Vroeg het me af, ivm je werk enzo..... Ben benieuwd meis! Hoop dat je gewoon snel zwanger bent! Zo nu lekker op de bank tv kijken, hebben net lekker toastjes gehaald Fijne avond allemaal!!!
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gegevens volgen later
ik kan overdag sowieso altijd wel..en ook altijd om 12 uur als dat zo zou moeten! dus komt wel goed, dat is het fijne van onregelmatig werken!
ook hier staat de voice aan dus wat minder actief Veel plezier met kijken! Enne Ikke, je brengt me op ideeen met je toastjes heb hier nog genoeg staan van oud en nieuw
wat fijn dat vriendje zn zaad goed was sasje! zal een spannende middag geweest zijn voor jullie. hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen wij zijn samen top gear aan t kijken. tvoh kijk ik altijd op dinsdag. neem t maandag op. stiekem zit ik gewoon tijd te rekken. ben echt super moe, maar als ik nu naar bed ga, ben ik veel wakker 's nachts en morgenochtend heel vroeg. dus ik ga t nog even een uurtje volhouden
hihih herkenbaar Smyltje.. ben ook eigenlijk gewoon moe maar wil morgen ochtend graag weer eens wat langer in bed liggen.. Daarbij is Dummie nu nog erg actief dus echt slapen zou het zowiezo niet worden op dit moment Geniet dan nog even van het rekken, maar op een gegeven moment ook toegeven hoor.. soms ook beter
dolfijn; blij doos ophalen, leuk! tja huilen staat me momenteel ook nader dan het lachen... tja nou heb dus lekker keukentje gesopt met de broeder bed verschoont... alles gestofzogen (ofzo) en gedweild... maar vind het zo naar me oma te zien huilen, opa die overal zo druk mee is en zich zo'n zorgen maakt... kan zo meejanken dan! ikke; leuk dat jullie nu een geboorte kaartje hebben! sasje; fijn dat de zwemmers goed zijn in ieder geval en het gaat nu wel snel dan hoor... om de dag echo en bloedtest. goed teken meid! er wordt aan jullie wens gewerkt
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gegevens volgen later
Dikke knuffel Wolfje.. vind het zo vervelend voor je! Wou dat ik meer voor je kon doen dan je verhaal lezen en reageren.. en heel veel knuffels uitdelen..
Sorry, meiden. Heb jullie de afgelopen dagen erg verwaarloost. Zo druk op het werk. Is mijn collega ook nog eens ziek! Wat een gedoe. Zal zo even bijlezen.
Dolfijn wat fijn dat alles goed was bij de vk. Dat draaien komt wel, maak je er niet druk om. Ik begrijp je wens om thuis bevallen. Ik wilde dat ook heel graag en ik moet zeggen, dat is me goed...ehh bevallen. ekker in mijn eigen omgeving, door het hele heus weeen wegpuffen, in bad, onder de douche, weer in bad enz enz. Maar dat kon allemaal. Fijn hoor, en de kraamhulp ruimt gelukkig de ravage op (wat een baan zeg). De blije doos, ik vond 'm tegenvallen, toen. Maar als je bevallen bent kun je ook een geb.kaartje bij C1000 inleveren en dan krijg je ook een pakket. Die is wel heel erg bruikbaar! Ikke: jeetej wat heb jij een mooie buik! Je groeit flink door, waar moet het heen?? Fijn dat jullie een geboorte kaartje hebben, er os ook zoveel keuze Wolfje: wat een tegenvaller, leek het eerst beter te gaan met oma, gaat het dan toch weer slechter. Loop jezef niet over de kop. Ik geef je natuurlijk gewoon weer een hele dikke knuffel, die kun je wel gebruiken nu. Denk aan je! Woon jij trouwens bij Apeldoorn in de buurt? Ik heb 2 jaar in Voorthuizen gewoont. Mom: ik duim voor je! Ikke: Hbe je alles kunnen bespreken, kon je ook aangeven wat voor kraamhulp je wilt, jong/oud enz. Smyltje: je mag rennies hebben, hamsterehhhhh. Sasj wat fijn dat alles goed is met manlief zijn vlugge zwemmers, nu jij nog? Be blij dat je hier en daar wat uitle geeft, want ook in snapte al niks van een samenlevingstest. Ik wens jullie alletwee heel veel sterkte met it traject. Knuffetje van mij!
Fijn dat je er weer bent Poohbeer.. en denk aan jezelf, je hebt het druk gehad laatste dagen! Er zijn zoveel babydozen op te halen.. hihihi dat er uiteindelijk toch wel wat leuks uit moet komen Ach, het is gratis dus we wachten het wel gewoon af! @Hier; redelijk geslapen, manlief wat minder dus ik alleen daardoor wakker geweest. Wat langer blijven liggen maar nu hoofdpijn Hopelijk zakt het zo weer! Fijne dag allemaal, hier geen bijzondere plannen maar gewoon rustig dagje denk ik.. bah wat een weer.. ook helemaal geen zin om iets te doen met al die regen!
hey @poohbeer fijn weer iets van je te lezen bij jou ook al zieken....bij ons per gisteren nr 3 erbij gekomen! 2 zijn sowieso lang durig ziek en die van gisteren zal ook wel ff een tijd uit de running zijn....knie sprong opeens op slot!! auw!! dat heeft ze een paar jaar terug ook al eens gehad....dus die is ook wel even zoet. als jullie iets niet weten vraag het maar gewoon hoor meiden!!! niet dat ik overal antwoord op kan geven, maar dat komt dan nog wel @dolfijn hier ook al vroeg wakker, vriendlief is werken dus vanaf 8 uur ook niet echt meer geslapen. ik ga n u ook maar eens opstaan en met de hond lopen.
Sasje; ik wil je graag steunen in deze mmm. Tja, dan moeten we wel weten wat jullie lalemala moeten doorstaan voor het krijgen van een kindje. Weet wel dat het niet allemaal even makkelijk is. Als je steun nodig hebt, we zijn er voor je. (ben zo vrij om namens iedereen te spreken, hihi)