Zo na 3x typen heb ik eindleijk staan wat ik wilde. De laptop heeft kuren de laatste tijd, hij hersteld elke keer de pagina. Daht 'm nu te slim af te zijn door te typen in Word, maar daar trapte ie niet in. Sasje: iK weet dat mijn banner niet klopt. Hier: Meiden, wanneer ik ga testen weet ik nog niet. Mijn banner klopt idd niet, zoals Sasje al zei. De kalender telt elke keer nog een cyclus van 30 dagen of meer terwijl ik de laatste paar keer een week te vroeg ongi werd. Als ik daar vanuit ga dan moet ik nu dus zo'n beetje ongi worden. Als ik van een 30 dagen cyclus uitga, dan pas 4 januari. Ik wacht eerst nog even af. Heb nog een beetje gedud over. Merk wel dat ik gauwer moe ben, zere borsten, puistjes (herbeleef de pubertijd weer ofzo), en af en toe ook een beetje kort lontje en emo (3d echo en ik wordt week). Ik heb dus, weer, hele goede hoop. Maar testen doe ik nog niet. Zo gauw ik wel test, zijn jullie de eerste die het weten, nou ja, na manlief natuurlijk.
Hey meiden.... Komen net terug van het ZH...ben hele trotse tante geworden van een neefje...hij heet Luca Valentijn....en weegt 3650gram... Wel moeten mijn schoonzusje en neefje minimaal 3 dagen in zh blijven..hij heeft ook medicatie van schoonzusje binnengekregen...rugenprik, antibiotica etc.... dus voor de zekerheid....ook had schoonzus koorts... Ook is haar baarmoeder nog niet gekrompen en verliest ze nog veel bloed..... Dus ze houden haar goed in de gaten.... We mochten gelijk even komen kijken en wat een prachtig ventje...we waren er anderhalf uur na de bevalling het mannetje had gewoon zijn ogen open..!!! Zo wijs.... !! Als ze een goede nacht hebben gehad gaan we morgenochtend nog even langs.... @Sasje...succes bij de ha.... en gooi alles eruit wat je kwijt wilt... @Poohbeer nee ik weet het niet zo bruin als biancje hahaha.... @Smyltje...ja dat weet ik, maar toch ik weet niet of je het aan het gezichtje ziet.... bij sommige hoor je dat toch dat het heel duidelijk was...!!! Nou deze tante ... gaat lekker naar der bedje zometeen.... Liefs
Stampertje Gefeliciteerd! Enne, het is normaal dat babytjes de wereld in kijken. Ze staan stijf van de adrenaline door de bevalling en "kijken" rond om hun mama, nou ja, mama ehh tepel te vinden. Hoewel ze die meer op geur en intuïtie vinden dan door te kijken van "he, daar is de tepel". Geniet ervan en ik hoop dat ze gauw naar huis mogen. Anderhalf uur is wel snel zeg!
Goedemorgen meiden. Zo ben je de laatste en tevens ook de eerste. Dolfijn, waar blijf je??? Meestal ben jij als eerste op. Fijne dag allemaal
@ Stampertje: GEFELICITEERD!!!! leuke naam! @ Poohbeer: je maakt het wel spannend hoor! @ Sasje: s6 bij de HA!!!!! @ hier: gisteravond niet kunnen klussen helaas, manlief was niet lekker gisteravond. naja gelukkig maandag wel kunnen klussen en evt vanavond nog. nu weer werken... pffffff
Goeie morgen meiden, Drukke dag gehad gister, onverwachts nog visite en gisteravond verjaardag gehad.. Dus vandaar nog geen foto's van mij.. en pas later een berichtje (haha poohbeer, mag ik ook een keer?) @Sasje; heeeeeeel veel succes bij de HA, laat je niet zomaar wegsturen en zorg dat ze alles ondernemen om je te helpen! Laat je weten hoe het gegaan is? Dikke knuffel @Poohbeer; je maakt het heel spannend meis, ik ben zo benieuwd of we dit jaar nog roze krijgen hahah ik hoop dus dat je nog dit jaar test @Stampertje; gefeliciteerd met je neefje! Geweldig om te zien hé?! en dan wetende dat er ook zo'n wonder in jou groeit.. GAAF! @Smyltje; super mooie echo meis! Was vast genieten en grappig dat je al dingen hebt gezien die bij papa en juist bij mama horen.. @Twinklestar; ook even knuffel voor jou @Hier; beetje druk gehad dus, en foto's zijn nog niet gemaakt.. ga ik zo bij daglicht wel doen.. hahah kunnen jullie eindelijk wat zien Ben ook wat vermoeider de laatste dagen maar dat komt ook door al die vreemde dagen.. Ben altijd blij als alles weer voorbij is (hoe gezellig ook!).. Vandaag even het huis klaar maken (krijgen vrijdag logees) en heel goed bedenken en kijken of we alle boodschappen in huis hebben. Ondertussen ook de mijlpaal van 26 wk gehaald Toch een goed gevoel! Het overdonderd me nu af en toe.. kamertje is bijna klaar, nog de laatste spullen in huis halen.. en dan wordt het afwachten.. gelukkig heb ik nog wat te wassen Voelt verder allemaal goed, alleen het is nogal overweldigend naast het bedje te staan en te weten dat daar straks een wondertje van ons in ligt! Fijne dag allemaal vandaag en ik kom straks echt nog even foto's spammen KNUF!
Dolfijn: tuurlijk mag jij ook wel een keertje uitslapen. Ik wacht geduldig af, op je foto's. (Nou ja, geduldig....) Mom: jammer dat manlief niet lekker was, gisteren. Hij wordt toch niet ziek?? Manlief en ik hebben besloten om oudjaarsdag te gaan testen. Ben ook heel benieuwd, heb ook nog niet echt het gevoel dat de ongi eraan komt. Wel af en toe een raar gevoel in mijn buik. En die borsten hé?
@ Poohbeer: denk wel dat er een griepje aan zit te komen. Hij voelde zich in ieder geval niet helemaal top! spannend hoor, dat testen..... je kwaaltjes zijn in ieder geval hoopgevend!
hallo meiden, @poohbeer spannend!! ik ga duimen hoor!! hopelijk heb je een knaltest en kun je super het jaar uit!!! @mom balen zeg dat jullie niet geklust hebben!!! ik had er dan toch echt wel een vluggertje van gemaakt hoor @ dolfijn ik wacht ook in spanning af op je kamer!! @stampertje gefeliciteerd met het tante worden!!!! leuk he zon kleintje!!! @hier ik word nu toch wel zenuwachtig hoor!!!!
@ poohbeer ik duim heel hard met de andere mee @ mom balen dat manlief niet lekker is zeg ik hoop dat hij zich snel beter voelt beterschap @ dolfijn bedankt voor de knuffel een knuffel terug @ sasje heel veel succes bij de ha ik hoop dat die je gaat doorsturen zo dat je snel duidelijkheid hebt dikke knuffel voor jou @ stampertje gefeliciteerd met je neefje en wat een mooie naam zeg @ hier net eerst even het huis aan kant getrokken nu even lekker op de bank straks even naar de winkel en dan lekker niks meer doen vandaag behalve het eten dan voel me niet echt fit denk toch echt dat ik ook een griepje onder de leden heb
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 16-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)
ja vind het wel erg spannend.....ergens twijfel ik ook enorm!!!! 1 kant denk ik het is goed dat de afspraak is gemaakt, zo gaat het balletje rollen maar aan de andere kant wordt ik er ook bang van
dat kan ik me heel goed voorstellen sasje ik heb dat gevoel nu ook wel steeds vaker dat jaar komt steeds dichter bij wij hebben besloten om eind februari begin maart naar de ha te gaan als het dan nog niet raak is ik hoop dat het niet niet nodig zal zijn maar ben er toch ook wel bang voor heel veel sterkte meid ga je alleen of gaat vriendlief mee
Even snel; Sasje succes bij HA!!! Ik zal vanmiddag wel weer even reageren Zo eerst boodschappen doen, vriendlief is deze week vrij dus lekker dingen met z'n 2en doen vandaar wat minder op zp... Ik ben er vanmiddag en dan zal ik weer bijlezen/reageren. Liefs
Sasje: heel veel succes bij de ha. Ik zal heel hard aan je denken. Hoe laat moet je? Hier: zo, de kerstboom is weg. Hij viel echt verschrikkelijk uit. Na het leeghalen van de boom lag er zo vel naalden op de grond dat ik 2 stofzuigerzakken vol had. En de stofzuiger verstopt. Maar n een paar keer hard schudden met de slang was ook dat probleem opgelost. De dweil er door gehad en nu even op de bank. Wel weer erg kaal zo in huis. Dolfijn: je stelt mijn geduld wel heel erg op de proef nu! Allemaal: Bedankt voor het duimen. Ik hoop dat het zal helpen.
Hahah voor alle meiden die zoveel geduld hebben opgebracht: Foto's staan in mijn foto album.. hihihi kon niet kiezen dus was zo het gemakkelijkst.. Ben benieuwd wat jullie er van vinden Net alleen het twee persoonsbed er in gezet voor de logees.. maar gelukkig voor die tijd even foto's gemaakt
dolfijn wat een super mooie kamer echt mooi gedaan zeg wees maar trots op al het werk want het resultaat mag er zeker zijn @ poohbeer volgens mij moest sasje om 10:20 ben benieuwd wat de ha heeft gezegt @ sasje hoe is het gegaan