Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; nee eind december zijn ze gestorven, maar nu pas bekend gemaakt.

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Cat; Nee, ik zou de inenting niet halen nu.Vooral omdat ze niet weten wat het met het kindje doet als je zwanger bent.
    Jij?

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik zou nu ook die inenting niet halen.....
    Maar het blijft toch altijd lastig....

@ikke gelukkig maar dat het beter gaat met je bi.... en fijn dat je nu goed kan luisteren naar je lichaam....:D...

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Schrok ook best wel van nieuws over mex. griep.. heb namelijk dit jaar griepprik niet gehaald omdat ik toen al zwanger was.. en ga geen extra dingen op zoeken..
    en vertrouw er nu maar op dat RIVM gelijk heeft en dat we niet in paniek hoeven te schieten!

@theCat; vervelend met MvM.. je zou toch denken dat ze wel met je mee gaan in dit soort dingen.. het is vrijwillig hoor! Groot gelijk dat je er op deze manier niet mee doorgaat!
    @Ikke; gaat hard nu he meis, 31 wk alweer :) waar is de tijd toch gebleven? De klachten en kwaaltjes zijn nu misschien wel vervelend maar denk toch dat ik Dummie in mijn buik ga missen.. maar dat heeft idd te maken met het feit dat het nu nog even echt van mij alleen is ;) Precies zo als jij zegt!
    @Stampertje; Zorg dat alles goed duidelijk is richting Kraamzorg etc, bij mij waren er ook wat onduidelijkheden en het was dat ik zo alert was, anders had ik nu alsnog alles moeten regelen (en zie dat dan maar voor elkaar te krijgen met zo weinig tijd!)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat super dat alle helemaal goed was met manlief dat mag ook wel na al die tegenslagen;) alleen wel balen dat je zo'n last had van het zuur las dat het vandaag beter ging:)

@ wolfje fijn dat het weer wat beter ging met oma;)

@ poohbeer nog bericht gekregen gisteren;)

@ ikke 31 weken alweer wat gaat het toch snel zeg:)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gegevens volgen later

7. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9)
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 05/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gegevens volgen later

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat is al snel Biancje! :) Fijn dat het zo snel kan.. Hoop dat alles natuurlijk goed is en dat je gewoon lekker nog een keertje hebt mogen kijken ;)

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

@The Cat jammer van MvM ik zou er dan ook klaar mee zijn. Bij mij ging het gelukkig goed wij hebben bij ons huis een portiekje dus daar zette ik de krat neer werd netjes opgehaald en een nieuwe neergezet met een zak eroverheen.
    @Ikke gaat hard he? ja ons kindje ligt nu in een sterrekijker positie maar hij/zij beweegt nog vollop dus kan nog alle kanten op..

Hij/zij is erg druk in mijn buik heb ook van binnen beurse ribben denk ik..hahaha
    Ik mag morgen naar de 31 weken..
    @Dolfijn fijn voor je mannetje..maagzuur heb ik ook last van rennie help wel hoor en even de houding veranderen of wat drinken.

Nou rest van de meiden ik kan niet op iedereen reageren sorry ben erg vergeetachtig op het moment..sorry..

Maar ik denk wel aan jullie allemaal, en ik blijf duimen voor de testers!!
    Vandaag heb ik lekker een vrije dag morgen weer werken ik werk in de detailhandel dus hele dagen staan is een beetje zwaar..nog even en dan lekker met zw verlof..kan niet wachten heerlijk.

Een fijne dag voor iedereen en niet ziek worden he? het heerst echt griep,koorts..bah bah.

dikke kus Biancje

10. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik kon eigelijk meteen terecht moest even passen en meten met mijn werk. Maar daar maak ik wel tijd voor. Spannend weer.

Bij onze vk krijgen we ook altijd een echo en horen we ook aldoor het hartje dus ik mag niet klagen..nu elke 2 weken naar de vk en straks elke week..jeetje wat gaat de tijd snel nu..

Je dat is iets nieuws 30 weken echo ben wel benieuwd hoe groot het kindje is, mijn vriend is aldoor bang dat we dan het geslacht zien,dus als we bij de vk komen zeggen we altijd weer dat we het niet willen weten.. ik zou het dolgraag willen weten maar ik kan het niet geheim houden dus nu bij dit kindje houden we het een grote verrassing.

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Dolfijn....ja daarom heb ik gebeld en alles nog een keer nagevraagd..maar als het goed is, is het nu goed geregeld...:D...
    Ben nog bezig met zwcursus...wat hebben of gaan jullie doen...ik wil denk ik die van zwanger en fit doen van de ggd.... !!!
    Dus daar ben ik nu ook even mee bezig om me op te geven...

ff een vraagje....ik wil mijn badkamer gaan schoonmaken en heb dat HG schoonmaakmiddel...maar ik kan nergens vinden of je dit gewoon mag gebruiken..... zolang ik goed ventileer kan het toch niet zoveel kwaad???!!!! Wat vinden jullie???

xxx

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stampertje idd goed ventileren, ik werd er altijd benauwd van...

zelf heb ik geen zw cursus gedaan of iets.. .vond het beetje onzin;)

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dank je Wolfje voor je antwoordt...ik ga maar gewoon aan de slag :D....

xx

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Idd goed ventileren Stampertje.. dan kan het vast geen kwaad, en als je merkt dat het toch op je longen ofzo slaat dan even de ruimte uit en frisse lucht inademen! Succes met schoonmaken! ;)

Over zw cursus, ik ga geen echte cursus doen.. kennis van ons geeft cursus Samen Bevallen en die gaat lekker thuis met ons een aantal lessen doornemen en dan denk ik dat het wel moet gaan lukken ;)

@Biancje; ook wij willen het echt niet weten, dus heb ook elke keer bij echo geroepen dat ze dat stuk maar over moeten slaan :p Neej hoor, laat het maar mooi een verrassing zijn!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stampertje; Wel echt goed opletten met HG!!! Ik had het op m'n werk en mocht het niet meer gebruiken toen ik zwanger was..... Niet te veel en te lang!

@ Zw.cursus; Ik heb er helemaal niks mee, dus ook niks gedaan.

Net gedouched, ben ik mijn buik aan het insmeren en ja hoor.... de eerste striem :(. En dat terwijl ik altijd zo braaf smeer.
    Merk ook wel weer dat mijn buik weer hard is gegroeid. Net foto gemaakt, maar die zal ik morgen plaatsen :).
    Zo als vriendlief thuis is boodschappen doen.
    Fijne middag/avond allemaal!

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik was even slapen heb een dip week hahaha moe heel erg en pijn in mijn ogen ze zijn zo droog.

zo lekker boodschappen doen had biefstuk voor vriendlief eruit gehaald maar daar wilt meneer geen aardappels (normale) bij dus gebakken aardappeltjes halen.

Ik zou ook geen inenting nemen nu nee let wel gewoon op zoals toen.
    Zo filmpje huren mag eindelijk deel 3 van twilight huren haha dus doe het maar gelijk

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke vreemd dat het nu pas naar buiten komt dan?

ik weet niet wat ik zou doen, ik heb die de vorige keer niet genomen geloof ik...toen konden we ons via het werk laten inenten omdat ze bang waren dat er idd een epidemie zou uitbreken haha...

@twinklestar hoe gaat het met jou meid?
    @mom hoe is ie bij jou? alweer volop in de klus?

@biancje oh das alweer snel dat je een echo krijgt...ik begrijp uit je tekst dat er nog zeker een nr 2 komt :)?

@hier zo net nog ff geslapen 2 uurtjes...had niet zon heel fijn nachtje gehad op werk....

18. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Sasje: nee totaal geen puf om te klussen, gaat vandaag alweer een stukje beter. spieren deden zeer en voelde me slap. ergens volgende week mijn NOD. Denk zelf tussen de 11e en de 13e....

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb net de papieren van de kraamhulp gekregen staan weer fouten in natuurlijk zo ben ik ineens getrouwd haha maar weer terug sturen die handel

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse

Deel Deze Pagina