ohhh dus mijne is niet alleen vreemd wij hadden het vanmorgen hij trekt de stofzuiger uit het stopcontact en wordt ie toch boos zegt ie denk je dat ik klaar was ofzo met de stekker eruit halen ik zo oh ja lekker makkelijk en toen ging hij boos in de keuken zitten hahaah. Er komen zo mensen voor Stitch en Spyro zal mijn 2 kleintjes missen dan moet alleen Balthazar nog weg maar dat doe ik in het nieuwe jaar pas alle 3 op een dag is teveel haha
nouh fijn the cat dat het hier niet alleen is...mannen!!! oh wat jammer van je katten!!! idd alle 3 tegelijk is wel veel!!
stampertje; fijn dat alles goed was, smaakten de taco's? sasje; wat naar zo meid, hopelijk kunnen jullie het straks nog even uitpraten! the cat; s6 vanavond met de katten all; knuffel ik ga zo dadelijk afsluiten en kaarten met oma en daarna nog ff potje mens erger je niet tot morgen, ben dan wel erg druk net als vrijdag... Maar kom zeker als ik tijd hem snel spieken hier hoor!!!
Dummie houdt schop uurtje Pff.. wordt wel steeds krachtiger hoor.. hahah nog even en je kan me buik zien schudden Als het zover is zal ik het eens filmen
hhihihi wacht maar tot het zover is bij jou Sasje.. maar tot die tijd mag je gerust met mij mee genieten
Had op hyves al gereageerd maar vind het knap the Cat.. en je hebt gelijk dat ze eigen baasje verdienen.. maar toch zal het voor jou wel even lastig zijn.. KNUF @Hier; ik ga me bed in.. last van me bekken en gewoon moe.. morgen werken, hopelijk kan ik een beetje rustig aan doen.. Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
Zou ben je 's avonds de laatste.... én 's morgens de eerste Het is nog vroeg ik weet het maar ja, moet straks werken.. dus toch maar vast uit bed gekomen.. Fijne dag allemaal en doe voorzichtig.. het heeft weer gesneeuwt xx
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
hey dames wat een druk geklets geweest zeg kan wel zien dat ik een hoop mis zo met deze kerst drukte heb alles gelezen maar heb de helft nog niet onthouden @ allemaal bedankt dat jullie stug door duimen we wachten het af zelf heb ik het gevoel vandaag of morgen ongi te worden we zullen het zien @ poohbeer geeft niks meid ik weet soms ook niet wat ik allemaal heb gelezen er word ook aardig wat afgekletst hier maar ja we zijn ook niet voor niks de kletskoppen ik had jullie wel willen zien met dat konijnenhok @ dolfijn jammer dat de vloerbedekking nog niet binnen is zeg ik hoop dat hij toch nog optijd binnen komt @ wolfje fijn dat de pijn iets is afgenomen maar wel stom dat hij niet gezegt heeft dat hij al een ontsteking had gezien want dan had hij de medicijnen al mee kunnen geven ik hoop dat het snel weg is meid dikke knuffie voor jou @ sasje dat was een rare reactie van je vriend ik hoop dat alles is opgelost een dikke knuffel voor jou @ cat was wel even schrikken dat je bijna ging flauw vallen zeg gelukkig ging het goed nou dames ik heb geprobeerd te reageren maar ben vast wel iets vergeten vergeef mij meiden de drukte zit er bijna op