Goeie morgen meiden Iedereen fijne dagen gehad? Hier wel.. en nog heerlijk geslapen vannacht ook.. Ben nu net wakker Vandaag weer boodschappen doen en lekker bezig met de kasten indelen op de babykamer.. Fijne dag allemaal en doe een beetje rustig aan na die drukke dagen xx
Ei: 13 dec: Twinklestar 30 dec: Mom23 NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 24 dec: Twinklestar, (29 jaar, 1e kindje, ronde7) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
Mom: en heb je je positieve test goed benut? Dolfijn: bijzondere manier van kerstdagen vieren hebben jullie...tapijt leggen, hihi. Snap je drang wel hoor. Heeft volgens mij iedere moeder, tot frustratie van de aanstaande vaders. Wolfje: Je moet eerst goed voor jezef zorgen voor je voor een ander kan zorgen, meid. Ik hoop dat je snel opknapt. ind het heel lief van je dat je voor die kids wil zorgen. Hoe gaat het met Sem? Sasje: wat een ellende op het werk! Hoe durven ze jou nou nog te bellen?!? Fijne kerstdag gehad met z'n drieën. Heerlijk gewadeld door het bos en daarna lekker gegeten. Schoonmama heeft bij ons nog het toetje meegegeten. Ze zouden naar hun dochter gaan in Brabant maar door het weer zijn ze niet gegaan. Kon mama mooi bij ons chocoladefonduen. Gisteren heel sterk het gevoel van een ongi, buik en rug pijn. Maar vanochtend geen bloed. Er is nog steeds hoop. Heb geen idee wanneer ik mijn NOD heb, want elke keer wordt ik een week vroeger ongi dan dat mijn banner aangeeft. Snap niks van cyclus!
goedemorgen meiden fijn dat iedereen zon fijne dagen heeft gehad!! zo dat zit er wel weer allemaal op!! nu op naar vrijdag en dan zitten we alweer in 2011!!!! pff gewoon alweer bijna 1 jaar bezig wat gaat de tijd toch snel...eerst woensdag naar de dokter ben erg benieuwd wat ze zegt....
Ik ga zo alweer boodschappen doen voor oud en nieuw we hebben een straat feest en help daar altijd mee en natuurlijk voor thuis donderdag lekker gebakjes eten dan is smurf 12 weken
hey meiden ik ben ook weer van de partij zoals jullie zien was testen niet meer nodig ben eerste kerstdag ongi geworden dus was niet zo'n leuk kado als ik in gedachten had maar had er zelf al rekening mee gehouden @ allemaal fijne feestdagen gehad hier wel ben goed verwent heb super kado's gehad van dus ben weer helemaal blij manlief moest op het laatste moment nog kado's kopen voor mij maar daar is hij goed in geslaagt hij heeft me even flink verwent een nieuwe mobiele telefoon en ook nog een wii dus dat was wel een grote verassing want ik wist van niks @ mom dat was toch nog wel een extra kado die positieve ovutest ik begin vast met duimen meid @ sasje bijna naar de ha ik hoop dat hij je duidelijkheid kan geven meid want dit is helemaal niks zo en ja bijna een jaar bezig ik had het er gisteren met manlief nog over toen we in de auto naar huis zaten hij vond het lief van je dat je me een smsje stuurde om te vragen hoe het hier ging ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt van de ha een hele dikke knuffel voor jou meid @hier ben er straks weer want ga nu eerst even wat boodschappen doen want de koelkast is behoorlijk leeg geraakt (hihihi) dikke kus voor jullie allemaal en tot straks
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
@twinklestar ja we gaan gewoon voor 2011!!!! jij bent ook in maart 1 jaar gestopt???? willen jullie dan naar het zh?? en lief.....tja ik weet dat ik lief van hehe grapje!
Jullie beebs worden ook in 2011 geboren hoop zo voor jullie dat het zh niet hoeft een vriendin van mij is nu ook een maand zwanger en was net bezig in het ziekehuis maar nog voor de eerste hormoon is ze uit hunzelf zwanger geworden
goedemorgen meiden kort berichtje van mij... sem gaat goed geen koorts alleen verkouden nu ik griep 39,1...pff fijne dag meiden knuffel
dan zullen we toch voor maart aan moeten tellen willen we nog in 2011 mama worden!! en dan ben ik toch echt al 1 jaar bezig in maart dan worden er al sommige baby's bijna geboren
Goedemorgen meiden.. Ook ik heb weer even tijd voor zp... @Wolfje...onee 41gr is idd best hoog.... en baaleh dat je jezelf nu ook zo beroerd voelt... hoop voor je dat je snel opknapt..en wat lief van jullie dat jullie op die kids passen... @Poohbeer...ik blijf ook hoop hebben voor je hoor meid.... ik ben druk aan het duimen.... @Sasje...heel goed dat je NEE hebt gezegd meid...vind dat ze wel lef hebben idd om het te vragen... en baaleh dat je schoonbroer zo reageerde.... ben benieuwd wat je ha zegt woensdag..en laat je niet zomaar weg jagen hoor... @Twinkelstar...baaleh meid van je ongi kan me voorstellen dat je er even goed de baalah in had.... Maar je bent wel goed verwent door manlief.... @Mom en goed geklust....???!!! @The cat..alweer bijna 12 weken, wat fijn meid...eindelijk die grens over...YEAH...!!!.. @hier..gister heerlijk gegeten bij schoonouders..en wij doen niks met de kerst aan kadootjes...maar we hadden wel heel lief een kadootje vor de kleine gehad... Schoonzusje is vandaag uitgerekend, dus we wachten hier in spanning af.... Ga nu ff snel aankleden want bij BB komt zo...... liefs
@ sasje als we een jaar bezig zijn wil ik wel naar de ha en vragen of hij ons wil doorsturen ik hoop dat het niet nodig zal zijn maar ja we hebben het niet voor het zeggen ik weet dat het een jaar kan duren na het stoppen met de pil dus ik hoor gewoon bij de dames die er wat langer over doen meid ik hoop dat we allemaal in 2011 nog mama worden @ stampertje spannend laat je het even weten als de kleine geboren is @ wolfje beterschap meid gelukkig heeft sem geen koorts meer @ zo de boodschappen zijn weer binnen nu een wasje aan het draaien hoor net van me schoonzus dat zij ook is gestopt met de pil en voor een derde kindje gaan het klinkt misschien hard maar ik hoop niet dat zei eerder met het nieuws komt dat ze zwanger zijn als wij ik gun het hun ook heel erg maar wij zijn al best lang bezig en willen het zo graag
@stampertje wat komt bb je leveren vandaag? alles?? @ twinkklestar ja ik hoop dat ze mij nu ook gewoon door stuurd....niet dat ik nog 3 mnd moet wachten hopelijk is ze een beetje schappelijk en ik herken je gevoel wel dat je hoopt dat ze neit eerder is.......ook al gun je het een ander heel erg!!
hoeveel dagen ben je nu overtijd sas ik ga in feb naar de babydump in eindhoven en de 9 maanden beurs natuurlijk
sasje; hoop dat het voor maart zover is... wij zijn febr. jr bezig, maar of we naar de ha gaan, ik weet het nog niet... moeilijk moeilijk... twinklestar; balen van je ongi meid!!! Hoop dat je snel posi nieuws hebt... stampertje; thanks... me; 1ste kerstdag tante geworden... en we gaan gewoon ervoor meiden in 2011 mama of zwanger het jaar uit!!!!!
Hey meiden... sorry misverstandje... bb, bedoel ik een blackberry mee...hahaha... En die is binnen! We gaan pas met het nieuwe jaar spullen voor de kleine bestellen ... En ik hoop ook dat we allemaal in 2011 mama zijn geworden... Liefs
@ sasje ik hoop dat ze je doorstuurt ik begrijp dat je nu niet langer meer wil wachten vooral omdat je ongi wegblijft dat is bij mij gelukkig niet het geval daarom wacht ik gewoon nog even
Nou meiden, weer even een berichtje van mij. Hier nog steeds geen ongi, ook geen gevoel meer dat ik kan worden. Dus tot nu toe gaat alles goed *afkloppen*. Mijn borsten blijven pijnlijk. Wolfje: Doe je kalm aan. Beterschap meid. Fijne avond allemaal
Spannend poohbeer....ik blijf duimen...wanneer wil je gaan testen???? @moet het ff kwijt..mijn schoonzusje belde net dat de weeën zijn begonnen....echt spannend... Wordt er zelf btje hyper van, hahaha... Liefs