Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mom23, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Sasje en Poohbeer :) Was echt super blij met het nieuws over manlief!
    Maagzuur is minder vandaag, had alleen heel erg trek met opstaan.. hihihi gister amper gegeten door de pijn in me maag.
    Vanavond naar de VK voor controle, dus zal het daar eens bespreken en ook de kramp in mijn kuit die me 's nachts regelmatig uit mijn slaap houdt :( Stond vannacht echt te stampen naast me bed!
    Meer zwangeren hier last van? en wat doe je er tegen?

@Sasje; kan me wel voorstellen dat vriendlief niet elke keer zichzelf wil helpen.. dan gaat de lol er ook wel een beetje af.. Hoop dat het niet te vaak hoeft en dat er snel duidelijkheid komt!
    @Poohbeer; er zijn inderdaad middeltjes tegen maagzuur, dus zal vanavond eens overleggen wat ik het beste kan proberen.
    Wel grappig dat jij het van slagroom kreeg, lijkt me juist een neutraal product.. maar ik zal eens opletten wanneer het heftiger is.. Thanxx voor de tip in elk geval!

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden!

@ Poohbeer; En heb je al bericht terug gehad?

@ Dolfijn; Wat vervelend die kramp in je kuit! Ik heb daar geen last van dus kan je helaas niet helpen.
    Ik heb ook regelmatig last van maagzuur, bij mij helpt het dan als ik wat melk drink of wat vanille-vla eet. En idd goed opletten wat je eet en drinkt.

Hier echt last van m'n ribben, kleine ligt steeds met kont tegen m'n ribben aan te duwen en dat terwijl het hoofdje al vrij diep in mijn bekken ligt :$. Ben benieuwd hoelang het nog past ;).
    Verder vandaag alweer 31 weken!!! :D Gaat nu wel erg hard hoor!
    Zo even wat eten en dan naar beste vriendin op de koffie :).
    Fijne dag allemaal!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden

ik ben er ook weer ben wel moe.....dus kruip vanmiddag nog even onder de wol :) dadelijk eerst nog even sporten!

@dolfijn fijn dat het vandaag al wat beter gaat meid!!

@ikke ja gaat snel meid!! nog eventjes en dan heb je de kleine in je armen....vind het nog steeds onwerkelijk dat het zomaar kan dat zoiets n iemand groeit hehe

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    zo het is over 9 weken gewoon alweer maart waar blijft de tijd haha.
    Als ikke moet bavallen mag ik ongeveer shoppen van mijzelf dan he haha.

Ik lag gister al vroeg ik bed en net om half 11 pas wakker had echt pijn aan mijn ogen en daardoor hoofdpijn dus lekker lang geslapen hihi nu mag het he haha

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ the cat; geniet er maar lekker van, dat slapen! Wou dat ik dat kon :)!

@ Sasje; lekker gesport? Ik vindt het ook nog steeds heel onwerkelijk dat er gewoon een kindje in mijn buik aan het groeien is!
    Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt meis, want ik gun het jullie zó!!!!! Knuff!

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja ben benieuwd hoelang slapen nog zal gaan haha

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    pff wat een gedoe weer met die mexicaanse griep en dan nog hier in de buurt ook nog! ;)

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    is het er weer?

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben er mee gestopt ze kwamen wanneer het hun uitkwam en nooit op de afgesproken dag als je er wat van zei zeiden ze ja mevrouw we zijn afhankelijk van het rijden.
    en als ik er niet was lag er een boos briefje in de bus.
    Dus ik gebeld dat ik stopte nou ook dat kon niet zomaar ik had getekend dus moest het afmaken ook anders had ik nooit moeten tekenen (wat nou als je een miskraam krijg).
    Toen heb ik gezegt het is vrijwillig van mij mogen jullie langskomen om de flessen te halen ik vul ze alleen niet (op deze manier) ben benieuwd of ze nu nog langs gaan komen.

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Vanmorgen was er een jonge man geweest om de stoma te verzorgen die leefde ook erg mee, dus daar waren ze tevreden over! Oma was nu opgebakken aardappeltjes aan het eten en het smaakte haar ook:) vandaag kennen opa en oma elkaar 64jr... jeej wat een lange tijd dan zeg!!! Hoop dat ze nog heel lang van elkaar mogen genieten!

all; knuffel sorry dat ik niet reageer op jullie verhaaltjes... leef met jullie mee en denk aan jullie!!! xxx

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik bedoelde met moeders voor moeders

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mexicaanse griep ja. 2kindjes overleden van 4 en 11 jr omgevind nijmegen geloof ik... bah ellende

the cat wat een gedoe zeg met MvM

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ Wolfje; Wat fijn dat het weer iets beter gaat met oma! pff 64 jaar :$ Dan mogen wij nog ff ;)

Ja hier in Nijmegen een jongen van 11 en in Malden (hier in de buurt) een meisje van 4 dood door mexicaanse griep.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh is die weer terug die griep???

@the cat dat begreep ik al uit je verhaal :) wat een gedoe zeg!!

@wolfje fijn dat het iets beter gaat met je oma! wauw das idd een lange tijd zeg

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Goedemiddag meiden...

@Wolfje..jeetje 64 jaar...dat is een hele lange tijd..en wat fijn dat je oma weer wat eetlust heeft...

@Sasje..kan me voorstellen dat je vriend hier niet heel veel zin in heeft..hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben meid...knuff....

@The cat...jeetje wat een gedoe zeg met dat MvM.... ik bedoel het is toch allemaal voor een goed doel dus als die mensen ff aardig reageren daar en zorgen dat ze het goed voor mekaar hebben maar dit is niks idd.....

@Ikke jeetje meid alweer 31 weken...begint nu wel spannend te worden..... hoe gaat het met je bi...(dat was jij toch??!!)....
    En lekker zo tegen je ribben aandrukken, straks als die kleine eruit is zal je denk ik wel je buik missen :D...

@Dolfijn..wat baaleh van het maagzuur en kramp...en oud trucje schijnt een stuk groene zeep onder je matras aan het voeten eind te leggen, mijn oma zweert erbij!!!
    En wat fijn dat het goed gaat met manlief.... dat is ff een opluchting...

@hier gaat alles prima.... heerlijk geslapen..en manlief is nu naar het werk....omdat ik ben over gestapt van zorgverzekering vanmorgen bezig geweest met het regelen kraamzorg..doorgeven van onder polisnr dus ook andere voorwaarden etc....zw cursus...
    Lekker in de weer dus....

Liefs

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    die 2 kindjes zijn in dec al overleden (niet minder erg dus) en dat sommige mensnen hun kinderen niet inenten bij bepaalde geloven mag het niet mijn ex heeft een tante die Jehova is en haar zoon had bloed nodig en mocht niet vanwege hun geloof en dat ventje is overleden wij kunnen zeggen dom maar hun geloven daar in.

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ stampertje; Met BI gaat het wel, moet alleen heel erg opletten wat ik doe op een dag.....
    Buik missen? Ik vraag het me af, zal blij zijn als ik weer normaal kan slapen :). Denk wel het gevoel dat nu nog de kleine 'helemaal' van mij is.

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    @ Cat; Deze kinderen waren verder ook helemaal gezond en HA-post heeft ze weer naar huis gestuurd. Collega van vriendin van mij is moeder van de jongen die is overleden. Schijnt ook dat inenting niet veel doet.....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff ikke dus die zijn nu pas gestorven?

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    nee de inenting helpt volgens mij ook niet en de risico's zijn natuurlijk ook hoog zouden jullie hem nemen als het weer komt?

Share This Page