Dank je smyltje .. En wow.... wat is dat toch super om te zien zo..... en op wie lijkt ze??? hahaha... Maar dat is een pracht meid!!!....
jammer dat er bijna niemand van ons op zp is...ben een beetje lui vandaag... Ga maar ff de was doen!! ... doe ik ook nog wat..
@ Smyltje wat een mooie meid super echo (ik mag pas in maart) @hier zo een hoofdpijn ga zo maar echt iets innemen pffff voor het eerst deze (bijna) 3 maanden dus het mag wel. Nog 2 nachtjes (kan niet wachten hahahahahaha)
thanxx ladies! @stampertje. ze heeft volgens mij wel volle lippen, dat heeft ze van mij! en ze leek ook wel wat brede neusvleugels te hebben. ook van mij haha. ze zat flink in haar ogen te wrijven, een nare tik van papa hihi
Wat grappig smyltje dat je echt al gelijkenis kan zien.... Wij zitten nog te twijfelen of we een 3D echo willen laten doen...we willen ook niet weten wat het wordt.... Mijn schoonzusje gaat nog steeds niet van een leiendakje... haar vliezen zijn handmatig gebroken en ze heeft weeën opwekkers gehad..en nu heeft ze een ruggenprik gehad.... om 2 uur komt de gyn om te kijken hoeveel ontsluiting ze dan heeft..... dus we wachten nog steeds af!!!
@ stampertje mooi buikkie joh wat balen dat het bij je schoonzusje niet zo soepel verloopt ik hoop dat ze snel met goed nieuws komen succes met afwachten @ sasje heerlijk een weekje vakantie geniet ermaar lekker van sasje hoelaat moet je morgen naar de ha @ smyltje super mooie echo zeg @ cat bijna twaalf weekjes wat gaat de tijd toch snel
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
Hoi hoi twinklestar; thanks meid dolfijn;dank je wel, we maken gewoon van 2011 een roze jaar met daarin de zp beebs die geboren gaan worden en de anderen die zwanger worden sasje; oh heerlijk een week vrij, geniet er samen van met je vent! stampertje; mooie buikfoto meid, nee hier nog erg beroerd... wat jammer dat de bevalling van je schoonzusje niet lekker gaat, s6 smyltje; wat een gave echo zeg!!! me; dus echt mega beroerd nog, vanavond weer op tijd bed in... overdag gaat eht wel, maar savonds breekt de koorts in! gisteravond ook weer toen ik op bed lag. 39,7 en me opa belde net dat me oma op bed ligt met griep... heb ook barsende hoofdpijn niet normaal bleh
ja het heerst erg wolfje de griep!!!!! ziek maar goed uit!! @twinkelstar ik moet morgen om 10.20 uur daar zijn dus ben benieuwd...wordt er wel beetje zenuwachtig van als ik erbij na denk nu
@stampertje. je kan de echo ook laten doen als je niet wilt weten wat het wordt hoor! het is dat wij zeiden dat we het al wisten en of ze nog eens wilde dubbelchecken, anders hadden we het niet eens gezien. dan zoomen ze gewoon niet zo erg op het kruis in
wat een rust hier zeg....ik ga zo lekker naar bedje toe en daar nog ff tv kjken. voel me niet helemaal lekker....de friet valt niet helemaal goed geloof ik....
Stampertje: Houdt je ons op de hoogte van je schoonzus. Ben heel benieuwd! En wat groei je goed zeg. Alleen niet zon bruine buik als Biancje Mom: heel veel klusplezier. Dolfijn: Wij houden niet van vuurwerk, maar ik kan nou ok niet echt zeggen dat ik nu zoveel geld over houdt aan het eind van de maand. En waar blijven de fotos nou??? Het is heus wel goed genoeg hoor voor een foto. Biancje: wat ben jij verschrikkelijk bruin *jaloers*. En wat een mooie buik! Je groeit goed zeg Wolfje: ben blij te lezen dat je een keer wat goeds te melden hebt. Eindelijk van je kiespijn af. Nu de koorts nog. Hoop dat je oma ook snel opknapt. Smyltje: Wat een mooie echo *smelt*. En wat leuk dat je al zoveel gelijkenissen zietHll te melden hebt. zeggen dat ik nu zoveel geld over hout aan het eind van de m Twilnkelstar: voor jou ook beterschap. Wel een relaxte ronde gaan jullie nu in Sasje; Heel veel succes bij de HA morgen. Ik zal heel hard aan je denken