Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    leuk hoor als je hem zo duidelijk kunt voelen!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja ik gun jou dat geluk ook zo mom..en alle andere meiden....
    Maar 2011 wordt helemaal jullie jaar..

Ga nu echt afsluiten...
    Liefs
    Weltruste...

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo,

ik ben er ook nog eventjes

@dolfijn oh lekker oliebollen!!!! ik ga er morgen denk ik ook nog even snel wat halen!!!

@poohbeer ik duim ook door hoor spannend!!!!! misschien is morgen dan toch nog wel te vroeg om te testen als je uit gaat van je langste cyclus...we zullen zien!

@stampertje jij ook een goed uiteinde hoor!! en leuk voor het kamertje kijken...nog 1 week wachten dus!

@wolfje balen dat deze ronde verkeken is...op naar 2011!! it wordt ons jaar meid!!!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen op deze laatste dag van het jaar 2010 meiden :D

@Poohbeer; en???? hihihi je zal nog wel lekker liggen slapen :)
    @Sasje; je mag de oliebollen ook hier komen halen hoor.. hahah heb weer eens veelste veel :D
    @Stampertje; leuk moment is dat hé.. het gaan voelen van de kleine.. Met een week of 7 hoef je je echt niet meer te concentreren op het gevoel; hahah maar dat ga je wel merken!

@Hier; wel goed geslapen maar vroeg wakker.. nu maar hopen dat ik óf zo nog even kan slapen óf vanmiddag.. hihih ga anders nooit middernacht halen ;)
    Aan het einde van de middag komen onze beste vrienden met hun kleine (5 mnd) dus we gaan ons vast wel vermaken :)
    Fijne dag allemaal!
    xx

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Datum: zaterdag 08 januari 2011
    Tijd: 11.30 uur
    Plaats:Utrecht CS
    Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nou meiden, ik heb een negatieve test.
    Maar... ook nog steeds niet ongi, (duh, anders had ik ook niet hoeven testen). Ik heb dus nog een heel klein beetje hoop dat het misschien te vroeg was.
    Hoe ver van te voren kun je testen? Had een test van Etos en daar stond op dat je kan testen vanaf de dag dat je menstruatie uitblijft.
    Dolfijn: ik moet je bekennen, ben de hele nacht wel telkens een beetje wakker geweest. Om 6 uur moest ik nodig naar de wc, dus heb toen gelijk getest. Manlief atuurlijk ook wakker. En toen nog even naast hem gelegen, maar kon niet meer slapen. Dus we waren alletwee vroeg.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden...

@Poohbeer..onee wat baaleh....nou ik hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest!!! Ik blijf gewoon nog even doorduimen hoor.... Dikke knuff....

@Dolfijn....dat was weer lekker optijd vandaag :D.....
    Ik moet vandaag schoonmaken op mijn werk..we moeten daar om 9uur zijn dus als we daar klaar zijn (geen idee hoe laat) ga ik vanmiddag ook nog even liggen hoor want anders trek ik het ook niet lang..dan is het 12 uur....GELUKKIG NIEUWJAAR....en weltrusten hahhahaa...

Fijne dag allemaal...
    Liefs

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Poohbeer :(
    Ik hoop met je mee dat het gewoon te vroeg is geweest.. en duim heeel hard door.. ook in 2011 hoor :)
    en jammer dat je niet echt lekker geslapen hebt door de spanning, ik hoop dat je nog wel uitgerust bent!
    Hele dikke knuffel meis en we gaan gewoon voor die zelfde roze test in 2011 voor jou..

@Stampertje; hoop dan inderdaad dat je vanmiddag nog even kan liggen.. heel veel succes met schoonmaken op werk!
    xx

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: poets ze. En als je daar klaar bent, moet je zeker thuis ook nog wat doen voor vanavond.

Dolfijn: bedankt dat je door wil duimen. Hoe heb je nou in je slaap doorgeduimd? Met je duimen langs elkaar of in je mond, hihi.

Hier: nog steeds geen ongi gevoel. Meestal voel ik hetwel een beetje aankomen, pijn in mijn onderbuik en rug, schoonmaakwoede etc. Maar het tegenovergestelde, veel wit afscheiding, hele zere borsten, vooral de rechter (ja, wazig, ik weet het), en schoonmaakwoede nee dat dan ook weer niet, plenty puistjes (ik herbeleef mijn pubertijd) en moe.
    Ik hoop op een roze test volgend jaar, ehh volgende week!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En ik ga dus met je mee voor die test in 2011 :D
    enne.. dat duimen doe ik gewoon langs elkaar, want in me mond zou zonde zijn van de beugel die ik heb gehad :D:D
    en nu we wat langer door moeten duimen lijkt me dat niet zo'n plan.. maar langs elkaar gaat ook prima hoor ;) hahah

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jammer, ik had er wel een foto van willen zien.
    Ik ga zo even de stad in. EVen boodschappen halen voor vanavond en de spijkerbroek voor mijn meisje is binnen. Even kijken of die haar wel past, met haar kippenkontje. Ze is zo slank dat ik geen broeken voor haar kopen kan. Had een skinny van de hema, maar ook die is haar veel te wijdt en oogt daardoor als een gewone spijkerbroek met van die plofheupen doordat ik 'm bij de taille in moet snoeren. Nu dus kijken voor eentje van het merk Cars. Weet van mijn pubertijd dat die nog al smal zijn.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes met het vinden van een spijkerbroekje!
    enne.. foto's als ik lig te slapen zijn verboden hoor :p

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh meiden sorry
    net heel verhaal getypt, maar door mijn grote hoestbuien moest ik spugen, bleh en drukte op verkeerde knop...

poohbeer; gelukkig nog geen ongi meid! Maar balen van je nega test, ik hoop dat je te vroeg hebt getest en snel posi test, ik duim nog even door...

dolfijn; oliebollen, mmm!!!

Sasje; ja wij gaan gewoon met alle niet zwangeren voor een vruchtbaar 2011!!

Nou ga me oppaskind uit bed halen, het hele zooitje aankleden, boodschappen doen en neusspray halen, zuigtabletten en taart voor vanavond:)

vannacht gaat de kerstboom in de fik;) en hebben geen vuurwerk... dus hoop weer op tijd in me bed te liggen, want dat heb ik echt nodig...

morgen dagje families opzoeken...

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @manoe ik zie dat je vaker mee leest...je mag best mee kletsen met ons hoor :)

@ poohbeer aarrghghhhh nog langer doorduimen????? dan heb ik geen vel meer op mijn vingers ;) maar ik ga stug door....dan krijg ik eelt erop toch...en dan kan ik voor iedereen heel hard duimen dat 2011 ons jaar wordt!!!!

@ wolfje beterschap meid!

@ dolfijn oh das idd vroeg...bij jou oliebollen komen halen??? tja als je nou om de hoek lag oke maar nu :)

@ hier nou net potje enz gaan halen...kun je dat alleen op di en wo inleveren tussen 8-10 uur s morgens. en het moet binnen 1 uur op zh zijn.....nou gaat moeilijk worden aangezien vriendlief al om half 7 vertrekt??? pff dus net naar zh gebeld. nou mogen we het hoogstwaarschijnlijk vrijdag komen inleveren. dus dan moet vriendlief zich maar de hele dag vrij nemen. maar dat weet ik dus pas op donderdag middag of dat we dit vrijdag mogen komen brnegen aangezien ze maar 1 zaadonderzoek tegelijk mogen doen en ze hier schijnbaar 3 uur mee bezig zijn ofzo....dus vriend die slaapt nu nog, zal die wel erg blij van worden van dit nieuws.......NOT!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom mooie auto joh snap dat de keuze moeilijk was maar het is gelukt;)

@ poohbeer balen van je nega test maar je was gewoon te vroeg en heb je volgende week een knal test in handen ik duim gewoon door wij steken geen vuurwerk af dus hebben mijn duimen alle tijd:p

@ dolfijn klinkt allemaal heerlijk zelf ben ik niet zo dol op oliebollen maar manlief vind ze geweldig stuur hem jullie kant wel op straks (hihihi):p

@ wolfje beterschap meid het wil nog niet zo vlotten bij jou he doe lekker rustig aan meid;)

@ hier ga zo even gauw nog wat boodschappen doen voor vanavond en dan lekker met manlief op de bank:D:D:D ik wens jullie allemaal een hele gelukkig en gezond nieuwjaar en een hele fijne avond ik denk niet dat ik er nog ben vandaag en dat we allemaal snel op roze komen;):)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @twinklestar gaan jullie met zijn 2en doorhouden vanavond?
    voor jou ook een gooie roetsj!!!!!!!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje dat is balen zeg dat het maar op twee dagen kan ik hoop dat het dan toch vrijdag mag ik wens jullie in ieder geval heel veel succes;)

meiden allemaal een heel fijn nieuwjaar ik ga afsluiten manlief komt uit bed dus in 2011:):):):):):):)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja sasje wij zijn met zijn tweetjes maar dat is altijd heel gezellig:D:D:D:D

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal een hele fijne jaarwisseling

xxx twinklestar

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel twinklestar!!!! je bent lief!!!!

kreeg trouwens gisteren ook een berichtje van vriendin van me die wat in juli de kleine heeft gekregen, dat ze het moeilijk vond om iedere keer aan me te vragen hoe het ging enz. maar dat ze even wilde laten weten dat ze er voor me is!!!! arrghhh zo lief he!!!!! kreeg de tranen in mijn ogen toen ik het aan het lezen was.....maar voor hun lijkt me het ook allemaal zo onwerkelijk want hun waren met 3 maanden zwanger dus tja is toch moeilijker om er over te praten dan bijv in mijn andere groepje zit er ook iemand die in zh loopt! je gaat dadelijk preceis hetzelfde doormaken....en het gaat ook echt wel heftig worden....maar ja het zij zo! twinklestar/wolfje ik hoop dat jullie voor jezelf ook de goede keuze kunnen maken. ik ben blij dat ik de stap genomen heb en dat we nu geholpen gaan worden om zwanger te gaan worden. het is ook echt niet prettig dat het op deze manier moet gaan, maar beter zo dan niet denk ik dan maar....

Deel Deze Pagina