Hoi meiden toch nog even snel berichtje van mij! dolfijn; wat leuk dat jullie toch welisbaar andere maar jullie hebben nu je tapijt; super meid! stampertje; dank je wel!!! sasje; dank je wel, fijn dat je goed geslapen hebt! ikke; fijn dat de kleine lekker beweegt en dan gaan bijna de laatste 10wk is( of die zijn al ingegaan) All; Gisteravond mega verwent allemaal, mega mooie kadoos, maar het blijste ben ik met de autostoel die we voor sem gekregen hebben! Hij is toe aan een andere en nu wou ik een kopen als hij 3werd van maxi cosi, maar die is ook weer goed voor een jaar of 2... nu zijn me ouders naar de prenatal geweest en hebben zich daar laten voorlichten en hebben een romer kid gekocht!!! Ben er mega blij mee, want die is veel beter en kan ik langer gebruiken!!! Verder, mooi fietstassen lekkere geurtjes... en abonnement op vriendin 1 jr van manlief, van sem mooi stel kleren en van me oma ook Sem heeft heel veel (te veel) kadoos gekregen maar is overal erg blij mee... toppunt bruder graafmachine en een keyboord met kruk en microfoon Helaas een slechte nacht gehad met veel koorst 1 keer zelfs 41,6... schrok me kapot, zo heet zo zielig... Heel de dag hangerig wou alleen op schoot zitten en verder niets,gelukkig wel drinken alleen geen eten, smiddags dvd opgezet en heeft hij even op de bank gelegen, kon ik ook ff wat doen Daarna eten van de grillplaat super lekker en sem at ook wat, helaas daarna alles uitgespuugd Na het eten heeft manlief sem gedaan en heb ik me opa en oma naar huis gebracht Net ff film gekeken en nu ga ik lekker naar bed ... morgen dagje voor onszelf alleen savonds naar de buren Fijne dagen nog meiden, knuffel
Goeie morgen meiden, Iedereen een gezellige eerste kerstdag gehad? Wij hebben ons prima vermaakt en zijn 6u lang!!! bezig geweest met spelletje monopoly Ik heb met stiefzoon samen gewonnen.. hahah toen waren we het toch echt wel zat Lekker gegourmet, maar merk toch dat dat minder ontspannen is als je telkens heeeeel erg wil opletten of je vlees goed gaar is Ach het is voor een goed doel. Vandaag even naar me paps en stiefmams en mams komt nog even een bakkie doen bij ons. Fijne dag allemaal vandaag! xx
Wolfje: 41,6 koorts! Dat is wel verschrikkelijk hoog. Ben je niet naar de HAP geweest? Volgens mij is het advies als het boven de 40 uitkomt. Houdt hem goed in de gaten! Ikke: wat leuk dat je al die reacties krijgt. Lekker pronken met je buik! Sasje: ik heb mijn ei gehad. Alleen blijft mijn banner steken op de 21e ofzo (of was het nou 24e?). Behalve zere borsten en koud, loop ik ook al de hele maand met puistjes. De ene weg, twee nieuwe erbij. Meestal heb ik die alleen vlak voor en tijdens mijn ongi. Hier: gisteren heerlijk gegeten bij mijn schoonouders. Mijn ene schoonzus met gezin was er ook, de andere moest werken. Ook nog lekker even gewandeld met de kids in het bos. Vandaag met z'n drietjes. Ben er vroeg uitgegaan om brood te bakken. Is nu aan het rijzen, dus ik kon mooi even hier spieken. Fijne dag allemaal
Ik ben net wakker gister lekker gegeten mocht gister niet op de laptop hahaha en vriendlief niet op de playstation. @ Pooh puistjes heb/had ik ook onwijs veel nu iets minder ja na slecht eten maar toen kwamen ze al als ik er alleen al naar keek wanneer is je NOD dan?
Je maakt het spannend Wolfje!! enne.. Twinklestar.. nog aan het testen geweest??? Duim heel hard voor jullie beiden!
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
hey meiden ik ben er ook weer! fijn dat jullie allemaal kerstavond en 1e kerstdag goed zijn doorgekomen! vnadaag alweer de laatste dag! werd ik net ook nog gebeld door het werk..iemand ziek!! of ik vanavond kon komen werken! ja mooi niet dus!!! ik heb al 21 uur gewerkt....en daarbij zijn er sommige bij die alleen vndaag hoeven te werken en de andere dgn vrij hebben gehad!! ben echt pissig!!! iedere keer is er wat anders!!! wordt er echt zo moe van he!!!alleen daarom zou ik me al meteen ander werk zoeken!! we werken daar nu allemaal 4.5 jaar. geloof in die 4.5 jaar dat we misschien alles bijelkaar misschien 3 mnd allemaal eens hebben gewerkt!! dus dat we compleet waren..alle andere dgn altijd iemand ziek...vaak lang durig ziek!!! dus ben er nu echt klaar mee!!!! dus sorruy dat ik even ook niet reageer misschien straks poging 2...
nou poging 2... @twinkelstar en en en volgens mij zou je toch gisteren hebben getest????? @poohbeer fijn dat je een gezellige dag hebt gehad gisteren!! @dolfijn pff dat lang zeg om te spellen dat je zolang geduld kan hebben @hier ik heb gisteren ook veel kado's gekregen...eindelijk mijn xbox kinect dus dus heb ik vanmorgen al uitgeprobeerd erg leuk!!! en niewe dubbele friteuse!! en zo nog allemaal spullen wat ik op mijn lootjes had geschreven! vriendlief had ook hogedruk reininger en grasmaaier gekregen van pap en mam! en ook nog allemaal kleine spullen an lootje dus goed verwend hoor!!! gisteren nog naar de kroeg geweest..of ja ik..vriendlief is naar de stad geweeest dus kwam pas vanmorgen om 7 uur thuis pff dus die ligt nog in....hier al om 09.00 opgestaan...was draait en 1.5 uur gekinect arrghhh gisteren in kroeg had ik schoonbroer ook wel aan kunnen doen!! begint die erover dat mijn vriend dus alleen naar stad ging met andere vriend....sow what....moet toch kunnen?? ja maar ja als die 2 alleen zijn dan gaan ze dadelijk weer teveel drinken/zijn eerdere probleem jullie weten wel wat ik bedoel.,..en ja jullie zijn toch al even bezig voor kinderen dus ja waarom gaat hij dan nou naar stad!! pff wie ben jij om zo iets te zeggen!!!! ik ben verder ook niet in detail getrden maar enige wat ik zei was van wie zegt dat het aan vriendlief ligt..misschien ligt het wel aan mij!!! ja zegt die toen dat snap ik ook wel dat je af en toe niet wilt door het ''probleem'' pfff ja hallo zeg!!!!daar ligt dat helemaal nie!!!!ik had hem echt wel voor zijn kop willen slaan!!!!! als je er geen verstand van hebt zeg dan ook niet zo iets!!!!gelukkig trok schoonzus hem toe weg....ze vroeg word hij te serieus!! nou ja dus......dus ze zal wel aan mijn gezicht hebben gezien dat ik hem wat aan had kunnen doen
Hoi meiden nu ik mega beroerd, spugen misselijk hoofdpijn en naar in me buik, keelpijn... vanavond krijg ik 2 oppaskids die tot en met oudjaarsdag bij me blijven dus weinig online dan! @dolfijn; 6 uur monopoly, pff dat is wel errug lang haha @poohbeer; Ik heb hem in bed gelegd zonder pyjama, en hij was helemaal overstuur dus ik en manlieif om en om bij hem gezeten...'s nachts 39,8 koorts dus werd minder... gelukkig ik duim voor je meid, puistjes spannend!!! vandaag iets beter, maar nu weer helemaal mis... bleh Sasje; wat irritant zo van je werk ja, knuf en ook balen van reactie in de kroeg zeg, laat koeien loeien en ieder mens zich met zijn eigen bemoeien! all; voel me echt beroerd, krijg vanavond 2 oppaskids erbij tot en met oudjaarsdag dus minder online, knuffel
@wolfje nou daar zit je dan ook op te wachten als je je niet lekker voelt dat je nog 2 kids erbij krijgt!!! die blijven nu alle dgn bij jullie slapen??
sasje; pff ja wordt wat. die blijven idd slapen hoop dat hun goed slapen en dat sem ook goed slaapt... gelukkig heeft manlief ook vrij alleen woensdag werken dus hoop dat het goed gaat...
sasje; die mensen hebben een oliebollenkraam... en hebben in de buurt daar een huisje gehuurd ivm lange dagen, hebben geen oppas voor de kids dus die komen dan naar ons toe...
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
oh oke duidelijk wolfje! pff dat is ok niet zo leuk voor de kinderen zeg dat ze hun ouders nu bijna week niet zien
sasje; helaas zijn die het gewent... ik verwen ze altijd als ze bij ons zijn, anders krijgen ze niks.... gisteravond ook met 1ste kerstdag, kinderen krijgen niks, alleen brood met pindakaas/chocopasta en muisjes, en de ouders en oma zitten aan de fondue! niet normaal!
zo meiden, eindelijk heb ik ook weer wat tijd om online te komen. Feestdagen zijn voor ons voorbij. Was erg gezellig, leuke kado´s en heerlijk (teveel) gegeten.... morgen gelukkig nog een dagje vrij dus kan ik even bijkomen... lekker..
Even snel berichtje van mij.. morgen ben ik er weer hoor meiden.. Maar op dit moment even helemaal kapot.. lange dag gehad, vanmorgen heeft manlief de vloerbedekking erin gelegd Dus daarna wou ik natuurlijk wel even bezig met kamer indelen etc.. toen snel douchen, omkleden en naar paps toe.. Erg gezellig maar wel druk! Toen naar huis met de kids eten.. en nu eindelijk rustig op de bank.. maar zak best in.. dus denk dat ik zo lekker me bed inga. @Wolfje; balen dat je je zo beroerd voelt en dan ook nog extra kids hebt.. Begrijp heel goed dat je voor ze wil zorgen, maar zorg ook goed voor jezelf! @Sasje; vervelend van je werk dat ze geen rekening houden met het feit dat jij ook recht hebt op vrije dagen etc.. bah, kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! en dat gedoe met zwager en schoonzus is ook lekker @Mom; fijn dat je genoten hebt deze dagen! Tot morgen meiden en ik hoop dat er dan ook nieuws is van Twinklestar Slaap lekker alvast! xx