Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden jullie zijn ook lieverd en ik hou ook van jullie ondanks dat we elkaar nog nooit gezien hebben, is de band wel erg sterk!!! en voor de overige oh jullie gaan elkaar gewoon volgend weekend al zien!!!! of gaat het niet meer door???

@dolfijn fijn meid....ik zal jullie ook allemaal erg hard nodig hebben denk ik!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Datum: zaterdag 08 januari 2011
    Tijd: 11.30 uur
    Plaats:Utrecht CS
    Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station)

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ik wens jullie een gelukkig, en liefdevol 2011!!! dat het maar een roze/vruchtbaar jaar gaat worden!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, ook namens mij een heel gezond en gelukkig nieuw jaar!

En speciaal voor Sasje: tja, wat moet ik jou wensen als ik niks liefs mag zeggen... Ach wat, barst dan maar in tranen uit, maar ook voor jou hoop ik dat jullie meer duidelijkheid krijgen in het nieuwe jaar. En probeer elkaar niet te verliezen in de zware tocht in de medische malle molen. Het zal vast zwaar worden, maar ook ik zal je erdoor heen loodsen. Nou, niet te veel huilen. Je komt er wel meid.

Voor de zwangeren onder ons: Jullie gaan en waanzinnig mooi jaar tegemoed. Vol prachtige momenten. De geboorte, de eerste lachjes, omdraaien etc. Zelfs de eerste poepluier is een heel fijn moment. En natuurlijk een jaar vol slapeloze nachten, lekkende tieten, een blubberbuik die schudt bij ieder lachje, weer een hormonale achtbaan vol kraamtranen, overmatige kilo's, kraamverband etc. Maar ondanks dat alles, een waanzinnig mooi jaar die jullie nooit zullen vergeten.

Voor de niet-zwangeren: wij kunnen lekker klussen tot we er bij neer vallen zonder buiken die in de weg zitten en andere ongemakken. Kom op, meiden onze tijd komt heus nog wel. We gaan er weer vol tegen aan in het nieuwe jaar en zullen ons kletsgroepje niet eerder stoppen tot we allemaal zwanger zijn!

Op een mooi en vruchtbaar jaar. Ik zeg: "proost"met een glaasje (jip en janneke) bubbels!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011 gewenst!!!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden,
    Hebben jullie allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
    Mijn jaar begon anders dan ik had gehoopt, want ik werd ongesteld, maar ondanks dat een hele gezellige jaarwisseling gehad. Samen met de buurtjes de hele avond getriviant.

Hoe was het bij jullie?

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hé langslapers, jullie beginnen het nieuwe jaar wel heel erg uitgerust!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

voor iedereen de beste wensen!!!!

@poohbeer jij bent ook zo ontzettend lief hoor...trouwens jullie zijn allemaal erg lief voor me!! wat zou ik zonder jullie moeten?????

ouders van ons weten nu ook wel beiden dat we dus bezig zijn en we onder behandeling gaan in het zh. dus dat lucht ook al op dat ik er in ieder geval ook met hun over kan praten.

hier gisteren avond beetje bruinverlies...en vanmorgen steeds meer en ook rood erbij dus volgens mij wordt ik eindlijk ongi!!!!!joppie!!!!!!!

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Iedereen een super 2011

Ik was in de straat en iedereen zei al nu is het niet volgend jaar dat smurfje geboren wordt maar dit jaar al hihi.

@ Sasje net nadat mijn vriendin die molen inging (sperma inleveren en haar eerste onderzoek) is ze uit hun zelf zwanger geraakt dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat zij was al 2 jaar bezig en had nu deze maanden ervoor we gaan er pas voor in de molen en dat heeft gewerkt ze was zwanger konden we maar een beetje van onze vruchtbaarheid geven he had het met liefde gedaan

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; We beginnen ons jaar gelijk. Hier ook ongi.
    Kom op meid, zo slecht als we dit jaar beginnen, zo goed eindigen we 'm. Nou ja, voor jou begint ie niet zo heel slecht, al klinkt dat dan weer een beetje raar op een zwanger-wordt-forum

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Godemorgen the Cat. Lekker geslapen?
    Een spannend jaar voor de boeg. Met z'n tweetjes beginnen jullie 'm en met z'n drietjes gaan jullie 'm eindigen.
    Wel lekker genoten gisteravond??

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ben nog zo moe maar de katten vonden het tijd hihi ga straks wel even liggen weer mag vriendlief gamen (is hij ook weer blij) vind het wel raar volgend jaar is er iemand bij iets kleins maar als smurf slaapt laat ik die lekker slapen een vriendin zat om 12 uur te voeden omdat ze haar wakker had gemaakt kom op dan kan iets eerder ook wel of iets later

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    gelukkig nieuwjaar!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @poohbeer klinkt niet raar meid! het is toch ook zo.....ben blij dat ik de stap heb genomen, als twijfelt vriendlief wel nog steeds, die heeft eigenlijk zo iets van als het niet ''normaal'; lukt dan maar geen kids.....maar ja daar komt ie nog wel van terug hoor :) ik vind het wel erg spannend allemaal want ik weet niet wat ik kan gaan verwachten....

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik denk dat mijn vriend ook zoiets zou hebben tot het dus echt allemaal in werk zou zijn ik denk dat hij dan wel meer wilt (klink raar) ik denk dat de kinderwens voor mannen over het algemeen minder hoog is als bij vrouwen

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat denk ik ook, hoe graag hij het zelf ook wilt hoor, maar voor hem hoeven die onderzoeken allemaal niet. of ja is meer de onzekerheid wat er allemaal gaat gebeuren......want hij zei ook..waarom eigenlijk al naar het zh we zijn toch pas half jaar bezig :( oh nou nee hoor is toch echt al bijna 1 jaar!!! zo zie je maar dat hij er in ieder geval niet mee bezig is hehe

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    zo zou de mijne ook zijn hoor hij weet wel hoeveel weken smurf nu is maar verder ook niet zoals ik ik weet zelfs hoe groot het is en het gewicht

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; bedenk ook, zoals je zelf al een beetje zei, dat die malle molen ook een inpact op je relatie kan zijn. Misschien is ie ook wel beng dat het, tja hoe zeg je dat netjes, "aan hem ligt". Dat hij tekort schiet in zijn mannelijkheid. Als je begrijpt wat ik bedoel. Lijkt me niet zo makkelijk voor hem. De onzekerheid. En het is toch misschien ook wel de gene, om zo'n potje af te leveren. Bijf praten samen over hoe julie dit beleven.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt poohbeer maar helaas is vriendlief niet zon prater...dus dat gaat het niet worden!!! maar ik hoop dat we vandaag naae stiefbroer gaan en dat we even met hun er over kunnen praten.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo heb me weer eve een banner gemaakt, ik pas hem tegen die tijd wel aan zodra ik weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad...en of ik deze wel krijg want snap niks van cyclus....

Deel Deze Pagina