Hey meiden, Hier ook druk geweest gister. Eerst bij broer geweest, die was gevallen met de fiets -> hersenschudding, gebroken jukbeen en gebroken wiggebeen verder veel schaafwonden. Pff dat was schrikken om hem zo te zien zeg! Daarna naar verjaardag van schoonvader en pas om 12 uur thuis, dus nu vandaag rustig aan! Vriendlief is nu naar het bos met beste vriend en honden dus ik ga hier maar gauw even stoffen en zuigen. Fijne dag allemaal!!!
@ ikke. dat was schrikken denk ik! hoop dat het snel beter met m gaat. @ meeten. denk niet dat het wat gaat worden voor mij.. @ hier. gister niet zon lekkere dag gehad. echt heel veel harde buiken en veel last van maagzuur. vandaag heb ik erg last van mn rechterkant als ik sta. als ik zit, heb ik nergens last van. voelt wel echt aan als mn baarmoeder. of iets in die richting. even in de gaten houden. vannacht werd ik wakker van onwijze pijn... in mn teen! zonder reden valt mijn nagel er ineens af. van mn grote. nou, het ZIET ER NIET UIT!! en vannacht dus giga last van voor t eerst. ben er al voor naar de dokter geweest, maar zij kon er niks aan doen. ja, eruit halen.. nou, dan wacht ik nog wel even! maar als ik zoveel last blijf houden (nu gaat t wel weer), moet ie (het laatste restje dan, hij is er bijna helmaal af) er toch maar uit. bleghh!! nu ga ik het onderstel van de wieg schuren. kan vriendje straks de grondverf doen (terpentine basis) en daarna kan ik de verf doen (waterbasis). leukleuk! owh jee, wat een verhaal is het geworden! sorry!
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!! twinklestar is voor de meeting poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief dolfijn ook, mits in januari max. februari the Cat gaat ook mee wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..
@Smyltje; ben benieuwd naar je wiegje! Erg leuk om er mee bezig te zijn hé?! @Ikke; hopelijk knapt je broer snel weer op! @Hier; misselijk en niet helemaal lekker Krijg ik toch nog griep dan? Pff.. zit er niet echt op wachten.. Heb net een uur in bed gelegen en echt vast liggen slapen.. maar misselijkheid blijft helaas Zo bezig met het eten.. weet niet wat.. heb nergens zin in.. manlief ook niet.. maar tja, met kids moet je wel Dus zo maar eens de kast in duiken wat het wordt..
hey dames ik kom ook even bij jullie spieken kan jullie niet missen @ biancje het verlof komt steeds dichter bij meid doe lekker rustig aan wel jammer dat je niet mee gaat maar begrijp het wel @ ikke wat sneu voor je broer zeg kan me voorstellen dat je even wilde kijken @ sasje en was het pokeren gezellig @ dolfijn beterschap meid ik hoop dat je je snel weer beter voelt @ poohbeer dan spreken we toch gewoon af als jij kan en was het leuk bij de orchideeenhoeve hopelijk ben je geslaagd een dikke knuffel voor jou @ mom hoe is het met jou meid het begint op te schieten voor jou meid ik duim nog steeds @ cat ik heb het ook best druk maar komt goed ik ben zo nieuwschierig naar jullie @ smyljte wat fijn dat je toch nog een fotograag hebt gevonden met een mooi portfolio en een betaalbaar budget @ stampetje wat leuk ben benieuwd naar jullie babykamer maar het is vast erg mooi @ volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad en anders spijt het mij hier gisteren de hele dag ongi buik pijn en erg veel afscheiding vanmorgen ook nog nu valt het mee dus denk dat me ei toch in de buurt is maar ja het blijft een veraasing deze ronde ik zie dat het al 10 over 5 is ik ga aan het eten beginnen want manlief zal wel trek hebben allemaal een fijne avond ik ben er morgen weer ga straks met manlief wii-en en lekker nog een filmpje kijken dikke knuffel voor jullie allemaal liefs twinklestar
Ikke: Jeetje wat een hoop ellende met je broer en dat alleen van een val met de fiets. Is hij ergens op terecht gekomen? De een valt en heeft een zere knie, je broer dit! Wat zul jij geschrokken zijn. Sasje: wara woon jij? Anders ben ik van de partij hoor! Gezellig! Smyltje: jij ook a zo iets raars, je teennagel. Weet je zeker dat je ;m niet gestoten hebt? Wat kun je daar een pijn van hebben en het is uitgerekend ook nog je langste teen dus met schoenen ook een last denk ik. Dolfijn: Niet ziek worden hoor! Kom op, sinaasappeltjes persen enkippensoep eten, sterk je goed van aan. Beterschap meid! Twinkelstar: Jij hebt vanavond wel wat anders te doen dan wii-en. Hup, je moet flink sporten. Gebruik je ei, vind je mannetje vast ook niet erg. Hier: niet geslaagd bij de orchideeenhoeve. Ik weet ook niet wat ik zoek, ja een plant, maar wat..??? Wel een hele gave bauwe orchidee gezien. Was zo apart! Daarna even bij oma geweest. Was erg gezellig. Net even een pizza gemaakt en nu wachten tot ie klaar is. Fijne avond allemaal.
@poohbeer balen dat je niet geslaagd bent voor een plant ik woon in limburg haha!!! @dolfijn beterschap meid
Hey meiden.... @Ikke jeetje kan me idd voorstellen dat je geschrokken bent van je broer...hij zal er wel niet uit gezien hebben!!! @Biancje...je verlof begint nu echt in zicht te komen meid!!! @Dolfijn..jeetje meid het was echt een vroegertje voor je vanmorgen.... hoop dat je niet ziek wordt..rustig aan knuff.. @The cat..wat baaleh van je bandenpijn meid....! @Poohbeer..wat jammer dat je niet geslaagd bent voor een plant... waarom heb je die mooie blauwe orchidee niet gekocht dan??? @Twinkelstar.... veel plezier met wii-en....en met klussen .. @Mom, hoe is het met jou????? @Sasje...las op je hyves dat het niet echt lekker gaat met je collega's... allemaal 1 voor 1 een burn-out?/!!! @hier...wij hebben de babykamer bij Babypark gekocht het kamertje heet Lugano... jullie kunnen hem vinden op internet ... Verder vanmorgen optijd wakker 9.00 uur...nog even blijven liggen en half 10 eruit.... erg gezellig ontbeten met afbakbroodjes en toen zijn we op de babykamer gaan klussen.... we zijn tot half 6 bezig geweest.... hebben nu de helft van de kamer behangen...en volgend weekend hebben we pas weer tijd om de andere helft te doen...maar ben nu al erg blij met het resultaat.... Zal foto's plaatsen als het behang er helemaal opzit.. Verder voel ik me hartstikke goed.... ja nu beetje op, maar goed logisch na zo'n dag klussen.... morgen alweer 20weken...gewoon alweer op de helft.... het gaat zo enorm snel!!! Helaas voelt manlief de kleine nog steeds niet... vind dat zo jammer.... wanneer voelde jullie mannen de baby??? Liefs
@stampertje, nee 1 collega heeft idd burn out, 1 collega heeft tussen kerst en oud en nieuw enkel gebronken met naar werk lopen en andere collega heeft vrijdag op werk met bukken knie op slot gehad en ik krijg er bijna een burn out van
Met mij gaat alles prima, geen kwaaltjes dus zal wel ongi worden.... verwacht ergens dan ongi te worden tussen de 11e en de 13e...
@ Dolfijn ik zag dat je ergens had gereageerd bij matrasjes nu vroeg ik mij af mijn bedje is 60 bij 120 nu is het matrasje van ikea (allemaal) 62 bij 122 past het wel gewoon bij jou?
poohbeer; ik zou apeldoorn nooit uitwillen haha ,maar ja heb ook alles in de buurt fijn dat met je meissje alles goed is! Met sem ook wel, momenteel giga fan van diego, zo leuk hij doet echt alles mee en tis echt leerzaam ook... vandaag 2dvd's erbij gekocht van go diego go! doode orchidee in kelder ofzo zetten en geen water geven over 1jr leeft die weer doe ik altijd haha jammer dat je niet bent geslaagd! stampertje; leuk dat je vriendin nu zwanger is samen met jou! mooi kamertje hoor! dolfijn; jij was er vroeg bij vandaag beterschap! dummie; lief gaan slapen straks he?!!! ikke; wat naar dat je broer zo is gevallen zeg; sterkte ermee! twinkle; klusse meid sasje; doe rustig aan!
@sasje... op die manier verkeerd begrepen! maar dat gaat niet echt lekker daar dan. @wolfje, wat leuk dat sem fan is van diego! @mom.. ik blijf duimen voor je hoor!!!! xxxx
@cat.. ons bedje is ook 60 bij 120 is toch een standaard maat. maar heeft dolfijn dan matras van ikea???
ja, heb inderdaad matras van Ikea.. en deze past prima in standaard maat bedje 120 x 60 cm.. Geen probleem @stampertje; manlief voelde hier beebje met 23 wk pas.. dus het is nog niet heel vreemd hoor dat ie het niet voelt.. leuk is anders.. maar zelfs nu moet manlief moeite doen om het te voelen want Dummie is wat eigenwijs als paps in de buurt is @Wolfje; heb het doorgegeven aan Dummie Thanxx!