Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mom23, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    taarten gevonden nu nog maken hihi

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

hier ben ik weer even, ben er met me gedachten totaal niet bij, sorry!

Vanmorgen boodschappen voor me opa en oma gehaald en vanmiddag heb ik dat gebracht...
    Samen met opa de boodschappen opgeruimd... en toen naar boven gegaan naar oma...toen ze me zag begon ze meteen te huilen... dat gaat je dan door merg en been! Even samen geknuffeld en heb haar even thee gegeven, gelukkig drinkt ze nu wel wat...
    Ze was heel emotioneel elke keer als er ook een griep is heeft zij het; terwijl ze altijd de griepspuit halen, vitamine spuiten, gezond eten... zo zielig hoe ze er nu bij ligt alles een zielig klein hoopje mens!
    Opa zat er ook even helemaal doorheen, nu ga ik er vrijdag weer heen... ff de keuken soppen, me tante had gister de kamers al gedaan...

Nou ik ga ff bijlezen en wens jullie alvast een fijne avond toe

xxx

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ikke; leuk intake van kraamzorg!

twinkle; ja met mij gaat het nu wel goed, alleen vreselijke hoestbuien, voornamelijk snachts waardoor ik het erg benauwd krijg... verder mag ik niet klagen...

all; sorry me hoofd in momenteel net een vergiet..

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    *knuf* wolfje!

@ sasje. wat een gedoe zeg!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje een hele dikke knuffel meid ik hoop dat je oma snel weer beter is want kan me voorstellen dat het erg zwaar is;)

@ dolfijn alles goed meid hoe was het met manliefs controle;)

@ cat dat bakken komt vast goed:p

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gegevens volgen later

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Dolfijn: heo was het met je man?
    Wolfje: wat fijn dat oma drinkt, ook voor haar geldt dat waterijs ook drinken is en miischien is een beetje bouillon wel erg lekker.
    Lief dat je zo voor ze zorgt, hoe gaat het met jou? Ik dacht dat je morgen pas zou gaan naar je opa en oma?
    Ikke: Wta leuk, zo'n intake voor kraamzorg, Komt nu allemaal wel erg dicht bij hé. Hoe kijk je tegen de bevalling aan? Hoop dat je een leuke, lieve kraamhulp krijgt. Dat maakt (of breekt) je kraamtijd!
    Sasje; wat een gedoe met je mannetje (en het potje). Een beetje ongi, las ik. Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Nou meiden, ik ben er ook weer even.
    Drukke dag vandaag op het werk. Werkgever op vakantie en natturlijk, een pakketje kwijt. Klant flink gefrustreerd (niet op mij, maar op de post) en ik in de stress. Pff wat een gedoe.
    Ik ga nog even de mails beantwoorden van het werk. Werk dus gewoon nog even door vanuit huis.
    Tot morgenavond

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer een fijne avond meid doe lekker rustig aan;)

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ Wolfje; Hoop dat je oma snel beter wordt! En denk ook aan jezelf he meis!!!

@ Poohbeer; Nee, kijk helemaal niet tegen de bevalling op. Het moet er toch een keer uit ;).

@ Dolfijn; Hoe was het in het ziekenhuis?

Hier is vriendlief weer naar cursus.
    Net nog politie aan de deur, want die zijn bezig met buurtonderzoek ivm. inbraak bij de buren. Blijkt dat verderop in de straat ook die nacht is ingebroken :(.
    Pff hoop dat ik vannacht wat lekkerder kan slapen met al dat gedoe 8)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Twinkel: weinig tijd om rustig aan te doen.Ik zit op hete kolen te wachten op een antwoord, maar door het tijdverschi is het nog al lastig te communiceren met mijn werkgever. Als het goed is is hij nu wakker, dus ik zit vol spanning bij mijn mailboxen dan kan ik weer verder.
    Fijne avond allemaal!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer dat is vervelend zeg ik hoop dat je snel andwoord hebt meid dan kan je weer opgelucht adem halen;) fijne avond

@ ikke ik hoop dat je vanavond beter slaapt meid die slapeloze nachten breken je op;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gegevens volgen later

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hoi Ladies....

@Poohbeer...owh lekker dan dat het pakketje is kwijt gemaakt..
    Succes met de mails beantwoorden...en niet te lang door werken he..:D...

@Wolfje...wat sneu voor je opa en oma zeg... maar wel mooi om te horen dat ze erg blijf met je komst zijn...

@sorry maar verder weet ff niet meer....
    hier alles goed...morgen weer mijn vrije dag..wel alweer aan toe!!! net een week vakantie gehad...maar voor mijn gevoel mag het alweer bijna vakantie zijn...hahaha....

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje geeft niks hoor ik weet het soms ook niet meer:p

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    En ik lees echt altijd alles eerst terug....hahaha....

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden allemaal een fijne avond ik ga lekker nog even voor de tv hangen:D:D:D

slaaplekker allemaal en tot morgen;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nog even snel verslag van mij.. Heb vandaag even mindere dag; heel veel maagzuur, doet gewoon pijn in maagstreek en keel :(
    Dummie zit heel erg hoog dus ribben zitten goed in de verdrukking..
    Vanmiddag ruim 2u geslapen, had het blijkbaar nodig..

Manliefs controle was super positief :D:D:D
    Zijn bloeddruk is super netjes (131/71) en het bloedbeeld en de ECG waren ook helemaal goed :) Echt super blij!
    We hoeven zelfs niet meer op controle in het ziekenhuis maar mogen nu verder bij de HA.. Medicatie blijft gewoon zoals ie nu is, daar zit hij wel voor zijn leven verder aan vast.. gelukkig is dat prima te doen.
    We mogen weer een afspraak gaan maken bij de orthopeet voor de knie operatie die telkens uitgesteld is ivm te hoge bloeddruk en dan gaan bespreken of we dat nog voor de bevalling of na de bevalling gaan doen..
    Al met al goed nieuws dus :D

Verder even weinig te melden.. Sorry meiden, hoop morgen weer wat actiever te zijn..

KNUFFEL
    en speciaal nog even eentje voor Wolfje.. best heftig allemaal met je opa en oma.. xx

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Dolfijn: wta fijn dat alles goed is met je man.
    Alleen jij met je maagzuur. Bij de apotheek is een wit goedje in een fles te krijgen dat je mag nemen als je zwanger bent, een soort rennie in vloeibare vorm. Werkt wel aardig goed. En anders zijn rennies ook goed. Ik had daarvan de hele drogist opgekocht toen ik zwanger was. Kwel jezelf niet want maagzuur is niet alleen erg pijnlijk en vervelend maar af en toe kan het zo hoog zitten, dat je er alleen maar beroerder van wordt. Let ook op met eten, want sommig voedsel kan het net erger maken dan gewoon. Ik had dat heel erg bij slagroom, maar dat kan bij jou weer anders zijn.
    Sterkte ermee

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Oja, nog steeds geen mail. Ik ga afsluiten voor vanavond. Kijk morgenochtend wel weer verder. Heb gesmst en gemaild, dus het moet goed gekomen zijn. Wacht rustig af

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

@wolfje heftig meid!! dikke knuffel voor jou!!

@ dolfijn wat fijn nieuws meid!! eindelijk eens wat goeds!!!! balen dat jij zoveel maagzuur hebt meid!! hopelijk heb je morgen een betere dag.

@ hier nee vriendlief gaat zich echt niet nu ook al zelf helpen haha hij moet dit vrijdagmorgen ook al zelf doen :) geeft niks dan maar 1.5 dag...die halve dag zal ook wel niet meer zo heel veel uitmaken! en ergens zegt mijn gevoel toch dat vrijdag niet gaat lukken om in te leveren dus dan wordt het sowieso dinsdag morgen..maar dan moet vriendlief zich daar dus een halve dag voor vrij nemen :(

Share This Page