dankje sasje jij bent ook lief ik snap dat je de keuze hebt gemaakt wij gaan het nog twee ronde's zelf proberen en dan gaan we ook naar de ha en dan zullen we zien hoe het loopt die keuze hebben we al gemaakt en in de woorden die je schrijft heb je helemaal gelijk soms heb je het niet voor het zeggen
ok fijn dat jullie die keuze wel al samen gemaakt hebben dan!!hopelijk is het voor jullie niet nodig!!!
Ik ben net weer thuis wezen kapperen en winkelen weer een zw broek voor 3 euro en een shirt voor 5 euro. Nu zit mijn haar in de verf de laatste keer tot smurf er is dus nu bruin gedaan ipv blond. @ pooh balen meis ik duim nog steeds
@the cat fijn hoor..dus ff lekker laten verwennen..hoezo laatste keer?? is dat slecht dan voor de smurf om te verven??
slecht nee maar goed ook niet dus wil het nu uit laten groeien en dan in de zomer weer verven is ook wel eens goed voor mijn eigen haar
oke dacht al had er eigenlijk ook nog nooit van gehoord ofzo maar ja je weet het niet natuurlijk ben ik weer gerust gesteld.....
Het staat ook op de doos dat het kan ik wil het zelf gewoon niet doe je het zelf of laat je het doen? als je het zelf doet moet je wel opletten dat je genoeg ventileerd
Oh Sasje: Wat vervelend dat je alleen op bepaalde dagen kan inleveren. Twinklestar: voor jou ookalvast een heel goed uiteinde. Geniet samen van jullie jaarswisseling. Fijn dat julie me allemaal zo steunen en stug doorduimen. Mom: eelt is idd wel fijn, dan kunnen je duimen er volgend jaar ook weer goed tegen. Wolfje; ik hoop dat je snel opknapt. Hier: de spijkerbroek was binnen en hij zat als gegoten. Heb ook nog even een dekbedje gekocht voor mijn meisje met een mooi overtrekje. Kunnen de lakentjes en dekentjes de zolder op. En natuurlijk maar weer een lading vitaminepillen gekocht voor zwangeren, zwangerschapstesten en maar 2 maskertjes tegen de puistjes. Kijken of dat een beetje nut heeft. Boodschappen geprobeert te doen, maar wat was het druk bij de AH. Geen doorkomen aan! Pfff. Maar heb het meeste in huis. Was alleen de nasigroente vergeten, maar die neemt mijn mannetje mee.
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel hihihii wel gezellig hoor.. Hier staat de soep klaar, straks nog even broodjes maken.. de schalen met worst, kaas, komkommer en tapas staan in de koelkast.. en de oliebollen op tafel.. hahah wij gaan het redden tot na middernacht HELE FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL EN OP NAAR 2011!!
sasje; jeej dat is ook wat dat je dat o;p bepaalde dagen en tijden in kunt leveren! succes twinklestar; nee wil nog niet lukken hier, maar iedereen in me omgeving is ook ziek... helaas... dus ik kom er niet vanaf zo! sasje; daar heb je helemaal gelijk in meid, maar wat bij jou anders is dan bij mij... ik heb al een kindje en dan is het toch anders, ik zeg niet dat een wens voor de 2de minder is, maar mijn droom is al eens werkelijkheid geworden en het zou geweldig zijn om dat nog eens mee te maken... maar ik weet niet wat wij zullen gaan doen als het niet natuurlijk wil gaan... de ene keer denk ik; we gaan er alles aan doen, de andere keer denk ik het komt wanneer het komt en we zullen het wel zien... Maar ik hoop heel erg voor jou dat jij snel zwanger zult zijn en niet veel onderzoeken/behandelingen nodig zult hebben, maar is dat wel het geval... ik ben er voor je! the cat; doe je voorzichtig met haar verfen ivm smurfje... ? twinklestar; ik hoop dat jullie niet naar de ha hoeven meid! dolfijn; klinkt lekker allemaal! hier; sem ligt ziek op bed... 2 oppaskids heb ik heel pedagogische op de bank gezet met een dvd, nu dus ff tijd voor mezelf schatten, wat een bewogen jaar was dit voor ons! We besloten er in februari voor te gaan, hopend iig zwanger het jaar 2011 in te gaan! Maar helaas we gaan niet zwanger het jaar uit.... Dat doet ons wel verdriet moet ik zeggen.. Op naar een nieuw jaar en nieuwe kansen! Maar dit jaar heeft mij ook wat moois gebracht, dit forum, dit topic vooral en deze te gekke meiden! Ik wil jullie bedanken voor alle steun en gezellige geklets het afgelopen jaar.... en ik hoop echt dat we hier nog zeker een jaar mee door zullen gaan BEDANKT LIEVE SCHATTEN! geniet van deze laatste dag, en dat jullie 2011 goed in mogen gaan! Kijk uit met dat rot vuurwerk om je heen... Ik wens jullie een gezond, liefdevol, gelukig en vruchtbaar 2011:
oh meiden, ik krijg om iedere scheet tranen in mijn ogen of zelfs huilen!!! niet zulke mooie dingen op schrijven aub!!!
meiden, zouden jullie even op onderstaande link willen stemmen, is de baby van vriendin en ze wil erg graag winnen http://www.deweekkrant.nl/media/item?mediaid=1452752
Ook hier tot tranen geroerd door je mooie, lieve woorden Wolfje.. Je bent een schat! Ben ook zeker super blij met jullie en zou niet weten hoe ik alles had moeten doen zonder dit forum en jullie! We gaan zeker nog heel lang door met kletsen als het aan mij ligt.. en ik wil even in het bijzonder tegen Sasje zeggen dat ik er voor je ben nu de onderzoeken gaan plaats vinden.. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid mag zijn! Lieve meiden; weet je dat ik echt een beetje van jullie hou? Hele fijne avond! xx
@mom. mooie auto! @poohbeer. wat jammer dat je niet meteen een knaltest hebt hoop dat je ongi uitblijft en dat je gewoon iets te vroeg getest hebt! ik duim voor je! @ wolfje. wat een lieve woorden! @ all fijne jaarwisseling en tot in 2011!!