar een andere vestiging.... ik werkte altijd 4 dagen...van 9 uur..dat is fulltime in de kinderopvang...en ga dus een dag minder werken...en dan leek dit het prettigste voor mij... vandaar dat ik andere dagen wou.... en ma en di werkte ik altijd al...

Nou ik ga snel naar mijn eten...en dan vanavond op kraamvisite bij collega...
    Liefs...

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hey meiden,

heb een heleboel gelezen maar zou het eigenlijk niet meer weten :( Sorry! ga het proberen.. ;)

@the Cat; vind het toch vaag dat ha zo vreemd deed.. maar fijn dat de vk je gerust heeft kunnen stellen.
    @Wolfje; balen dat je zo'n last van je bekkie hebt.. hoop dat het snel wegtrekt en anders zeker opnieuw aan de bel trekken, want met een ontsteking ben je verder van huis.. KNUF en doe rustig aan!
    @Ikke; neem even tijd voor jezelf meis, het is ook niet allemaal niets.. je weet ons te vinden als je iets kwijt wilt of als we iets voor je kunnen doen.. KNUFFEL
    @mom; het is een drukke tijd voor iedereen, dus voel je niet schuldig.. hahah als je je maar af en toe meld zodat we weten dat alles goed gaat ;)
    @sasje; werkze meis!
    @poohbeer; hoe was jouw dag?
    @stampertje; ma, di, woe is dan toch een prima oplossing? wel balen dat je miss naar een andere vestiging moet.. enne.. denk je ook een beetje om je rust?

@Hier; vandaag lange, maar geslaagde dag in Amersfoort.. heel veel spullen gekocht.. oa. wandlampjes, matrasje, knuffels, opbergmandjes, wipstoeltje, badset en nog wat kleine dingen als spuugdoekjes, slabbetjes, hoeslakens gekocht.. hihihi dus portemonee helemaal leeg maar babykamer nu echt bijna compleet :D
    Ook meteen op bezoek geweest bij beste vrienden met hun kleintje (nu 5md) en even heerlijk genoten van haar geschater :D helemaal geweldig! kan me nogsteeds slecht voorstellen dat wij met 3 maand ook zo'n wondertje van ons zelf mogen hebben.. :)

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ga off truste voor straks allemaal

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; wat lekker dat je goed geshopt hebt!

tampertje; fijn zekerheid van werk!

twinklestar ;geniet met je vent!
    all; erg kiespijn ga naar bed xxx

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    het is hier weer rustig ;)
    Slaap lekker the Cat en Wolfje.. doe rustig aan meiden!

enne.. las net dat ik niet op Smyltje had gereageerd *shame* maar wat een ontzettend leuk behang! Wordt vast een leuk kamertje! :D

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    halo dames,
    even snel een berichte van mij

@wolfje balen dat je zoveel pijn hebt,. als je morgen nog hebt zou ik toch weer even bellen hoor!

@the cat oei doe rustig aan meid!!!!

@stampertje fijn dat je toch je uren hebt gekregen meid!!

@dolfijn lekker dat shoppen hoor!!!!

@ik kruip ook snel mijn bedje in!! tot morgen!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Ik ben er weer.. en ja, de tijd is schappelijk.. hahah zelfs zonder directe woorden van Wolfje luistert Dummie :D

Hoe is het nu Wolfje? hou het goed in de gaten meis! en bel als je het niet vertrouwd.. want echt een ontsteking is ook niets! KNUF
    @Sasje; hoop dat je lekker hebt geslapen meis, en dat je dienst weer mee is gevallen..
    @the Cat; en hoe voel je je vandaag? probeer echt genoeg te eten en te drinken, is erg belangrijk nu.. en wat er ook al is aangegeven: Druivesuiker meenemen voor als je flauw wordt.. Werkt echt!
    @Twinklestar; het begint spannend te worden bij jou :) ik ben heel hard aan het duimen!! Hoe staat het met de klachten? Ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn deze ronde!

@Hier; vandaag de nieuwe lampjes ophangen, hopelijk is de vloerbedekking er vandaag en kan die er ook in.. en dan alles op z'n plek zetten.. en dan.. hihihi kan ik eindelijk bezig met indelen :)
    Zou ik de kleertjes nu al kunnen wassen? is wel vroeg hé? ;)

Fijne dag in elk geval allemaal! xx

14. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Dolfijn: Ik dacht: ik ben de eerste!! maar je bent me toch net iets voor...
    Fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen.... End ie kleertjes kun je al wassen..... ligt/hangt het wel al leuk in de kast..

@ Twinklestar: het wordt inderdaad spannend bij jou. Ik duim heeeeel hard voor je! wacht je tot uje NOD met testen?

@ Sasje: lekker geslapen?

@ Stampertje: mooi dat je toch lekker die 3 dagen hebt, maar wel jammer dat je miss naar een andere vestiging moet.

@ The Cat: wel aan jezelf denken he!

@ Wolfje: kiespijn is inderdaad zoooo vervelend! als je er last van blijft houden dan toch maar even de tandarts bellen hoor!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Sorry mom, was je inderdaad voor :p

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen dames:)

@ smyltje wat een mooi behang zeg het word vast een hele mooie kamer;)

@ dolfijn fijn dat de dag zo geslaagd was:) hier voel net als alle andere ronde's niks dus denk dat we door gaan naar 2011:(

@ mom hier alles goed hoor ik wacht met testen tot vrijdag als ik niet ongi ben ik voel net als alle andere ronde's niks ik wacht het even af en andes gaan we gewoon voor een nieuwjaarbaby;)

@ wolfje wat k*t dat je nog steeds last hebt van je kies:( meid wacht niet te lang als de pijn erger word ook al ben je erg bang bel gewoon even naar de tandarts dikke knuffel voor jou;)

@ ik ga zo met me hondjes wandelen en dan straks boodschappen doen vanmiddag nog even de stad in de laatste kado's en dan ben ik bijna klaar vrijdag alleen nog even de dingen halen die je niet zo lang goed kan houden en dan lekker met me voetjes omhoog heerlijk op de bank;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nog niet opgeven hoor Twinklestar! Geen ongi is nogsteeds alle kans.. Ik duim in elk geval stug door voor je :D:D

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hy meiden

zo ik ben ook weer thuis. ik heb redelijk geslapen. wel vaak wakker geworden....kon om de een of andere reden niet echt slapen!! dus ik kruip straks nog ff het bed in denk ik....

@twinklestar ik duim ook voor je hoor!

@dolfijn ik zou nog even wachten met wassen...anders hangt het er ook nog tot april..ik denk dan altijd dat er evengoed stof ofzo in komt ;) weet niet of dat waar is hoor..maar haha! zijn nog dikke 3 maanden!

@wolfje hoe gaat het meid??

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik had gister goed gegeten en gedronken ik had even gekeken kon ook door de warmte komen je gaat nu van sneeuw (ingepakt) een winkel binnen dus doe daar nu mijn jas maar open en sjaal af en ja ff druivensuiker kopen mag straks weer voor de kerst boodschappen maar dan gaat er iemand mee

Ik ga de kleertjes met 30 weken ongeveer wassen de kast is toch schoon hang er ook van die geurtjes in voor baby's

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden...

@Twinkelstar...spannend meid.... ik duim ook voor je hoor....

@Dolfijn...idd redelijke tijd.... ben zo benieuwd wanneer ik de kleine van de buitenkant kan voelen, ik voel "m" wel hoor maar nog heel zachtjes.... en vindt het zo jammer dat ik het met manlief niet kan delen...

@SAsje...baaleh dat je constant wakker werdt..dan heb je niet echt een lekkere nacht gehad...

@Mom zat ff naar je pendels te kijken...maar zie dat het allemaal voor deze en aankomende maanden is..hoop het zo voor je meid.... nog paar dagen wachten tot je ei... en dan weer aan de klus..:D..

@hier...nou mijn 1e "vakantie" dag en miep was al om 9uur wakker hoor... dus er maar half 10 eruit gegaan.... maar wel lekker rustig aan...
    Zo ff douchen en wasje draaien dan naar mams en ff naar het winkelcentrum.. en vanmiddag om 16.10uur controle afspraak bij de vk...voor het eerst naar de vk en geen echo krijgen..maar wel hartje horen..:D>.

Deel Deze Pagina