Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
Oh meiden, ik ben in staat om de laptop uit het raam te kinkelen. Elke keer als ik mijn hele verhaal heb getypt en heb gereageerd op iedereen dat start ie het tabblad opnieuw op en ben ik alles kwijt. Ik heb al 2 keer gereageerd, alleen kunnen jullie het niet lezen. Het is dat het zo koud is buiten anders had ik echt door het raam gevlogen! Ben woest!
Rustig Poohbeer! Denk aan je bloeddruk Is wel vervelend.. had het een poosje geleden ook.. ach, fijn dat je er in elk geval even bent
@ poohbeer wat vervelend zeg ik heb het ook een paar keer gehad dan ben je inderdaad in staat om hem uit het raam te gooien
Zo! Dit lucht op! Ik probeer het nog één keer. Ikke: wat heb je een prachtige buik! Je bent echt enorm gegroeid. Jeetje. Krijg je veel reacties op je buik? Dolfijn: ik duim voor je dat de voerbedekking optijd komt. Geduld.... is ver te zoeken als je je erg verheugd op iets. The Cat: ik las van je poesjes. Heel veel sterkte ermee. Je zult ze vast erg missen. Dikke knuf van mij! En wat betreft je eetbuien... gewoon lekker genieten. Nu mag je dik worden en iedereen zal het mooi vinden! en ontzwangeren duurt negen maanden, dus ook na die tijd kan je je lekker verschuilen achter die smoes! Moet je alleen niet meer roepen als je kind 2 is, zoals ik) Twinkelstar: ik duim stevig door voor je, wat je gevoel ook zegt. Lekker puh!!! Wolfje: hoe gaat het met je kies? Mom: hoe is het met jou? Stampertje: GEFELICITEERD!! Heb je een leuke dag gehad? Smyltje: ben blij dta het beter gaat met je aambei.
@ dankje poohbeer ik hoop dat mijn gevoel ernaast zit alleen had ik het bij de andere ronde's ook steeds goed jammer genoeg maar je weet maar nooit he @ stampertje sorry sorry sorry gefeliciteerd met je verjaardag heb je een leuke dag gehad
Hier: Gisteren heerlijk afghaans gegeten bij mijn collega. Wat een lekker keueken hebben hun. en wat veel verschillende kruiden gebruiken ze. Vandaag kerstdiner gehouden op het werk. We waren met zo'n 15 mensen en hebben allerlei hapjes zef gemaakt. Was erg gezellig en lekker.Ik heb mijn kilo's er dus al aangegeten voor dat de kerst ook maar begonnen is. Mijn kerstboom begint alleen echt enorm uit te vallen, heb een Nordmann. Dus net maar even de Praxis gebeld. Krijg de helft van mijn geld terug, zonder dat ik ook maar iets hoef te laten zien, geen bon(want die heb ik niet meer) maar ook geen foto's ofzo. Had vorig jaar een blauw spar, maar die hield het goed tot na oud en nieuw. Was haast zonde om 'm weg te gooien. Dit is echt een waardeloze boom! Als ik tegen een takje aantik vallen zo alle naalden op de grond en houdt ik een kale tak over! Fijne avodn allemaal. Ik ga languit op de bank. Morgen kerstinkopen doen!
Zo ik heb gereageerd. Wel in drieën maar toch. De boze bui is al weer ezakt hoor, Dolfijn. Maar na 2 keer typen werd ik echt..eh WOEST! Twinkel: Wat je ook voelt, ik ga door! Heb de blaren op mijn duimen staan, maar dat geeft niks. heb het er graag voor over.
@ poohbeer dat is netjes zeg hele fijne avond ik ga ook lekker op de bank hangen succes morgen met de kerst inkopen de meeste heb ik gelukkig al gedaan
meiden!!!! even snel een berichtje van mij..... Heb eindelijk weekend! heerlijk.... de laatste kerstinkopen zijn gedaan, alleen alles nog inpakken. Zal er niet heel veel zijn, maar zodra ik tijd heb kom ik morgen toch even spieken. Twinklestar ik duim voor je!!!!!!!! Meiden fijne avond en in ieder geval alvast hele fijne dagen!!!! geniet ervan!
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
Dat is inderdaad netjes Poohbeer.. maar ik denk dat je liever een boom had gehad die gewoon was blijven staan tot oud en nieuw.. Enne.. blij dat je boosheid weer wat is gezakt
Tuurlijk had ik liever een boom gehad tot oud en nieuw, maar ze lostte dit wel heel erg makkelijk en eenvoudig op. Zonder enig bewijs van uitvallen. Had ze vanavond even gebeld. Had eigenlijk verwacht dat ze zouden zeggen: tja, mevrouw, dat staat ie vast op een tochtige plek of heeft ú 'm geen water genoeg gegeven. Maar nee hoor. Echt heel erg netjes dit.
Is zeker service Fijn dat het zo gemakkelijk ging.. Ik ga ook afsluiten en nog even wat eten en dan me bed in.. merk toch echt wel dat ik vandaag weer heb gewerkt.. Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
goede morgen dames bijna kerstmis hier toch weer sneeuw gevallen maar niet zo heelveel ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen want zal de komende dagen niet zoveel aanwezig zijn @ ongi is er nog niet maar denk dat die vandaag komt ga wel zometeen even testjes halen bij de kv en dan zullen we zien of we die nodig hebben ik laat het jullie weten als ik ga testen @ nu even de laatste verse boodschappen in huis halen manlief gaat vanmiddag nog even opzoek naar een kerstkado voor mij hij heeft daar nog geen tijd voor gehad maar dat komt goed de winkels zijn tot 17:00 uur open hij komt om 11:00 uit bed dus dan heeft hij nog tijd zat allemaal een hele fijne dag en misschien tot straks
Goeie morgen Twinklestar Je was me inderdaad voor Ben benieuwd of manlief nog wat leuks voor je kan vinden maar komt vast goed! Veel plezier met alle kerstdrukte en ik denk dat velen minder aanwezig zullen zijn.. Goeie morgen andere meiden, Allemaal lekker geslapen? Ik op zich wel, alleen wat vaker wakker geweest doordat darmen in de knoop zitten (auw!) Dus dat is wat minder.. maar goed, wel weer wat langer in bed gelegen. Vandaag proberen beetje rustig aan te doen, vanavond naar de kerstnachtdienst, en morgen gezellig brunchen en gourmetten met de kids.. Ze waren me gister aan het pesten met de biefstuk, haha mag van hen het niet eten want dat is gevaarlijk voor Dummie Wel lief! Tweede kerstdag even naar me paps en stiefmams maar niet heel veel bijzonders verder. Geniet allemaal van de gezelligheid! Liefs xx