Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier heeft het idd, zoals dolfijn al zei, niet gesneeuwd. Gisteravond ook niet. Dus hier zijn de wegen redelijk goed begaanbaar. Mag niet klagen.
    Sasje: wat balen weer van je nega-test.
    Wolfje: beterschap voor jezelf en voor Sem. Ik hoop dat hij snel opknapt. Tel en turf goed zijn plasluiers. En weeg ze eventueel.
    Dolfijn: balen van je vloerbedekking.

Hier: alle boodschappen zijn binnen. Pff, wat een gesjouw! Had weer echt een kar vol. Ben de laatste paar weken even aan het vergelijken tussen de Aldi en de AH (euroshopper) Maar dat scheelt veel....dat AH goedkoper is. Een heleboel dingen zijn toch best wel goedkoper. Dus ik doe mijn boodschappen voortaan bij AH.Kan ik gelijk alles n één keer meenemen.
    Wat eten jullie met kerst?
    1e kerstdag bij mijn schoonouders lopend buffet. Papa staat een middag in de keuken.
    2e kerstdag zijn we thuis en gaan we gourmetten en chocoladefondue als toetje.
    Vanavond kerstnachtdienst, moet met de blaaskapel spelen.

Allemaal alvast hele fijne kerstdagen!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Poohbeer; thanks voor je tip! Sem heeft even lekker in bed gelegen en zit nu bij opa op schoot diego te kijken:) Hij krijgt al wat praatjes, zijn lichaam is nog wel warm 39,3 maar hij bibbert van de kou... heb heb nu gewoon lekker een pyjama aangedaan... en hij heeft wat ors binnen, voor de rest wil hij niet... nog niks gegeten verder vandaag...

Als de film af is gaan we eten, lekker makkelijk ragout met kipfilet en brood... dan alles netjes op ruimen en dan beginnen we met de kadootjes uitpakken, hij lacht nu tenminste weer:D

Het is zowiezo sneu als je kindje ziek ik, maar met zulke dagen des te meer en dan te bedenken dat ik het over een ziek dagje heb, kun je je al die ernstige of chronische zieke kindjes voorstellen en hun ouders, bah!

Vanavond all you need is love kijken... heerlijk wegzwijmelen:)

Oja manlief heeft as woensdag gesprek op zijn werk en dan wordt besloten of hij doorgaat in deze functie of niet, spannend!

Ik doe grotendeels boodschappen bij de dirk van de broek haha en boni en soms ook ah:)

3. Zeepaardje

oja eten...
    vandaag bij me ouders...
    morgne bij me ouders dan komen me oma's en opa ook... en gaan we eten van de grillplaat
    en 2de kerstdag met ons 3tjes lekker wat doen en eten zien we wel:)

poohbeer; veel plezier met blaaskapel!!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Maak je niet zo druk om het eten. Dat is niet zo belangrijk nu. Houdt wel het vocht heel goed in de gaten want dat is wel heel erg belangrijk. Geef je knulletje een dikke knuffel. Weet hoe je je nu voelt! In waterijsjes (raket) zit ook vochten vaak kun je kinderen daar wel toe zetten. Bel zonodig natuurlijk gewoon de HAP, daar zijn ze voor hoor!

5. Zeepaardje

poohbeer; ja idd je hebtgelijk, alleen me ventje lust geen waterijs helaas, maar hij heeft net al wat sap op:)

Ik ga afsluiten en wens jullie allen hele fijne dagen toe:)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vervelend dat Sem niets wil eten Wolfje :( maar hopen dat de kadootjes hem weer flink laten smilen :D en wat Poohbeer al aangeeft.. Drinken is belangrijker dan eten!
    Heel veel succes en ik hoop dat ie snel weer op knapt.. ook vanaf hier een knuffel voor je ventje :)

@Poohbeer; heb idd ook laatst al de conculusie getrokken dat AH euroshopper niet zoveel scheelt met andere 'goedkope winkels'.. alleen toch merk ikzelf dat ik meer "dure" artikelen mee neem als ik bij AH boodschappen doen ipv Lidl.. hahah maar dat ligt dus helemaal aan mezelf (én vooral manlief ;))

@Eten met kerst; eerste kerstdag; brunchen met allemaal lekkere broodjes, 's avonds gourmetten met ijs toe
    tweede kerstdag; franse broodtafel met heel veel franse kaasjes en kaasfondue voor de kids (en ja, ik heb er op gelet dat er geen rauwmelkse kaas bijzit deze keer :D)

@Hier; Ik ben BLIJ :D:D Kwantum belde rond 14u.. ze konden de vloerbedekking dit jaar niet meer leveren en of wij daar op wouden wachten.. :x Nee dus! Manlief even heel duidelijk uitgelegd dat we gevraagd hadden of het voor de kerst geleverd kon worden en dat daar duidelijk ja op gezegt was.. Dus dat we nu niet nog anderhalve week gingen wachten :x
    Dus medewerker ging hoofdkantoor bellen of hij wat anders voor ons kon betekenen.. na half uur weer telefoon..
    of we naar de Kwantum konden komen om te overleggen.. dus wij daarheen..
    En hij mocht ruim 40% korting geven op andere (duurdere :)) vloerbedekking.. alleen wij moesten de kleur bepalen.. Uiteindelijk toch mooie tapijt gevonden.. en met maar een kleine bijbetaling hebben we nu dus super vloerbedekking :D:D
    Manlief gaat het na het weekend erin leggen.. en dan kan ik helemaal los :):D:)

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    zo dolfijn dat is leuk en lekker

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden...

@Wolfje wat baaleh van Sem....hoop dat ie snel beter is...gelukkig drinkt hij nu weer wat...sterkte...

@Sasje..baaleh van je nega test.... schiet ook niet op zo...de 29ste naar ha toch???
    En hier niks geen sneeuw gevallen..

@Poohbeer.... nou handig toch nu je alles in een kan halen bij AH... wij doen altijd bs bij de vomar..en soms bij de Deka of Deen..

@Dolfijn...nou dat is een nette deal...en jouw kerst kan nu vast niet meer stuk hahaha...:D

@Smyltje...lekker dat je meissie zo druk is hahaha..btje jammer van de tijden..

@Biancje... jij ook hele fijne dagen meid..

@Twinkelstar...ik blijf duimen dat je een mooie test in handen hebt met de kerst....

@The cat... kan me voorstellen dat je het fijn vond om een kwaaltje te hebben...maar geloof me ik hoop echt voor je dat je hiet niet iedere ochtend last van hebt... want dat is beroerd opstaan...ik mag van geluk spreken dat ik hier maar drie weken last van heb gehad maar ben blij dat het over was na week 12....
    @hier..wij gaan morgen eerst gezellig met zijn 2tjes brunchen en dan gourmetten bij mijn ouders met broertje, zusje en zwager....
    En zondag ook met zijn 2tjes brunchen en dan 's avonds eten we bij mijn schoonouders..schoonmoeder kookt altijd heel uitgebreid dus ben benieuwd....

Allemaal hele fijne dagen meiden..... zal ook wat minder aanwezig zijn....Geniet van al het lekkere eten :D....

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo! Ik heb ons maar even van de 2e blz geplukt.

Dolfijn: Wat ehh dol fijn (flauw hihi!) dat je tapijt toch nog gelegd wordt. Kan je man dat goed dan? Vervelend dat je eerst ze een beetje boos moest toespreken. Maar wel fijn dat je alsnog heel mooi tapijt hebt.
    Je menu klinkt erg lekker. Vooral die franse broodtafel. Wat houdt dat verder precies in? Die franse kazen klinken in elk geval héél erg lekker.

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo te lezen komen er bij jou ook wel wat kilo's eraan, met kerst, stampertje. Fijne dagen

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Poohbeer.. je bent grappig :D met je dol fijn :)
    Franse broodtafel is eigenlijk gewoon lekkere broodjes, maar dan de dingen als focaccia, stokbrood, croissants.. met dus de franse kaasjes (normaal ook de schimmelkazen maar dat durf ik nu niet aan ;)) vele soorten brie (gevulde, oude, camembert, rockfort) en de kruidenkazen zoals boursain, paturain etc. en omdat we het zo lekker vinden (alleen ik sla over) filet american erbij.
    Dan voor de kids kaasfondue want die zijn daar helemaal weg van :D

Is erg makkelijk als je niet weet hoeveel mensen er zullen zijn ;)

Goed dames ik ga ook afsluiten en kom morgen vast nog wel even spieken..
    Hele fijne dagen nogmaals en geniet van deze kerstavond!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,m

even snel een berichtje van mij.
    her t is eindelijk gestipt met sneeuwen!!!!! youhoe!!!
    blijf even goed hier slapen, dus ik hoop dat ik redelijk kan slapen want moet nog tot morgen 1 uur werken!! aansluitend gaan we om 3 uur uiteten, dus douche met hier op werk enz. en daarna gaan we naar ons thuis met alles kados e.d. s avons ook nog naar de kroe...dus 2e kerstdag eerst heerlijk uitslapen en dan s avonds naar vriendliegf thuis eten en kados. dus zal weinig online zijn!ik ben er morgen vroeg nog wel even maar dan morgen ook niet meer!! allemaal veelplezer morgen!! een eet ze!!!!

@wolfje ik hoop dat sem zich snel beter voelt meid!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo'n franse broodtafel lijkt me idd erg lekker. Leuk idee, is een keer iets anders. Hier gewoon allemaal lekkere broodjes voor de 2e kerstdag, bak zelf brood en natuurlijk croissantjes die ik zelf vul met kaas en chocola, bolletjes, en lekker beleg. Gewoon een uitgebreid ontbijt.
    Meiden welterusten allemaal.
    En hele fijne dagen

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden,
    Voor één keer ben ik de eerste!

Fijne dag allemaal
    Geniet van het samenzijn met familie en vrienden.

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Ik was al een poosje wakker maar druk bezig alles klaar te zetten voor de brunch.. Heb afgesproken dat ik de pubers om 11u uit bed haal.. hahah vonden ze eigenlijk nog te vroeg :p
    Gister goede kerstnachtdienst gehad en vandaag gewoon relax dagje zonder al te veel te moeten..

Geniet er allemaal van!

Liefs xx

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ligt manlief ook nog lekker op bed. Ik heb de oven maar aangezet om de broodjes te bakken.
    Ik blijf hele zere borsten houden, zo het een goed voorteken zijn? En koud, heb het hele dagen koud. Kan niet warm worden, kachel op 21 en bibberen maar.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@poohbeer heb je je ei al gehad? of klopt je banner nu wel weer??

@dolfijn haha 11 uur vroeg :( nou is volgens mij al 2 jaar geleden dat ik uberhaupt tot half 11 op geslapen ;) wat zei je wacht maar als jullie kleine broertje/zusje er is......:)

@hier vnaacht goed geslapen! was kwart voor 7 toen moest ik opstaan, dus valt me nog mee...had ook 5 uur kunnen zijn! maar toen ging mevrouw ook gelukkig nog lekker terug naar bed :)

dames allemaal hele fijne dagen!!!!

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi dames!
    hier gister een gezellige avond gehad. beetje rot geslapen, rotmeid ;)

straks appeltaart maken en dan naar mijn vader en aanhang. gezellig!

fijne dagen meiden!!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, ik ben er ook weer :)

Als eerste allemaal een hele fijne kerst!!!!!!!!!!

@ Smyltje; haha leuk is dat he?! Ik ken het!

@ Dolfijn; Wat fijn dat het eindelijk is geregeld met vloerbedekking!!!!

@ Poohbeer; Ohh spannend! Ik hoop dat het een goed teken is!!!

@ Kilo's; Ik ben nu 11 kilo aangekomen :$.

@ Buik; Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! Weet niet meer wie het vroeg, maar krijg erg veel reacties op mijn buik ja! Vooral omdat ik altijd maatje 34/32 heb gehad... Dus het valt wel goed op ja! :D

Hier gister bij schoonouders gegeten en spelletje gedaan met schoonzus en schoonbroer. Vandaag lekker niks, morgen naar zuslief en daar lekker gourmetten :D.
    Verder een héél druk kindje in m'n buik! Hoop dat hij/zij nu niet meer gaat draaien want dat voelt niet echt prettig meer 8).

Nu even stofzuigen en de hond kammen :)
    Fijne dagen!!!!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal...

@Ikke lekker zo'n relaxte eerste kerstdag...in ieder geval veel plz morgen...en hoop dan ook voor je dat de kleine niet meer gaat draaien :D..

@Allemaal lekker gebrunched????
    Wij wel....wat blijft dat toch lekker altijd...mmmm ben nu voor het eerst wat aangekomen..... :D.... mocht wel eens tijd worden zij manlief...die is er alleen maar blij mee omdat ik steeds maar afviel en niet aankwam.... nou er zal nog wel wat bij komen deze dagen hahaha...

Wij worden rond 16uur opgehaald door mijn vader en we gaan dan bij mijn ouders lekker gourmetten met de fam..... Erg veel zin in....

Nogmaals fijne kerst..en geniet van het lekkere eten..mmmm

Liefs

Deel Deze Pagina