@the cat; ik ben al een poosje bezig met pendelen en heb het bijna 2 weken geleden al op zp gezet @sasje; shit joh dat alles ineens weg was!! Spannend bruinverlies! Nouja ik weet mijn nod nu ook niet, maar straks wel weer dan kan ik het alsnog invullen ja... Maarja maakt mij verder niet uit hoor, leek me gewoon meer logisch hihi
Ik ben al een tijd niet hier geweest hihi Internet deed het niet dus kon de pagina niet laden op mijn mobiel.
Och ja is ook zo, sorry. Nou ja idd ik ben begonnen met pendelen op zp http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/229878-nieuw-begonnen-pendelen.html#post8182964
Ja ik heb je pb ontvangen mom en sasje die van jou heb ik ook ontvangen! Ik heb alweer heel wat berichten in mijn inbox hahaha. Prachtig: YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar
Hallo dames, heb jullie weer gevonden hoor.. maar wat een gezeik zeg! Bah, ben helemaal uit alles.. NOD xx okt, Laurier, (25 jaar 1e kindje, ronde 6) 08 okt, Mom23, (23 jaar, 1e kindje, ronde 2) 20 okt, sasje24, ( 24 jaar, 1e kindeje, ronde 6) 05 nov, The Cat, (27 jaar, 1e kindje, ronde 4) 28 nov, wolfje22 (25jaar, 2de kindje, ronde 7) EI 11 okt Laurier 24 okt Mom23 Zwanger: Klevkin Dolfijn1982; 04-04-2011 13/10 controle VK Ikke Smyltje Stampertje23 Mariska
haha ja, ben er.. maar was even met lijstje bezig Fijn dat iedereen er weer is.. hahah toch wel echt afkick verschijnselen zonder ZP
Is inderdaad eczeem, nu weer heftigere hormoonzalf gekregen.. maar moet gebruik beperken.. Dus wil het eigenlijk niet gebruiken.. maar goed, we zullen moeten kiezen uit twee kwaden zoals dermatoloog zei. Met twee weekjes terug komen en dan verder kijken.. Ook wil hij rest van moedervlek (die hij eerder heeft weggehaald) toch weggaan snijden.. Hij vertrouwd het nogsteeds niet Dus we zullen het maar doen.. maar voel me er niet goed bij dat er nu zoveel moet gebeuren terwijl ik beebje in buik heb.. Dus overleg volgende wk nog even met VK en dan zal ik wel eens zien..
enne.. denk idd ook niet dat het ei is geweest bij jou.. maar als het dat niet is kan ik maar 1 positieve conculsie trekken: het is innestelling geweest Ik duim meissie! Nu boodschappen halen.. tot vanavond allemaal! xx
Toch fijn dat je een zalf hebt gekregen dolfijn... Moeilijk nu idd nu je een baby in je buik hebt... Sorry ben er wel maar ook weer niet, hier te maken met een overleiden.............
dolfijn; s6 met zalf hoop voor je dat het helpt zeg! s6 met moedervlek! Knuffel voor jullie, ben ff erg druk met van alles en niks!