Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo lieve meiden...

Allemaal een heel mooi,gezond en vooral veel ROZE 2011 :D....
    Hoop dat iedereen een gezellige avond/nacht hebben gehad....

ik heb het gister vol gehouden tot 03.00 uur....!! Maar wij hebben het erg gezellig gehad....
    We hadden zoveel vuurwerk dat ze bezig zijn geweest tot 02.00 uur om alles af te steken...

Ga zo naar mijn schoonouders dus zal even kijken of ik vanavond nog ff op iedereen kan reageren..

Liefs

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@poohbeer; wat balen meid dat je nu toch ongi bent geworden!

@sasje; jij eindelijk ongi, hehe!!!

@stampertje; veel plezier bij s.ouders...

@zwangeren... 2011 het jaar waarin jullie beeb geboren gaat worden; geweldig:D

@all;
    Aangezien we bij me ouders waren en ik Sem daar toch uit bed had moeten halen om naar huis te gaan, heb ik hem om 23.40uur wakker gemaakt...het was de hele avond al aan het knallen, maar hij sliep er gewoon doorheen!!!
    Hebben hem ff lekker warm aangekleed en samen wat gedronken! Om 00.00uur hebben we elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst... Sem snapte er natuurlijk niks van, maar ging lekker mee naar buiten vuurwerk kijken...oh wat vond hij dat mooi! Maar na 10minuten wou hij lekker naar binnen toe, dus van daaruit lekker achter het raam gekeken! Om 1.40uur zijn we naar huis gelopen, hebben hem lekker in bed gelegd en oh wat bleef het doorknallen en meneer ging lekker slapen om vervolgens om 10.15uur wakker te worden!

Vandaag met me ouders naar me opa en oma geweest, maar oma is erg ziek... heeft een heftige griep te pakken, maar ze heeft geen weerstand om ertegen te gaan, hap is geweest, alles is verder in orde, maar ze moet echt wat drinken!

Daarna even naar me oma geweest en toen op weg naar huis ff langs de Mac... lekker gegeten en nu lekker thuis relaxen!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ben ook weer terug van (schoon)ouders.
    Even gelukkig nieuw jaar gewenst.
    Nu op de bank. Ga ook niks meer doen vandaag.
    Heb eorme pijn in mijn onderrug van de ongi. Deze keer heviger dan normaal. Vanochtend al een lekker warm bad genomen, maar dat helpt ook maar voor even.
    Vanavond vroeg naar bed want vanacht maar heel ort geslapen. Van 3.30 to 7.30. Daarna nog wel tot 9.00 uur op bed liggen dommelen, maar ben nu echt wel gaar!
    Fijne avond allemaal

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoi meiden,

eindelijk ook weer wat van mij :)
    erg druk geweest met visite en kids.. maar wel super gezellig!
    Als eerste allemaal een super 2011 gewenst.. dat het voor iedereen maar een mooi, super jaar mag worden!

@Sasje; fijn dat ouders het nu ook weten, dan kan je in elk geval je verhaal ergens kwijt.. en ondanks dat vriendlief geen prater is komen jullie er vast samen goed doorheen.. en nu eindelijk ongi.. pff.. op zich wel fijn, maar het duurde allemaal wel heel lang.. hoop dat je duidelijkheid gaat krijgen meis! Hele dikke knuffel!
    @Poohbeer; balen meis dat je ongi bent geworden, had toch wel goede hoop voor je deze ronde.. maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn.. Blij om te lezen dat je ondanks ongi toch fijne jaarwisseling hebt gehad.. en ik hoop dat het zeker ook dit jaar heel speciaal voor jullie mag worden met de verwachting van een nieuw wondertje!
    @theCat; inderdaad dit jaar gaat jullie smurf en onze Dummie geboren worden.. Spannend idee vind ik het! :D

@All; hier fijne dagen gehad met onze beste vrienden en kleine spetter :) Heerlijk genoten, en vannacht tot 2.45u wakker kunnen blijven dus viel me alles mee!
    Nu wel behoorlijk stuk hoor, nu de rust is wedergekeerd.. maar goed, op tijd er in vanavond en hopelijk morgen redelijk door slapen.
    We hebben om 00u speciaal een wensballon opgelaten voor onze Dummie.. Dit jaar gaat hij/zij geboren worden :D Heel fijn maar overweldigend gevoel!

xx

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb alles bijgelezen maar ik weet ook alweer niet meer wat hehe

@dolfijn heb je het toch nog lang vol gehouden meid!!! en ja dit gaat jullie jaar worden!! over 4 mnd is de kleine er gewoon al!!!
    of oeps zelfs 3 mnd!!

@wolfje thanks voor je sms en dit geldt trouwens ook voor the cat!
    hoe oud is sem ook alweer?

6. Zeepaardje

sasje; zal het eens ff in me handtekening zetten, hij is van april 2008 dus nu ruim 2,5 jaar...

dolfijn; goed gedaan meid

poohbeer; sterkte met je ongi pijnen, knuf

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha Sasje; inderdaad met ongeveer 3 maandjes kunnen wij ons wonder vasthouden.. heel speciaal gevoel hoor :D Gaat nu echt even hard voor het besef, maar verder kan het mij niet snel genoeg gaan!

@All; iedereen weer een beetje bijgekomen? ;) ikke wel, vannacht ruim 10u lang geslapen :D Dus volgens mij had ik wat in te halen :p
    Vandaag maar eens kijken of we de kerstspullen op gaan ruimen, of dat dat dinsdag gaat worden..
    In elk geval nu nog even lui op de bank met flaptop!

Fijne dag allemaal! xx

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden.
    Dolfijn: wat mooi zo'n wensballon. Ik zag er hier ook één over vliegen, was dat de jouwe misschien?

Wij gaan vandaag een dagje naar sprookjeswonderland in Enkhuizen. Even de vakantie afsluiten met z'n driën.
    Vandaag lekker uitgeslapen, van half tien tot half tien. Klokje rond. Had het ook wel nodig. Pijn inmijn rug is weer over, dus ik kan er weer tegenaan!

Fijne dag allemaal!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel plezier vandaag Poohbeer :) leuk om zo de vakantie af te sluiten!
    enne.. die wensballon die jij zag.. tja, het zou de mijne kunnen zijn geweest ;)

We laten er elk jaar al twee op voor de overleden moeder van de kids en voor mijn broertje.. maar dit jaar dus ook eentje voor nieuw leven.. voelde erg goed!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook :D:D:D
    allemaal een fijne jaarwisseling gehad lees ik wij hebben ook een gezellig oud en nieuw gehad:):):)

@ sasje wat fijn dat je toch ongi bent geworden naar lange tijd;)

@ poohbeer ook voor jou balen zeg toch ongi geworden en we hebben nog wel zo hard geduimd;) veel plezier vandaag:)

@ wolfje wat een mooie woorden zeg;)

meiden neem me niet kwalijk maar ben er nog niet helemaal bij vandaag weer een drukke dag maar ik wilde toch even bij jullie spieken want dames ik hou ook van jullie ondanks dat we elkaar niet kennen;)

morgen ben ik weer helemaal aanwezig moet zo meteen al weer weg dus allemaal een hele fijne dag vandaag ga jullie nog 1 dag missen:):):)

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    er is hier gewoon een zonnetje zal het dan eindelijk weer wat beter weer gaan worden mmmmmm de poesjes zijn helemaal gelukkig zitten op de vensterbank (lekker warm van de kachel) met de zon op hun lijfje

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen

ook hier klokje bijna rond geslapen..22.30 uur tot 09.30 uur geslapen haha! heerlijk!! al slaap ik meestal wel de klok rond haha

@dolfijn mooie gedachte van je ballon hoor!!

@ wolfje ok dan kan ik het onthouden :)
    voel je je alweer wat beter?

@twinklestar fijn dat je ook jij een goede jaarwisseling hebt gehad.

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden...

@Sasje..wat fijn dat je nu dan toch ongi bent geworden..maar wel lekker onduidelijk zo....nou van de week een spannende week voor je bij het zh.... ben benieuwd meid...

@Poohbeer....voor jouw had ik echt goede hoop...maar helaas...kwam opoe toch langs..!!!...baaleh meid....
    Veel plezier bij sprookjeswonderland..!!! Zal wel druk zijn...

@Twinkelstar.... fijne dag vandaag.....

@The cat... las op je hyves dat je wat last had van je buik...dan is je smurf lekker aan het groeien :D... wat kan je dan veel hebben he...?!

@hier...heerlijk geslapen... gaan zo ff langs de bouwmarkt ff kijken voor behang...:D...en vanmiddag bij schoonzus langs op kraamvisite..

Liefs

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @Stampertje ja krampen en steken (niet ongi anders) vriendlief zei al ga dan even liggen ik neeeee dit is goede pijn deze mag zo vaak komen haha en ja kan nu meer hebben nu je weet waarom ga wel van de week een kruik halen las dat dat wel wat hielp in de avond

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @theCat; ik vond idd een kruik erg lekker 's avonds als de groeipijn duidelijk te voelen was.. Dus goed plan om in elk geval eentje in huis te hebben!

16. Zeepaardje

Hallo allemaal:)

Poohbeer; wat leuk in enkhuizen, ben er een jr of 4 terug geweest met een logeetje... heel veel plezier!

twinkle; natuurlijk nemen we je niks kwalijk!

Dolfijn; mooi die ballonnen meid...

sasje; ja voel me wel wat beter, alleen vannacht alleen alles ondergespuugd door me hoestbuien raak ik zo benauwd...

all; hoest me longen nu eens uit me lijf,.. echt niet normaal...
    Wij gaan zo lekker friet halen... en daarna ga ik ff tv kijken, heb van alles nog opgenomen dat ik kijken moet...

en ik heb trouwens last van buikpijn, dus verwacht deze wk me ongi... zouden vrijdag naar de zwaluwhoeve gaan, maar dat moet ik morgen maar ff verplaatsen...

Verder geen nieuws, morgne weer het gewone ritme in, manlief weer aan het werk, ik weer overblijven... morgen moet ik ff huis schoonmaken, dat is echt ff nodig nu met al die dagen...

Ik denk aan jullie, liefs ilse

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier zeg....wolfje oh dat klinkt nog steeds niet best zeg!!

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: ik heb maar één ballon gezien. Waarschijnlijk dus niet de jouwe, anders had ik er wel drie gezien. Waar haal je die wensballonnen?
    Wolfje: Jullie hadden deze ronde toch weinig geklust door ziekte, als je ongi nu komt, ben je wel keurig op tijd. Toch wel balen.
    Twinklestar: wat een drukke dag heb jij weer. Ben benieuwd naar je verhalen morgen.

Hier: naar sprokkjeswonderland geweest. Onsmeisje vond alles prachtig, maar het mooiste vond ze de geitjes, die aten de buggy, haar handschoenen en haar broek op, daar moest ze zo op lachen en daar was ze in de auto nog helemaal vol van.
    Alleen werden we overvallen door regen, natte sneeuw en ijzel, dus we zijn op tijd weer terug gegaan. We werden zo koud! Maar we willen gauw nog een keertje terug! Maar dan wel in de lente.
    Daarna nog even bij mijn oom en tante langs gegaan. Even op de koffie, was erg gezellig.
    Fijne avond allemaal

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jammer poohbeer van het vieze weer opeens, hier geen last van gehad!! haha zie het al voor me.....arme meid haha mijn zus heeft dat ook eens gehad met een koe!! :) was ook erg lachen!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar is iedereen???

Deel Deze Pagina