Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Als het aan mijn dochter ligt eet ze of de kip met spekkiebomen en appelo's, of pizza, of patatjes, of pannenkoeken (sorry hoor, ik weet nog steeds niet of het nou pannekoeken of pannenkoeken zijn). Dus ja ik houdt iedere week nog 3 dagen over. Nee hoor, in het weekend eten we één keer ongezond, dus patat of die koeken uit de pan. En de rest van de week wel groente.
    Vaak kan ik haar misleiden met een taartje (ook wel quiche genoemd, maar dat weet zij dan weer niet).

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry voor mijn korte reactie, maar ik ben op...
    ben blij als de kids morgenavond opgehaald zijn...

hebben helemaal niet geklust, eerst onwijs kiespijn, toen sem ziek, hebben het toen geprobeerd, maar telkens was het mama, tja sorry maar dan lig je niet lekker meer;)
    en nu ik ziek ben, komt het er helemaal niet van...
    dus dit is helaas een verloren ronde... maar ja tis niet anders... op naar 2011!

sem eet gelukkig ook alles, nu niet omdat hij ziek is, maar normaal eet hij echt alles alleen ei krijg ik er niet in bij hem, zowel gekookt, gebakken en geklutst ook niet... nou ja hij eet verders prima en iedereen mag iets hebben wat die niet lust toch?
    sem is nu alleen bang voor vuurwerk aan het worden, sneu...
    fijne avond nog...xxx

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @poohbeer dat heb je idd slim opgelost met een quiche.
    @wolfje kan me voorstellen dat je het helemaal op bent.. en dan hoop ik voor je dat het in 2011 gelijk de 1e maand dan raak is!
    hoop ik natuurlijk voor alle meiden...
    lekker dat sem alles (behalve ei) eet! en idd iedereen heeft wel iets wat ie niet lust...

Ze hebben bij babypark nu aanbiedingen op sommige babykamers en er zitten er wel een paar bij die we erg leuk vinden en nu voor een leukere prijs. maar ja de actie loopt t/m 8jan en doordeweeks kunnen we onze schema's niet aan elkaar aanpassen dus de enige dag die overblijft is 8jan.... :D....

begin nu wel btje kriebels te krijgen over het kamertje hoor...hahaha... in eens wil ik het toch eigenlijk wel heel snel af hebben....

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat een geklets hier zeg moest aardig wat bijlezen dus heb het niet onthouden zal het wel even proberen:):):):)

@ sasje dankje meid hier is alles goed hoor vandaag weer erg druk geweest nu even lekker op de bank met de tv aan;) hoe gaat het met jou:)

@ ikke wat een mooi buik zeg het begint al aardig op te schieten:D

@ cat twaalf weken vandaag gefeliciteerd:p

@ wolfje balen dat je je nog steeds niet lekker voelt:(

@ stampertje wel leuk een kamertje uitzoeken maar dat gaat vast goed komen:p

@ poohbeer ik duim gewoon door;)

@ ik wil jullie allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar wensen en maak er een feestje van;)

ga nog even lekker voor de tv hangen manlief is net weg dus even languit op de bank:p slaaplekker voor straks

5. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    zo meiden, eindelijk ben ik ook weer thuis...
    lange dag gewerkt, snel gegeten en toen naar de autodealer geweest om een nieuwe auto uit te zoeken!!!
    Wordt de FORD FIESTA.... ben helemaal blij!!!!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hi meiden,

Ik lees wel mee.. maar ben te moe om te reageren..
    Zou vanmiddag gaan liggen, maar toch besloten samen met manlief de oliebollen maar te gaan bakken :D
    Dus de tafel staat weer vol en we hebben genoeg.. hihihi meer dan genoeg!
    Nu wel echt helemaal stuk dus ik ga zo me bed in..

Wou je nog even laten weten dat ik heel hard aan je denk Poohbeer en hoop dat je morgen een positief einde van 2010 mag hebben.. :)
    Andere meiden: ik hoop dat de zieken snel weer opknappen zodat ze nog een beetje kunnen genieten van de jaarwisseling!

Slaap lekker allemaal, geniet van deze laatste "normale" nacht in 2010 :D
    xx

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom: wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe auto. Wanner kirjg je 'm? En wat voor kleur, dat wil een vrouw weten! Hoeveel pk, cylinders en al dat soort geneuzel zegt mij dan weer niet zo veel. Showen!
    Twinkel: geniet van de bank voor jou alleen en nog belangrijker...de afstandsbediening!
    Wolfje: wat balen dat je zo enorm verrot bent. Ik hoop dat je heel snel opknapt.
    Dolfijn: waar ben je? Je ging even liggen...en toen niks meer vernomen. Lig je nu nog steeds met die duim in je mond???

Hier: ik ga zo slapen. Ben moe. En morgen wordt een latertje. De buren komen hier oud en nieuw vieren. Dus dat wordt bordspelletjes spelen tot laat. Morgen testen, maar dat was jullie niet ontgaan. Hoop dat jullie dan eindelijk op mogen houden met duimen. Nog even volhouden dus allemaal.
    En gewoon als Dolfijn, ook slapen door duimen. Dus hup, duim in de mond en pitten maar. Mijn meisje duimt heel lief voor mij mee.
    Welterusten allemaal en tot morgenochtend

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oliebollen?? Ik houdt niet zo van oliebollen, maar zelf gebakken is wel heel erg lekker. Waar kunnen we ze afhalen? Enne, heb je ook appelflappen?

9. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ga even een soort gelijke foto van de auto zoeken

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oliebollen, krentebollen, appelflappen, ananas flappen en berliner bollen :D

Je bent welkom om er wat te proberen hoor.. hahah Lelystad moet je zijn :D

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    enne.. dat duimen komt helemaal goed hoor Poohbeer.. ga ik gewoon mee door..
    Fijn dat je meissie gewoon met ons mee duimt, dan gaat het vast goedkomen morgen ochtend! KNUF

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    dit wordt hem. levertijd ongeveer 10 weken........

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mom wat leuk een Ford Fiesta...zijn leuke auto's.. :D
    @Twinkelstar...heerlijk toch even zo languit op de bank....geniet ervan meid....
    @Dolfijn..mmmmm klinkt erg lekker meid...ik houd dan weer niet van olliebolen met krenten er in, dus de gewone wil ik wel even komen proeven hoor..:D...
    @Poohbeer..okeey ik duim sinds mijn 12de niet meer, maar zal vanavond voor een keertje weer met mijn duim in mijn mond gaan slapen..:D...
    Moet er vroeg uitmorgen want ik heb schoonmaakdag op mijn werk dus ben benieuwd of je dan al getest hebt..ik ga half 9 weg :D..

@manlief heeft net heel lief mijn voetjes gemasseerd..die waren zo moe van dat geshop in A'dam vandaag....

Als ik morgen ook niet meer kan reageren..allemaal een heel mooi en gezellig uit einde....en dat IEDEREEN..met flink veel roze mag beginnen in 2011!!!!!.....

Weltruste allemaal...
    Liefs

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Super mooie auto mom..en volgens mij ook erg ruim!!! Nu nog even opschieten met die 10weken en dan kan je mooi in je bakkie scheuren..noujah netjes rijden :D....

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ook nog getwijfeld om deze te nemen. keuze was erg moeilijk!!!!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leuk Mom! een echte meiden auto.. heerlijk kleurtje! :)

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ stampertje ja hij is vrij ruim, enige is dat hij schuin naar achter uit loopt (dus achterin is het dak lager) maar ja....

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ach als dat alles is mom :D....
    nee ziet er goed uit meid...

19. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    thanx!!!!! was lastig kiezen maar denk dat ik een goede keus gemaakt heb

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Echt grappig begin die kleine steeds beter, vaker en harder te voelen....
    Voelde hem net echt van de buitenkant..maar dat was denk ik voor nu even eenmalig want daarna niet meer gevoeld en manlief ook niet..

Deel Deze Pagina