Hey meiden, @ Sasje; Wat fijn dat je zo snel al bij de arts terrecht kan! @ The Cat; Gefeliciteerd met je 12 weken! @ Smyltje; Je kunt zeker al de hik voelen! Raar gevoel is dat he?! @ Dolfijn; Wat een mooie kamer is het geworden!!!! Hier weer flink verkouden en de laatste 3 nachten echt heel beroerd geslapen door verkoudheid en door ons kleine monstertje . Verder lekker aan het genieten dat vriendlief deze week vrij is. Oud en nieuw gaan we naar vrienden van ons. Heb net nog maar even een buikfoto gemaakt 30 weken en 1 dag . Voor als ik hier niet meer kom in het oude jaar; allemaal een heeeeeel gelukkig en hopelijk ROZE jaar!!!!!
Net gebakjes gehaald mmmmmmm en Balthazar gaat vanavond weg maar hij verdient ook een eigen huisje waar hij kan spelen en doen maar vind het wel jammer nu zijn alle kittens weg
@ikke mooie buik hoor meid!!! @the cat oh wat jammer dat alles dan weg is!!!! eet ze van de lekkere gebakjes meid!!
The cat: wat vervelend dat Balthazar weg gaat. Dikke kuffel voor jou meid. Ikke: wat een buik heb jij zeg. Ik dacht dat ik dik was, maar jij kan er ook wat van! Ik hoop dat je niet ziek gaat worden. Flink aan de vitamientjes dus maar Smyltje: Hebben ze bij miss etam geen broeken. Daar hebben ze wel lange meiden broeken. Er zit dan ook een apart label in dat het voor lange benen is. Spekkiebomen, hihi! Sasje: laat je niet gek maken door je werk zeg! Wel heel erg vervelend dat ze je steeds blijven bellen. Wordt het niet eens tijd dat ze personeel erbij aannemen???! Wolfje: Ik hoop dat je je snel beter voelt. Dit is zo ook geen doen. En ik kan wel zeggen, dank ook aan je zelf. Maar met 3 kids is dat een beetje lastig. Neem het er 's avonds van als ze allemaal op bed liggen. Misschien de klok een uurtje vooruit zette en dan heel hard roepen dat het bedtijd is... Dolfijn: jij ook met je harde werken. DOe kalm aan. En lief dat je zelfs in je slaap doorduimt. Doe je dat met je duim in je mond of duimen draaiend...?? Biancje: jij krijgt een verbod op zonnige landen:x. NIet normaal zo bruin, je maakt iedereen jaloers! En nee, meiden mijn banner klopt idd niet. Snep er geen snars van. Heb er al een paar keer naar gekeken, maar beter wordt het niet. Heb ook geen idee waar het aan ligt, maar ik kan daar wel fijn mijn cyclusdagen bijhouden. Dus dat is wel fijn. Alleen gaat mijn banner uit van 29 dagen en zat ik de laatste 2 maanden op 24 dagen, dus vandaar dat ik nu verwacht had dat al ongi zou zijn. Gelukkig nog steeds niks. Vandaag de hele ochtend lekker in de keuken gestaan. Cake gebakken en twee broden. Wit en donker meergranen. Dus heerlijk gelunched met vers, nog iets warm van binnen, brood. Net even bij mijn oma geweest, ze is 80 geworden vandaag. Maar door haar dementie heeft ze er zelf niks van meegkregen. Ze ligt hele dagen op bed, begint nu echt steeds meer tekenen te vertonen van een baby. Haar handen als knuistjes, zo erg dat haar nagels in haar handen staan, ondanks dat ze heel kort zijn. Ze lag de hele tijd met haar ogen dicht. Heb nog kinderliedjes voor haar gezongen en daar glimlachte ze een beetje om. Was wel even fijn, maar dat was het enige contact dat we hebben gehad. Mag het niet zeggen, maar eigenlijk hoop ik dat dit haar laatste verjaardag was. Dit is ook geen menselijk leven. Laat haar maar lekker naar opa gaan, zijn ze weer saampjes. Wordt er altijd zo verdrietig van.
Ik vind dat ook mijn moeder was heel ziek en zou stikken en heeft dus gekozen voor Euthanasie nou ik vind het knap en als ik de keus had voor haar had ik hetzelfde gedaan leven zo is niks en dan omdat ik haar mis nee zeggen nee dat kan niet ik snap wat je bedoeld
Tja sasje; ik weet het, ben blij dat je begrijpt wat ik bedoel, ook al mag ik het eigenlij kniet zeggen of denken. Maar echt waar, ze kan minder dan een pasgeboren baby. Ze an zelfs niet meer aangeven dat ze honger of dorst heeft. Ligt alleen nog maar op bed en komt er nooit meer uit. Zo'n zielig hoopje mens. Dit gun ik haar ook niet! Wij eten zo kip uit de oven, wat hebben jullie op het menu staan? Fijne avond allemaal
En sasje, je had gelijk. Morgen is het idd dag 26 van mijn cyclus. Heb het even nageteld op de kalender. Ben ik toch een dag verder dan ik dacht. Klinkt weer beter.
Tja the cat, wat dat betreft. Ik heb niet het idee dat oma pijn heeft, dus dat maakt dit weer anders. bij pijn zou ik dat ook zeggen, alleen is oma gelovig. Zij ligt er wel rustig bij, alleen hele dagen op bed. Het enige dat veranderd is het eten, maar of ze smaken proeft, ik heb geen idee. Ze lust tegenwoordig ook koffie met suiker en doperwtjes. Vroeger gruwelde ze van beide. Ze geeft honger en dorst ook niet meer aan. En doordat ze niet reageert op aanraking, kun je haar ook niet meer laten glimlachen of liefde geven. Ze heeft nergens meer erg in, niet in onze aanwezigheid, aanrakingen, geluid (ook geen gillend kindje). Toen mijn meisje geboren werd toen reageerde ze heel erg op haar. Zo'n kleine baby, ze kon haar wel pletten door te knuffelen. Heb haar dus ook regelmatig uit oma's armen moeten bevrijden. Alleen de link dat ze mijn dochter was, had ze niet, maar dat was niet erg. Ze ging er wel van smilen en kreeg dat oer-moederinstict helemaal terug. "Denk om het hoofdje!" riep ze heel vaak. Nu mis ik dat allemaal heel erg.
Tja, mijn cyclus schommelt tussen de 29 en 24 dagen. Om precies te zijn: 29-27-24-27-28-24-24-? Dus ik wissel nog al. Zit nu weer in rustig vaarwater, dus het kan maar zo zijn dat mijn cyclus weer langer is.
Oeps foutje 29-27-23-27-28-24-24-? Du mijn korste is 23 geweest en de langste 29. Hang er nu precies tussnin. Ik ga zo eten, eet smakelijk!
Ik weet mijn cyclus niet eens meer dacht rond de 65-29-28-29 maar zeker weten nee ben zo benieuwd morgen naar jou testen dat kan ik mij nog wel voor me halen dat testen
Hoi meiden... @Poohbeer..echt spannend meid... hoop zo dat jij knallend het nieuwe jaar in kan gaan .... ik duim nog door hoor.. @Ikke echt een mooie buik meid.. @Biancje..jeetje meid alweer 30weken het gaat echt rap...ben je ook al aan het aftellen???? @Smyltje...dan ben je idd best lang.. ik ben ook zo'n 1.68.... @The cat...meid gefeliciteerd met je 12 weken..wat een super gevoel is dat he.... wij zijn naar de 20weken aan het toeleven en de 20weken echo....hoop zo dat alles goed is! @Wolfje..wat baaleh meid dat het steeds slechter gaat...:s.... hoop dat je snel opknapt...maar jullie hebben alleen niet gericht geklust of helemaal niet??? Sterkte nog even deze dagen meid...knuff voor jou.. @hier..vandaag met mijn zusje geshopt in A'dam... zaten om 11 uur in de trein en plofte om 18uur weer op mijn bank...pfff...ben echt gesloopt... En druk druk... Heb een nieuwe winterjas...eentje waar ik flink in kan groeien want mijn andere jas werd echt te krap... Nog een bruin meerek shirtje en onwijs leuk spijker giletje.. (weet niet of ik het goed schrijf...).. Mijn boerenkool staat nu lekker op en over 10 min kan ik lekker eten...mmmm Eetse allemaal... Liefs
@Poohbeer het smaakte erg goed hoor .... Heb weer goed mijn bord leeggegeten hahaha.... En hoe was jouw kip (TOCH?)....
Zoals altijd heerlijk. Mijn meisje is daar helemaal fan van. als zij mag kiezen dan is het al gauw kip en spekkiebomen met appelo's. (kip, sperziebonen en aardappels voor de nederlandrs onder ons)
hahaha.... echt grappig...poohbeer! Maar wat lekker dat ze van gezond eten houdt!!! vriendin van mij haar zoontje eet alleen nog maar brood en patat 's avonds iets anders moet ie niet...