Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @fotoshoot. heb er een gevonden van 40 euro, maar ook een van 500 euro :S die van 500 euro vond ik echt zoooo mooi. maar zoooo duur! dat wordt m niet :) heb er nu eentje gevonden die een mooi portfolio heeft en maar 80 euro kost. dat is te overzien. ik wil dit zo rond de 32 weken laten doen.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff wat een geld 500 euro!! fijn dat je nu iets gevonden hebt wat wil in budget past :)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah die 40 en 80 euro klinken heel wat beter dan die 500 Smyltje :p hihihi ben benieuwd naar het resultaat straks!

@Sasje; leuk altijd weer nieuwe pot en plant, vind het altijd weer erg fris staan zo na die kerstboom :)
    @Wolfje; heel begrijpelijk dat het heftig is met opa en oma.. wel fijn dat je vandaag leuke dag hebt gehad met kraamfeest :) en een abb op blad WIJ.. Krijg em hier ook al even en is idd erg leuk om te lezen!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden....

Zo jullie hebben heel wat afgekletst...

@Sasje....kan me voorstellen dat het straks erg zwaar wordt allemaal..dus idd als je wat kwijt wilt..... dikke knuff voor jou...

@Poohbeer, erg druk gehad met het werk las ik...! Nu lekker weekend??

@Smyltje..wat super leuk een fotoshoot.... wel ff showen als je het gedaan hebt he...:D...

@Dolfijn...super dat alles goed was bij de vk meid... en flink springen dan draait dummie vanzelf wel hahaha..(hopelijk)...

@hier..erg drukke dagen gehad...donderdag uit mijn werk gelijk nieuwjaarsborrel dus vandaar niet op zp... gister uit werk gelijk op verjaardag bij mijn 2jarig achternichtje.... en daarna gesloopt dus ff gerelaxed met manlief en toen mijn bedje in...dus sorry ook ff geen zin/tijd voor zp..
    En vanmorgen redelijk optijd eruit en we hebben een babykamer en box besteld.... zo leuk!!! Waarschijnlijk is het er al met een week of drie...we kunnen volgende week bellen voor een afspraak om te leveren.....helemaal happy....
    Maarjah dat houd in dat we morgen flink aan de slag mogen in de babykamer...(helemaal niet erg hoor :D).... maar goed kwestie van behang erop en de meubels kunnen erin....

Werd vanmiddag gebeld door beste vriendinnetje...en die is ook zwanger zo leuk..vandaag posi test gehad.... ze is zwanger van de 2de!!!.....

Liefs

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @stampertje wat leuk dat jullie geslaagd zijn....waar? en welke kamer heb je????

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben er morgen weer...gaan zometeen naar de kroeg pokeren....

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: wat leuk, wat voor plant heb je? Ben vanmiddag ook wezen kijken voor andere planten, maar ben niet geslaagd. Mijn meisje kwam wel met 3 klein duimpjes (van die hele kleine mini plantjes). Ze is heemaal blij en hebben een mooi plekje op de vensterbank gekregen.

Wolfje: ik zou wel graag weer terug willen naar de veluwe, maar mijn familie woont hier en dan ben ik zo ver uit de buurt. Heb daar met veel plezier gewoont. We stonden daar ook altijd op de camping toen ik jong was. Heb dus wel een band met de omgeving. Hier alles goed. Errug druk op het werk, collega ziek en de deadline in zicht. Verder veel mail beantwoord de laatste week. Met mijn meisje is alles goed. Hoe gaat het met Sem?

Smytje: 500 euro voor alleen foto's maken en dan de foto's er nog bij als je ze wilt bestellen? Ik betaal hier €40 en dan de prijs van de foto's die je wilt bestellen. Kan ook aardig oplopen, maar ja.

Stampertje: wat een leuk nieuws alemaal. Feliciteer je vriendinnetje. En ik ben heel benieuwd naar jullie kamertje. FOTO'S!!!

Sasje: veel plezier met pokeren. Goed je best doen hoor!

Hier: even naar de intratuin geweest maar niet geslaagd, morgen misschien even bij de orchideeenhoeve kijken.Daar hebben ze ook mooie kamerplanten. De mijne zijn zo goed als dood.
    Nu lkker onderuitgezakt op de bank. Ben gesloopt en dat van een vrije dag!
    Mijn meisje slaapt nu 's middags niet meer maar heeft dan aan het einde van de middag even een dipje. Laten we haar 's middags wel slapen dan speelt ze 's avonds op haar kamer tot halt 10, 10 uur. En dat is natuurlij niet de bedoeling. Maar aan het einde van de middag wordt ze hangerig en vervelend en snel huilerig. Pff. Maar ja, ook daar moeten we even doorheen.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )
    05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 24/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!!

twinklestar is voor de meeting:D:D:D:D maar zijn er nog meer dames:p:p:p:p
    poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief
    dolfijn ook, mits in januari max. februari
    wie nog meer??

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ik ga het niet redden een meeting bij te wonen sorry..moet nog erg veel werken en vanaf 27 Jan verlof..wil dan niet meer zoveel reizen..vandaag was het ook weer teveel..een uur in de auto voor een b-day lig nu met harde buiken op de bank..morgen weer werken..we hebben ook zieken bij ons..balen..

Sorry dat ik nu even niet reageer op iedereen..ben echt op..sorry sorry

Fijn weekend nog allemaal ik ga gauw naar bed..

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Doe rustig aan Biancje! De gezondheid van jou en je kindje is veeeeel belangrijker dan een meeting!
    Neem je rust en zorg dat je weer wat energie op kan bouwen.. je hebt het hard genoeg nodig zometeen ;)
    KNUFFEL!

Goeie morgen meiden,

Ja, het is hier weer vroeg.. erg vroeg :( maar goed, we zijn wakker dus zullen het er mee moeten doen..
    Vanmiddag wel weer liggen..
    Fijne dag allemaal!
    Liefs xx

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Biancje: jammer, maar ik begrijp het wel. Doe rustig aan. Je verlof komt nu wel erg dichtbij. Kijk je er naar uit?

Dolfijn: Je bent idd weer extreem vroeg. Slapen is niet jouw hobby. Het wordt een mooie zonnige dag, dus je bent mooi optijd voor een boswandeling.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

pff dolfijn wat was jij weer vroeg erbij zeg!!!!

@biancje doe rustig aan meid!!!

@poohbeer ik heb een calathea ofzo iets..???

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Die is wel mooi! Met van die oranje bloemetjes. Heb even gegoogled. Ik wil vanmiddag even naar de orchideeen hoeve.

JOEHOE!!!!
    De zon breekt hier door! Krijg altijd gelijk de lente in mijn kop!
    Hier heb ik de hele winter op zitten wachten.... Ik heb altijd zo'n last van een winterdip.
    Binnenkort maar weer bakken maken met narcissen, blauwe druifjes enzo. Daar krijg ik zo'n lentegevoel van!

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oja, ik heb weer een pende. Deze keer voor maart 2011, Had van Laurier eentje van april, dus het moet dan haast wel een keer raak zijn.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee zijn geen oranje bladeren...zijn veel soorten van..ik heb gewoon groene bladeren!

@pendelen daar geloof ik niet meer in hoor...had er 3 voor nov maar helaas...vraag ook niemand meer want heb e al zoveel gehad....hopelijk komen ze bij jou wel uit poohbeer..

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik blijf hoop houden!
    Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb alweer een stukje fietsen erop zitten :D Blij dat het eindelijk niet meer glad is enzo.. hihihi manlief durft me nu eindelijk weer te laten gaan :p
    Verder de wasmachine aanstaan en het huis even aan kant getrokken samen met manlief..
    Nu even relax op de bank voordat ik weer harde buiken krijg..

Veel plezier bij orchideenhoeve Poohbeer! Hopelijk kan je daar vinden wat je zoekt! enne wil je echt niet in je dip houden, maar het kan nog alle kanten op hoor ;) Van mij mag het lente worden, maar denk dat we wel heel veel verwachten..

@Sasje; ook even gegoogled op je plant.. ziet er leuk uit! wat voor pot heb je erbij?

@Pendelen; bij mij klopte er ook niets van.. en toch zwanger dus ach, vond het wel grappig om te laten doen maar heb me er nooit echt aan vast gehouden!
    **even nagekeken in mailbox maar Caruli had wel juiste pendel voor mij.. of geslacht klopt gaan we nog achter komen :) Rest van de pendels klopten niet **

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    He esje wilt ook mee meeten hoor in feb alleen veel verjaardagen hihi maar komt goed.

Heb weer een verjaardag ben er vanavond weer (wel heel veel bandenpijn pfffff)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )
    05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 24/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK 27/12 3D/4D echo
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!!

twinklestar is voor de meeting:D
    poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief
    dolfijn ook, mits in januari max. februari
    the Cat gaat ook mee :D
    wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: bedankt voor je opbeurende woorden.:(
    Maar een beetje zonlicht doet mij altijd zo goed. De warmte van de zon, de zonnestralen. Ik geniet gewoon heel erg vandaag en ik zie morgen wel weer wat Piet paulusma ons dan weer bezorgt.

Deel Deze Pagina