Zo de badkamer is weer schoon .... raam opengezet ingespoten met hg...en eerst maar een half uur laten intrekken...maar het werkt echt dat spul :d... @The cat...ja is nu allemaal live op rtl4.... super grote brand.... en gif/chemische wolken.... @Mom....wel al kwaaltjes of nog niet mee bezig???/
kwalen hoeft niet he ik had tot aan deze week nergens last van en dat terwijl smurf morgen alweer 13 weken is
@ Cat; Ja bah wat naar die brand! Komt steeds meer richting jou als ik het zo hoor... Hou alles maar goed dicht!
ja die rook komt hierheen alles is al dicht en hoef ook de deur niet uit weet niet hoe het morgen is anders moet vriendlief maar eten halen voor ons zal het minder schadelijk zijn dan voor smurf
Doe je goed the cat..... want er wordt toch echt gewaarschuwd dat je ramen en deuren gesloten moet houden.... ze weten gewoon niet wat er in de lucht zit....
@ sasje hier is alles goed meid en met jou hoe is het met je opa is hij alweer thuis @ cat het is inderdaad op het nieuws hoorde net wel dat er geen giftige stoffen gemeten zijn maar er word wel gevraagt om alles goed dicht te houden @ mom ik duim met de meiden mee @ mexicaanse griep toch wel weer eng dacht dat dat eigenlijk wel verdwenen was hier maar er zijn al drie gevallen
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 9) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 05/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gegevens volgen later
Ja idd gelukkig is het hier niet zo erg als moerdijk zelf of dordrecht maar toch even in de gate houden morgen ochtend nu zit alles dicht (zet zoiezo nooit een raam open brrrrrrrr ik bevries al bij het idee) ook een vriendin gebeld zij heeft altijd de babykamer openstaan (raam) tot haar meisje naar bed gaat dus nu maar even dicht laten doen
@ cat lief van je dat je even aan je vriendin dacht je weet maar nooit @ mom wij zijn gewoon allemaal lief meid