mooie buiken meiden! morgen verspring ik naar de volgende week, dus maak ik weer een foto. heb een gallerij foto's vanaf week 8 leuk om te zien! nu snel slapen. trusten!
goedemorgen meiden... Ff kort berichtje van mij..... Moet zo te werk.... Heerlijk geslapen lagen voor 21uur in bed...zo moe... Fijne dag allemaal... Liefs
Hahah kan het ook niet erg vinden om nog een keertje te mogen spieken! Ik voel me verder prima, buik is alleen redelijk zwaar momenteel dus dat merk ik wel.. Maar het is te doen hoor Vermoeidheid van O&N duurd ook wat langer dan gebruikelijk.. hihi maar dat is ook wel te overzien Goeie morgen allemaal, Weer lekker geslapen? Ikke wel, slaap echt als een blok van 23-02u en dan van 03-07u dus ik vind het prima Dummie is 's nachts redelijk actief, maar ik merk het maar een uurtje en kan daarna weer lekker verder slapen. Vandaag met manlief weer naar het ziekenhuis voor controle.. dus we gaan het weer horen. Fijne dag allemaal en doe voorzichtig, er ligt hier net een dun laagje wit.. xx
Goeiemorgen meiden, @ Stampertje en Dolfijn; Mooie groeiende buiken!!! En succes met controle manlief dolfijn!!! @ Wolfje; Jeetje wat vervelend van je oma! Hoop dat het allemaal wat beter gaat. Neem maar lekker de tijd om lekker bij haar te zijn! *knuff* @ Biancje; Mooi dat bij jou ook alles goed was! Ik hoop ook dat ik nog een echo krijg, volgende keer maar eens vragen. Kleine ligt wel steeds precies op schema met alles dus zal wel goed zijn Hier vannacht weer van 02.30uur tot 05.30uur wakker gelegen en daarna tot 08.15uur geslapen dus ben weer goed brak . Vannmiddag maar even liggen. Kleine ligt goed tegen m'n ribben aan te duwen . Fijne dag allemaal!!!
goedemorgen @biancje fijn dat alles goed was meid! @dolfijn oh ben benieuwd wat ze in zh gaan zeggen over manlief! @ikke balen dat je zo slecht hebt geslapen meid @hier gisteren niet meer geklust was trouwens ook toch wel weer beetje ongi...dus nou moeten we woensdag ff snel verplicht meteen als vriendlief thuis komt gelijk....want misschien vrijdag potje inleveren....
nee 2 dgn niet minimaal en maximaal 7 dgn niet! en we gaan over die 7 dgn heen en nu kwam mijn stomme ongi er ook nog tussendoor dus het gaat dan toch anderhalve dag worden! jammer dan.......hopelijk is het wel goed anders krijg ik er spijt van hehe dus ergens hoop k dat we het vrijdag niet kunnen inleveren dat wordt het dinsdagmorgen inleveren. komt eigenlijk ook wat beter uit dan haha
ja zeker...ik moet dat zelfs binnen 1 uur op het zh gebracht hebben!!! als je langer dan 7 dgn geen sex hebt gaat de kwaliteit van het zaad ook achteruit....
@ biancje fijn dat alles goed was fijn om te horen en dat klopt wat je zegt van de echo dat is vanaf 1 januari ingegaan en dat krijgt als het goed is iedere zwangere vrouw @ dolfijn was alles goed met manlief ik hoop het wel @ sasje dat heb ik inderdaad gelezen dat het maximaal 7 dagen oud mag zijn succes vrijdag @ ikke wat vervelend zeg dat je weer zo slecht hebt geslapen doe lekker rustig aan en ik ook dat je vannacht beter slaapt @ smyltje ben benieuwd naar je buik meid
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gegevens volgen later
Ja dat het buiten de man niet lang houdbaar is oke dat snap ik maar in een man maar hi kan het ook zelf doen klink vies nu hahah maar dan is het wel 2 dagen
@ The cat; ze zeggen ook dat het goed is om om de dag seks te hebben als je zwanger wilt worden, omdat het zaad dan in de beste staat is. @ Idd Sasje; kan vriendlief het anders niet zelf doen? Snap wel dat ie daar ook niet op zit te wachten, maar dan idd wel 2 dagen ertussen... Werkse meis!!!