Hier even snel bericht van mij vanmorgen nog een keer getest maar weer nega!! @twinkle ik duim verder @poohbeer fijne service dan van praxis! Iedereen fijne kerstdagen
Goedemorgen meiden, Kan maar niet op gang komen vandaag. En ik heb nog genoeg te doen! Moet nog op zoek naar kerstkado's. Manlief werkt vandaag, dus het meisje moet mee. Hoe kan ik dan iets kopen voor haar? Dus mijn creativiteit wordt weer op de proef gesteld. Zo dus toch maar even aan de gang. Fijne dag vandaag.
Heeft iemand enig idee waarom mijn banner steed blijft hangen? Als ik op de website ben geweest dan staat ie weer op de dag van vandaag, maar daar bijft ie ook. Hij looopt niet mee. Snap er helemaal niks van! T is vandaag toch echt de 24e
@ dolfijn wat een lieve kinders toch dat ze zo bezorgd om je zijn en met dat kado komt het vast goed @ sasje balen zeg van je nega test dit is echt niet leuk meer zo ik hoop dat de ha je meer duidelijkheid kan geven doe rustig aan meid een hele dikke knuffel voor jou @ poohbeer succes met kado's kopen van de banner weet ik niks dus kan je niet verder helpen @ allemaal hele fijne dagen
zo vanmorgen vroeg naar de stad geweest pfff veel te vroeg hahaha en koud net al het vlees uit de vriezer gehaald ik vergeet dat altijd dus dacht er aan. Vanmorgen beetje overgegeven voor het eerst (joepieeeee een teken van smurf) maar had alleen nog maar gedronken dus dat kwam er uit gelukkig geen eten. Ben wel blij met kwaaltjes dan heb ik nog een idee dat smurf er nog is er is weer een meisje die een mk heeft bij een ander forum. Zo op bedje liggen en vanavond all you need is love dat kijk ik al zo lang
Hoi lieve meiden Ten eerste wens ik iedereen hele fijne kerstdagen toe met veel liefde en gezelligheid!!! Zal even proberen om op iedereen te reageren, maar ik zelf heb nog erg last van me mond, ontsteking wil niet minder worden... En daarbij Sem is vannacht ziek geworden, heeft nu nog 40 graden koorst, spugen, hangerig en wil niet drinken, terwijl hij altijd heel veel drinkt, dus ik hou hem nu goed in de gaten, maak me zorgen! @stampertje; te laat, maar daardoor niet minder gemeend; van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! @the cat; welkom misselijkheid @dolfijn; ik hoop dat de vloerbedekking gaat lukken vandaag! Hoe was de film van de nanny? ik heb hem op genomen @poohbeer; je brengt me op ideeen wat betreft de praxis hihi heb daar ook me nordmann gekocht hihi Ze lossen het netjes op, en fijn dat het eten zo lekker was! @twinklestar; ik duim voor je meid!!! @mom; s6 met inpakken! @twinklestar; boodschappen binnen? @sasje; balen van je nega test meid!!! liefs xxx
ik heb bij praxis gewerkt en zo zijn ze niet allemaal hoor jaaaa welkom misselijkheid ik wil het stiekem hebben ben nu zo bang dat smurf niet meer leeft dus kwalen zijn welkom (ik ben gek ik weet het maar ja ach)
kotsen of in mijn geval: je eten niet naar binnen kunnen krijgen. als je 6 weken alleen maar crackertjes eet, val je vanzelf 6 kilo af &balen van je test!! was je al naar de ha geweest? of moet je nog? @hier. jeetjemina wat was onze spruit druk gister!!! en vannacht, en vanmorgen.. heb echt beroerd geslapen. zei tegen vriendje: ik denk dat we een probleem hebben! hij: hoezo? ik: ik denk dat mn buik te klein is en ons meisje te groot. nu probeert ze er via mn buik uit te komen! en ik ben nog niet eens 25 weken.... maar ik geniet evengoed wel hoor! alleen iets minder om 04.00, 05.00, 06.00 uur
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
Hallo meiden, even een berichtje van mij. Ik moet nog alles bijlezen dus helaas deze keer kan ik niet iedereen berichten.... Ik wil iedereen hele fijne dagen wensen en een super 2011!! De meiden die nog niet zwanger zijn suc6 blijf altijd voor jullie duimen..ik gun het iedereen zo van harte!! Wij zijn nu 29 weken..buik is voor mijn gevoel enorm en de bib is zo beweegelijk..pfff..maar ik mag verder niet klagen ben nog geen 5kg aangekomen en kindje is voor op de groei..dus alles gezond en wel. Nu lekker 5 dagen vrij en vanaf 27 jan verlof.. Nogmaals fijne dagen meiden!! en doe voorzichtig met de gladheid!! Ik wens jullie alle liefde en al het goeds. xxx Biancje
hey meiden ik wil dat het stopt met sneeuwen!!!!!!! het is echt niet meer normaal hiero!!!!!!!! overal zie je strandde auto staan die vast staan enz.....ik moet dadelijk ook gaan werken, heb in iedergeval wel besloten dat ik vannacht op het werk blijf!! ondanks dat ik weinig zal gaan slapen maar dit is onverantwoord om op en neer te gaan rijden!!!
Dat is een beste bak sneeuw Sasje.. kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dan ook nog een nega test vanmorgen.. Bah meis, ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen.. Hele dikke knuffel vanaf hier!! Fijn om van iedereen weer even wat te lezen Blij dat het goed gaat.. Hier; niets gehoord over vloerbedekking dus dat kunnen we schudden Baal er goed van, maar ach.. hopelijk is het er na de kerstdagen zodat we verder kunnen.. Laatste boodschappen zijn in huis en net even speelkleed opgehaald voor onze Dummie.. hahah mag eerst gebruikt worden door kleine van beste vrienden die volgende wk bij ons Oud en Nieuw komen vieren
sneeuwt het bij jullie allemaal niet?? hier sneeuwt het al vanaf gisterenavond..tot nu nog steeds en het sneeuwt hard hier!