Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )
    05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 24/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gegevens volgen later

2. Zeepaardje

dolfijn; balen dat je slecht geslapen hebt!

stampertje; werkse vandaag!

the cat; idd rot weer, mag er zo fijn doorheen fietsen bleh

sasje; je hoeft je niet te vervelend met alle uitzendingen gewist van atwt, kijk zelf alleen gtst haha

fijne dag allemaal... xxx

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee vervelen doe ik me ook niet. maar heb alleen zo weinig tijd opeens..en vraag me niet wat ik de hele dag doe hoor! ik ga zo ff snel naar stad kjken of ik nog leuke schoenen kan scoren en moet vanavond weer werken...dus misschien tot straks en anders tot morgen

4. Zeepaardje

sasje; hopelijk vind je wat moois in de stad...

ik heb vanmorgen weer ontbeten bij de hema:) heerlijk...
    nou ga overblijven en dan boodschappen doen, xxx

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ga zo taart shoppen hahah spullen voor mijn taart en voor de taart van de jarige jet

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje een beetje ingewikkeld maar toch ook wel weer heel leuk kunnen de kleintjes straks lekker met elkaar spelen;)

@ sasje je hebt het vast al vertelt maar soms lees ik hier zoveel dat ik af en toe weleens iets vergeet:) veel plezier in de stad:D

@ cat heb ook niks meer gehoord over de wolk dus volgens mij kan je gewoon de straat weer op;)

@ dolfijn wat fijn dat alles goed was bij de vk;) doe lekker rustig aan vandaag zag dat je slecht had geslapen:)

@ wolfje fijn dat het weer wat beter gaat met je oma dat moet voor jou wel een stukje rust geven:) ik hoop dat je snel van de hoestbuien af bent dat word je ook zo zat

@ hier lekker uitgeslapen vanmorgen was er echt aan toe mijn hoofdpijn is wel wat afgezakt maar nog niet helemaal weg:( maar dat komt vast wel goed:p

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    DE wolk is naar benende er wordt alleen gezegt dat kinderen niet op speeltoestellen mogen spelen en huisdieren binnen moeten blijven en je handen wassen als je binnen bent dus dat doen we maar raak gewoon niks aan buiten voor de roest delen die naar beneden komen hihi

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stuitligging Dummie; als ons eigenwijsje zo blijft liggen wil ik toch nog een draaipoging proberen, en het liefst natuurlijk bevallen..
    KS is voor mij echt laatste optie, maar veiligheid overheerst.. Dus als er zou blijken dat het voor Dummie niet veilig is.. dan wordt het toch KS ;) Toch hoop ik gewoon nog dat Dummie mooi omdraait en goed gaat liggen.
    Heb bij beste vriendin gezien dat het zelfs in wk 35 nog goed kan komen.. hihihi dus tot die tijd hou ik in elk geval hoop :p
    (Wil ook heeeeeeel graag thuis bevallen en dat mag niet met stuit :()

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn ik hoop dat jullie kleine dummie nog uit zichzelf omdraait en dat een ks niet nodig zal zijn meid ik ga even hard voor je duimen;)

@ cat het is gelukkig ook niet echt weer om in een speeltuin te spelen dus dat is dan weer een geluk bij een ongeluk;)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wolfje balen van je ongi zeg ook al was je er zelf wel vanuit gegaan heel veel succes de volgende ronde;)

@ sasje ja inderdaad er is al drie maanden geen roze bij gekomen:(
    ik hoop dat we snel allemaal op roze staan;) ik wil je nog even heelveel succes wensen morgen:)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn oh echt thuis bevallen????? knap hoor..ik wil dat absoluut niet!!! daar heb ik te slechte ervaringen mee....en mijn eigen gevoel zegt ook nee!
    ik hoop dat dummie zich dan snel draait :)

@twinkle geeft niks hoor meid....en bedankt maar we hoeven pas om 16.00 uur dus....

vriendlief mag morgen zijn zaad brengen..of ja ik zal dit wel moeten brengen :) maar ook nog fijn tussen 11 en half 12 dus hoeven niet erg vroeg op te staan :)

12. Zeepaardje

twinkle; thanks!!! ja hoop dat ik van die hoestbuien afkom, maar ben er bang voor:(

dolfijn; hopelijk draait dummie zeg nog uit zichtzelf...kan je thuisbevallen!
    Ik wou perse in het zkh bevallen... maar kon het niet meer redden...noodgedwongen thuis bevallen en als ik het ooit nog over mag doen, wordt het weer een thuisbevalling:)

poohbeer; hoe is het met jou???

sasje; heel veel s6 gewenst alvast voor morgen!!!
    Toch een hele stap die je/jullie gaan nemen! Met hopelijk snel positief nieuws!!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; dat is wel lekker ja dat je niet zo vroeg hoeft weg te brengen! Hoeveel tijd zit er nu tussen dan 1,5 dag of toch 2?

Bevalling; hier is het de bedoeling in het ziekenhuis, maar zoals wolfje al zegt je weet nooit hoe het gaat....

Ohja zal ff de buikfoto op pc zetten...

14. Zeepaardje

ikke; ja nou idd. de vk kwam en was al volledige ontsluiting dus tja... maar wat een gestress alles was ingepakt op de kamer hadden we niks klaargelegd... dus dat moest op laatste moment allemaal gebeuren:)

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier mijn buik met 31 weken.

16. Zeepaardje

ikke; jeej wat een joekel haha; heerlijk zeg... !

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooie buik hoor Ikke :D
    en dan hoop ik voor jou dat je gewoon in het ziekenhuis kan bevallen.. haha gelukkig is iedereen hier vrij in (mits de situatie het toe laat!)
    @Wolfje; wel grappig dat jouw eerste ervaring nu alles omgezet heeft naar hopelijk nog een thuis bevalling :) Fijn dat het is bevallen ;)

@Sasje; fijn dat het morgen toch ingeleverd mag worden, en niet heel vroeg dus is ook wel fijn :) Ik hoop zo voor jullie dat er duidelijkheid gaat komen!

18. Zeepaardje

dolfijn; ja de bevalling bevoel goed haha

19. Zeepaardje

net opa gebeld... oma is helemaal verward... denkt dat het ergens juni 2010 is... *zucht* opa is er helemaal naar van...
    gelukkig eet ze wel weer wat...

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pff.. heftig Wolfje.. zeker ook voor je opa..
    drinkt oma nog wel genoeg?

Dikke knuf voor jou, je opa en je oma.. xx

Deel Deze Pagina