Fijn hé! ik kan ook echt voelen als er wat gebeurd hier in deze groep.. Positief of negeatief.. We steunen elkaar Echt super fijn! Hopelijk gaan we nog heel wat blz volkletsen maar volgens mij gaat dat wel goed komen Ik ga maar eens douchen en aankleden.. hihihi wordt wel eens wat
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!!
dank je wel lieve meiden!!!! op dit moment weet ik niet of het zwaar gaat worden enz....... ik weet zelf eigenlijk nog niet precies wat er komen gaat...zijn allemaal afhankelijk zijn of ik wel of geen eisprong heb........ dus woensdag zullen we zien......
Ik denk dat alleen al het idee dat het niet vanzelf gaat en alle stressmaanden vooraf al zwaar waren. Tuurlijk is het heel erg fijn dat ze in het ziekenhuis misschien jullie goed kunnen helpen, maar ook dingen als inwendig onderzoek, de potjes inleveren etc is toch allemaal wel erg beladen. Je doet het niet helemaal voor je lol. Ze komen allemaal wel heel erg in je privé-terrein. Ben blij dat we je er doorheen kunnen helpen. Knuffels, steun en lieve woorden kunnen soms al een hele hoop helpen.
goedemorgen! ik kan ook mn blije doos ophalen! dacht dat het pas over een maand zou zijn. nou ja, leuk hoor! ben nu bezig met kijken voor een fotograaf. wil graag een mooie fotoshoot laten maken van mijn dikke buik
Leuk Smyltje wanneer wil je ongeveer foto's laten maken? Ik heb er ook wel over na gedacht maar vind het vaak toch wel erg duur en zo mooi vind ik me buik nu ook weer niet.. hihihi wel heeeel bijzonder hoor, maar mooi.. hmm.. nee..
Dolfijn, ik had datzelfde idee, maar gelijk na de bevalling miste ik mijn dikke buik al. Heb ook heel wat maandjes moeten afkicken van het buikje-aaien. Al mijn zwangerschapsshirts waren pluizig en vaal op de buik, waar ik steeds zat te aaien. Een foto is dan toch wel een mooie herinnering. Heb ook alleenmaar zelfgemaakte foto's en dan de meeste zonder hoofd?!?
Zal voor de zekerheid manlief met een week of wat een paar foto's laten maken waar ik helemaal op sta.. Gewoon in de babykamer ofzo.. Dan heb ik in elk geval iets, maar echte fotoshoot.. nee, niet mijn ding Heel leuk om te zien van een ander
hey dames jullie zijn aardig aan het kletsen geweest zeg @ poohbeer jij mag namens ons spreken hoor ik ben het helemaal met je woorden eens we zijn zo hecht geworden met zijn allen we delen bijna alles met elkaar en dan ook in de wat minder leuke tijden zijn we ervoor elkaar wat heb je het druk gehad zeg de laatste dagen ben blij dat je er weer bent @ sasje fijn dat als we iets willen weten we dat aan je mogen vragen het zal voor jou de komende tijd vooral een spannende tijd worden en zoals je al hebt gezien willen we er allemaal voor je zijn meid dus als er wat is of het zit je even hoog gooi het ermaar uit @ dolfijn wat vervelend dat manlief een wat mindere nacht had doe vandaag lekker rustig aan en laat je af en toe even flink verwennen @ smyltje spannend een fotoshoot lijkt mij ook wel erg leuk maar weet nog niet of ik het wel ga doen als het zo ver is dat zien we tegen die tijd wel weer @ cat hoe is het met jou meid @ ik ben vandaag weinig aanwezig we hebben vandaag een verjaardag en morgen weet ik nog niet wat we gaan doen manlief komt nog weleens met een leuk idee op de proppen maar probeer wel even bij jullie te spieken we zitten alweer bijna op 5000 berichten meiden bijna weer een nieuw topic
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!! twinklestar is voor de meeting maar zijn er nog meer dames
@ wolfje erg zeg dat het nog steeds niet erg goed gaat met oma ik wou net als dolfijn al zei dat ik wat voor je kon doen ik hoop dat je steun put uit de gedachte dat wij er voor je zijn doe rustig aan meid en loop je zelf in de moeilijke tijd niet voorbij
haha dank je voor reactie op meeting Twinklestar! en natuurlijk een fijne dag gewenst met misschien nog verrassingsplanning van manlief Leuk!
dankje dolfijn ik hoop dat er meer dames zullen volgen en met de verassingsplannen zit het wel goed ik heb ook zo'n lief mannetje
Hé hé, ik ben ook nog steeds voor!!! Alleen ik ben afhankelijk van manlief. Hij moet dan wel vrij zijn en dat is hij maar eens in de drie weken in het weekend
sasje en dolfijn en twinkle; tja tis erg vervelend van me oma en omdat ik altijd erg close ben met ze is het erg vervelend... maar bedankt voor de knufs en de lieve woorden! poohbeer; thanks, ja woon in centrum van apeldoorn, heerlijk Fijn weer wat van je te lezen, maakte me al zorgen om je! hoe is het met je? en hoe is het met je dochtertje? smyltje; leuk dat je een fotoshoot gaat maken! heb ik op de 9mnd beurs gedaan met buikschildering, echt gaaf! Zwangeren; ik vond het tijdschrift zo leuk dat je altijd kreeg wij jonge ouders ofzo? die gratis echt super...! Heb zojuist weer abo genomen van ook (voor opa en oma''s maar vind het zelf ook leuk) en ouders van nu Oja net kraamfeest gehad, ik wil ook!!!! all; nou fijn weekend nog...!
zo ik ben ook weer terug van een dagje joetsen....ben met mijn ouders paar tuincentrums afgeweest heb nu een mooie hoge pot met een niet giftige plant in de pot erg mooi!!