Iedereen geniet denk ik nog even van de "laatste" vrije dag.... Weinig gekletst... @Poohbeer wat jammer dat het slecht weer..maar wel mooi dat jullie genoten hebben. @Wolfje baaleh dat je nog steeds niet helemaal lekker voelt...en je had idd volgens mij al aangegeven dat jullie weinig geklust hadden..dus als je binnenkort ongi wordt..heb je wel mooie cyclus... maar toch blijft het dan baaleh..dus wie weet heeft je man wel super zaad .... @hier...we hebben vandaag behang gekocht voor de babykamer....zo leuk ... dus zijn gelijk even gaan klussen, de muren moeten nog glad..behang is er wel af! Dus hoop dat we binnenkort echt kunnen gaan behangen... Daarna even bij schoonzus langs geweest en mijn neefje voor het eerst mogen knuffelen echt zo'n schatje.... Nu lekker relaxen op de bank...straks ff lekker warm onder de douche en dan heerlijk het bedje in.. en begint morgen alweer het "normale" leven!!!! Liefs
Zo, hetmeisje ligt op bed. Lekker onder haar dekbedje. Gaat hartstikke goed. Het dekbed is eigenlijk voor een peuterbedje en niet voor een ledikant, dus het is lekker groot. Zo kan ik het goed instoppen en kan ze zich ook niet bloot woelen in haar slaap. Morgen ook hier weer het normale leven hervatten. Mijn meisje gaat lekker naar school 's middags en dan heb ik tijd voor het huishouden.
@wolfje; balen dat je ongi voelt naderen, maar dan idd wel weer een nette cyclus! en lekker naar de zwaluwhoeve, niet geschikt als je ongi bent.. maar dan lekker ander keertje gaan.. Manlief en ik willen deze maand ook nog een keertje gaan.. na wk 34 wordt het weer afgeraden namelijk.. @Poohbeer; fijn dat het gezellig was vandaag, heerlijk gelachen om het verhaal van je meissie en dat weer was inderdaad wel heel vreemd vandaag. Hier ook last van gehad. De wensballonnen had ik bij de Action gehaald (zo rond 11nov geloof ik) altijd erg mooi om te doen! @Sasje; inderaad aan het genieten van nog even een avondje niets.. dus ook weinig online.. @Stampertje; Leuk dat je behang hebt gehaald; wat voor kleur is het geworden? Ben erg benieuwd wat jullie er van maken, maar dat gaat vast goed komen Ik vond het heerlijk te weten dat we vanaf dat moment echt aan de slag konden! Dus heel veel plezier en luister naar je lichaam, je doet nu snel te veel @Hier; rustig dagje gehad, even naar kennissen voor nieuwjaarsbakkie maar verder gewoon even niets. Morgen de kids weer naar school.. hahah eindelijk! en wij ook weer onze afspraken.. dus morgen gaat de wekker weer Ach, gelukkig had ik afgelopen nacht goed geslapen. Fijne avond nog allemaal, slaap lekker alvast en tot morgen! xx
pff, drukke dag gehad vandaag! niet echt de tijd gehad om bij te lezen. morgen weer aan het werk! nog maar 10 weken werken (-1 week voorjaarsvakantie). dan heb ik verlof! hopelijk deze week wat meer tijd om te reageren. sorry dames!
heb alles bijgelezen maar geen puf om te reageren, sorry meiden... voel me niet helemaal top, denk dat manlief mij heeft aangestoken met een verkoudheid en een griepje... morgen wel werken, kijken hoe het gaat anders weer naar huis.... zo lekker me bedje in met wat neusspray en een paracetamol
sasje; ja is het ook... maar ja kan er niks aan doen... poohbeer; hebben helemaal niet geklust zelfs... maar heb nu al weer geen buikpijn, hopelijk wel deze wk ongi dan zou ik mooi op tijd zijn... klinkt als een gezellig dagje meid, alleen balen van het weer! stampertje; ik heb echt geen kans, dus ben nu ook helemaal ontspannen... hebben echt niet een keer geklust dus is onmogelijk... wat leuk dat jullie behang hebben gekocht en heelrijk met je neefje geknuffeld! super zeg dolfijn; niet geschikt als je ongi bent... ik mezelf er al helemaal lopen in me rode kleding haha bah nee moet er niet aan denken ik hoop dat dummie je vannacht ook goed laat slapen smyltje; heerlijk om dan lekker met verlof te gaan!! mom; beterschap!!! updat oma; me oma is nog hetzelfde... ach weet je ze heeft geen baarmoeder meer en geen darmen dus een stoma... nu is omdat ze niet lekker is dat zakje losgegaan en alles is over haar heen gekomen en in bed... dus me opa had vanmorgen een zware taak... zo zielig! En juist omdat ze een stoma heeft moet ze veel drinken, wat ze dus niet doet en eten doet ze ook niet... En ik mag me opa nergens mee helpen want hij kan nog alles zelf... vanmorgen toen ik hem belde heb ik hem gezegt niet zo eigenwijs te wezen en dat ik echt met liefde wil helpen... nu heeft hij me zojuist gebeld of ik deze week boodschappen wil halen voor ze, dus dat ga ik woensdag doen, ga ik daar thuis gelijk ff wat in huis doen... Ik houd zo veel van die mensen, zulke lieve schatten, ben zo dankbaar dat ik ze nog heb!!!
Lieve Wolfje, wat ontzetted lief dat je voor je opa en oma wil zorgen. Maar is het niet beter dat je zelf eerst even uitziekt en op krachten komt na zo'n drukke week. Je kunt niet voor iemand anders zorgen als je niet eerst voor jezelf zorgt! Ik begrijp dat je opa graag wilt steunen, maar hij zal het heus begrijpen. Als je ze iedere dag even belt om te vragen hoe het met oma is en hoe het natuurlijk met je opa gaat nu die moet verzorgen, dan steun je hun ook hoor! Denk eerst even om jezelf, meid!! Mom: beterschap voor jou. Ik hoop dat de griep je een beetje spaart! Smyltje: Ben je al aan het aftellen??! Geniet nog maar even van het onbezorgt werken. Na je verlof zul je heel anders naar je werk gaan dan nu.
poohbeer; dank je wel meid, ik weet het, maar hoop woensdag toch echt wel wat beter te zijn, daarom doe ik het morgen niet maar heb ik ff wat rust genomen daarom woensdag... en ik ben zo'n type al zal ik eraan onderdoor gaan, ik heb gewoon zoveel voor ze over! tja kan het ook niet helpen... en ik bel ze nu al plat, zeker 3x per dag...
Goeie morgen meiden, Hier weer goed geslapen (op twee uurtjes wakker liggen na) dus zo ver, zo goed Zometeen de kids weer naar school zien te krijgen.. hihih gaat wat worden ben ik bang @Wolfje; ben het wel met poohbeer eens dat je ook aan jezelf moet denken meis! anders ga je het niet volhouden.. maar vind het echt super wat je doet en kan me goed voorstellen dat je heel veel voor ze wil doen.. Let gewoon op je grenzen dan komt het vast wel goed! KNUF @Alle zieken; hopelijk knappen jullie snel weer op.. het is niet vreemd dat je weerstand wat lager is na al die vreemde dagen.. zorg voor voldoende rust en vitamientjes dan knappen jullie vast snel weer op! KNUF voor jullie! @Hier; Manlief is ook wat sniffelig.. dus ben benieuwd of het daar bij gaat blijven Dochter van vrienden die hier waren met O&N blijkt RS virus te hebben Dus misschien dat we daar wat van mee hebben gekregen.. en nee, het kan geen kwaad voor mij heb het meteen even nagezocht en gevraagd Verder al twee dagen wat voorvocht 's nachts uit één tepel Zo'n vreemde gewaarwording! hahah lichaam maakt zich nu echt klaar voor onze Dummie Fijne dag allemaal en heel veel succes voor de werkers onder ons! xx
Hey meiden, Ook weer even een berichtje van mij. Ben een paar dagen niet lekker geweest, maar nu gaat het wel weer. Hier ook sinds een paar dagen last van 'lekkende borsten' heb nu tissues in m'n bh 8). Vanmiddag naar VK, ben heel benieuwd hoe ons kleine wondertje ligt, want is de laatste dagen zó aan het draaien . Vriendlief weer aan het werk vandaag . Nou ik ga proberen alles even bij te lezen .
hey meiden, @wolfje wat lief van je hoor!! hopelijk ben je er zelf woendag wat beter aan,...trouwens jij voelt je wel al een hele tijd niet lekker he???? toch al zeker 2 wkn ofzo??? @dolfijn rs virus? ken ik niet? zal dadelijk ff googlen! @ikke fijn dat jij je alweer wat beter voelt meid! @hier ik ga vandaag maar eens beginnen om mijn kerstspullen op te ruimen
@Ikke; fijn om te horen dat je je weer wat beter voelt! en blij dat ik niet de enige ben met lekkende borsten @Sasje; is voor volwassenen gelukkig alleen een neusverkoudheid, maar slaat bij jonge kinderen meteen op de longen waardoor ze heel benauwd kunnen worden.. Ze is dus ook meteen verneveld bij de HAP.. Gelukkig ging het daarna al wel weer beter!
hey meiden wat heb ik jullie gemist zeg maar ben er nu weer bij @ sasje het word een spannende week voor jou heel veel succes meid @ dolfijn rs viruus heeft toch met hele erge verkoudheid en slijmophoping te maken dacht ik @ poohbeer hier haddan we gister ook last van ijzel het leek hier wel een schaatsbaan zo glad dus groot gelijk dat jullie eerder naar huis zijn gegaan @ mom beterschap meid hier ook nog steeds een beetje aan het tobben met de verkoudheid maar gelukkig word het wel minder @ wolfje wat lief dat je voor je opa en oma wilt zorgen meid maar doe wel rustig aan meid loop je zelf niet voorbij na zo'n zwaare week @ cat hoe gaat het met jou buikkie is hij alweer gegroeit @ hier erg druk geweest de laatste dagen bij iedereen op nieuwjaars bezoek nu hebben we gelukkig iedereen gehad en kunnen we weer op normaal tempo door wat een gevlieg zeg nu weer lekker rustig aan hier al een paar dagen last van me buik een soort ongi krampjes zou dat een voorteken van me ei kunnen zijn het lijkt me wel heel erg vroeg namelijk aangezien ik altijd een cyclus heb boven de 30 dagen met en lf van 10/11 dagen lijkt het me erg sterk we wachten het af wij gaan hier gewoon vrolijk door met klussen zonder poespas deze ronde dus we zullen zien
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD 05 dec: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 03/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 03/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Datum: zaterdag 08 januari 2011 Tijd: 11.30 uur Plaats:Utrecht CS Waar: Horeca gelegenheid DE TIJD (naast VVV op station) heb het lijstje maaer even opgevist hij was zo zielig alleen
haha dank je Twinklestar.. het lijstje was idd beetje vergeten Zie nu dat Ikke en Biancje vandaag controle hebben bij de VK; hopelijk is alles weer helemaal goed! Hoop voor je dat deze ronde geluk mag gaan brengen Twinkle! zou wel heel mooi begin van 2011 zijn Ik hoop en wens met je mee! KNUF
zo ik lig lekker languit op de bank, voel me niet top.. vannacht slecht geslapen. Heel de nacht warm en dan weer koud. Spieren doen ook zeer, niet prettig dus. hoop dat het weer snel over is...............................
MEETING Wie hebben nogsteeds in de planning as zaterdag naar Utrecht te komen?? Heb namelijk niemand er meer over gehoord, en het komt nu wel heel dichtbij.. Mochten er toch te veel twijfels of moeilijkheden zijn is een andere datum snel gezet Maar hoor het wel graag nog even van iedereen! xx