@Dolfijn...die matrassen zijn niet anti-allergie toch??? Want ik hoorde van een aantal mensen om mij heen dat het verstandig was om dat gelijk te doen.... maar het scheelt wel een hele hoop een matras bij ikea of ergens anders!!! En welke heb jij dan??? En fijn dat je zegt dat je man dummie pas met 23 weken voelde..., af en toe denk ik echt...je voelt hem toch wel... maar dan voel ik de kleine aan de binnenkant gewoon heel duidelijk....
Anti allergie koop ik wel als het blijkt dat het nodig is straks is het niet nodig en gef je zoveel geld uit
hahah dat herken ik inderdaad wel.. dacht ook dat manlief het allang kon voelen en elke keer maar weer vragen voel je het?? haha maar met 23 wk dus voor het eerst. Ik heb een matras van de Ikea, IKEA | Matrassen voor babybedden | Binnenveringsmatrassen | VYSSA VINKA | Matras voor babybed De bekleding is gewoon wasbaar, dit vond ik echt een voordeel. Anti-allergisch.. ik denk dat dat wel mee valt.. gebruik van een molton doet vaak al een heleboel.. maar dit is natuurlijk helemaal jullie keus!
Okeey bedankt voor jullie antwoorden meiden... Ga nu naar bed... lekker optijd...ben erg moe... morgen laat thuis... dus ff kijken of ik nog op zp ben... Denk wel dat ik ff kom spieken hoor..... fijne avond allemaal... Liefs
Ik ga afsluiten en me bedje opzoeken.. hopelijk luisterd Dummie naar Wolfje en kan ik weer een goede nacht maken zo dat ik me morgen weer wat beter voel.. Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
dummie; net wat je mama zegt, goed naar mij luisteren slapen dus en lang ook laat me geen klachten horen|!!!! ben al paar dg ongi maar nog niet echt volop... pff hopelijk vrijdag naar de zwaluwhoeve oja en ga vrijdags de 18de naar huishoudbeurs... wou donderdag maar moet dan overblijven had ik niet aan gedacht xxx
Stampertje: Jullie zijn dus wel flink druk geweest. Kijk morgen even op de site, want nu ligt ie er idd uit. Raar hoor, dat de site ook open is tegelijk met winkelopeningstijden. Ben nu wel erg nieuwschierig Anti-allergisch? Wel is eennieuw matras belangrijk tegen Berg op het hoofdje, dat is besmettelijk, heb ik me laten vertellen. (desondanks had mijn meisje berg en niet te zuinig ook! Is je kindje wel allergish dan kan je altijd nog een smak geld uitgeven aan een anti-allergisch matras. Mom: sommige zeggen juist dat als ze geen kwaaltjes hebben ze juist positief testen. Ik duim me suf, dus laat het niet voor niks gewest zijn! (wolfje spreekt de Dummie altijd streng toe en dat helpt bij Dolfijn, ik dacht, laat ik nou eens hetzelfde proberen, weet alleen niet of het bij mij ook een postietve uitwerking heeft. Anders moet Wolfje nog maar een keertje streng zijn, voor die eicel van jou!) The Cat: Wij hebben ook een ikea matras, maar dan wel in een Ikea bedje. Heb we een duurder matras, ik weet alleen niet meer welke. De tijk is af te haen en te wassen, wat dan wel weer erg handig is. Bij mijnouders heb ik ook een nieuw matras gekocht, omdat de oude al echt heeel oud was. En dat was wel een goedkopere van Ikea omdat ze daar alleen slaapt als mijn ouders op gingen passen. Daar paste het matrasje ook, en dat was wel een niet-ikea bedje. Maat weet ik niet. Ik draai het matrasje wel als ik het bed verschoon, zodat ie niet in gaat liggen. Maar of dat nou echt nodig is bij een meisje van 11 kilo Wolfje: Ik kwam nooit in Apeldoorn, wel in Amersfoort omdat ik daar op school zat. In het Klooster: onze lieve vrouwe te Eem. Wat een prachtige plek voor een school! Met een waanzinnige tuin, veel gras en een joekel van een oude boom met schaduw in de zomer. Het was een nood-gebouw, dus denk niet dat ik non geweest ben Ik houdt echt van de omgeving. Het 7-heuvelenbos, de heide etc. Heb ook 2 jaar gewerkt in het eethuisje De Bikker. Wat een waanzinnige tijd was dat! Misschien dat ik daarom ook van de Veluwe houdt. Maar de bossen en de heide.. tja dat heb je in de vlakke flevopolder niet! Af en toe bekruipt mij een soort heimwee. En die plant, ik moet wel een makkelijke plant hebben en een bijzondere (al is het alleen maar om mijn schoonmoeder af te troeven, die heeft altijd de mooiste en meest bijzondere planten eeuwig bloeiend, als de mijne idd al half dood zijn, of helemaal dood) Dolfijn: ik hoop dat het weer heeft geholpen, Wolfje haar strenge toespreken. Wat een overwicht heeft zij toch! Meiden ik ga ook afsluiten! Tot morgen
poohbeer; ik ben ook een ramp met planten... tis of verzuipen of uitdrogen haha vandaar dat ik nu wat orchideen heb amersfoort; kom ik eigenlijk nooit ga dan vaak ff door naar utrecht of arnhem haha mom; ik zal poohbeer ff ondersteunen;;; hup eicel en zaadcel hup... zet hem op... moet ik tom tom alvast aanzetten?
hihihi meiden, jullie zijn lief! Dummie heeft weer redelijk geluisterd (thanxx Wolfje!), rond een uur of 4 een boel activiteit in mijn buik.. maar na een kwartiertje werd het al weer rustig en kon ik doorslapen.. Heb alleen giga liggen snurken (doe ik nooit!) dus nu keelpijn Neus zit helemaal dicht dus dat zal de oorzaak zijn.. Hopelijk valt het mee, vanmiddag maar even stomen.. hopen dat dat voldoende is. Misselijkheid is wel wat gezakt gelukkig, dus hopelijk was het gewoon het eten wat niet helemaal lekker viel en geen griep. Ook ik ondersteun Poohbeer wel: kom op.. ei en zaadcel bij Mom.. doe jullie best en zorg voor een plakbeeb voor deze lieve meid! Zo.. nu verder duimen dat het heeft geholpen @theCat; succes met de workshop vandaag! Vandaag eerste stukje van cursus Samen Bevallen, ben erg benieuwd! (vriendin van ons geeft deze cursus en komt vandaag lekker privé dit doornemen met ons ) Verder moeten er eigenlijk boodschappen worden gehaald maar weet niet of dat gaat lukken.. Ach, anders wordt het morgen. Rustig aan allemaal en werkze voor de werkers! Liefs xx
@ Poohbeer en Dolfijn: hahahahha jullie laten mijn dag goed beginnen met het toespreken! jullie zijn lief!!! (de rest ook hoor) Ik hoop ook dat het helpt, begin nu wel licht last te krijgen van ongikrampjes... we zullen zien.
Goedemorgen! Dolfijn: wat leuk zo'n cursus. Succes ermee. Mom: ik hoop zo dat onze preken helpen. Wordt ook wel weer eens tijd dat er een roze streep komt! Dus alle hoop is op jou gevestigd. Hier: lekker geslapen. Even kijken of ik zo nog wat werkgeluiden moet verrichten. Anders een luie dag, mijnmeisje moet weer naar school vanmiddag dus dan ga ik druk aan de poets!
hey meiden, @the cat had je je treinkaart gekregen?? @mom ik duim ook voor je hoor!!! @dolfijn fijn dat je redelijk geslapen hebt meid! @planten ik heb ook absoluut geen groene vingers dus de meeste kleine planten zijn vetplanten hehe kun je niks aan fout doen! en heb dan nu 2 grote 1 gaat wel super die staat in de gang aangezien dat een super giftige plant is....whaha dat wist ik neit dus die stond eerst mooi in de kamer..maar de hond trok me daar iedere keer aan....dus met navragen bleek die 1 van de giftigste planten te zien ..oeps...hond leeft nog dus dat scheelt hehe!
@ Pooh bedankt ja ik zat aan die van 59 te denken dat is de duurdere van Ikea en ja omdraaien doe ik ook om de keer met mijn eigen matras nou dan kan dat mini matrasje ook nog wel haha. Ik ga hem gewoon passen en anders terug brengen kan makkelijk papa kan tilllen haha @ Sasje nee niet gekregen nog zal vanavond wel zijn maar het zijn we 4 kaarten had het gevraagd aan de hema en ze zei ook al is het niet zo kan je ze wel gewoon gebruiken zonder dat er een kind mee is dus geen probleem. @Ik heb geen planten omdat de katten alles eten toen zei iemand neem een cactus doen ze het niet ja dag mijn katten dus mooi wel haha ziet er niet uit hoe ze dat opeten. Pfff Smurf dacht vannacht joh laten we even groeien nog niet gedaan dit weekend werd m 4 uur wakker van pijn tot half 6 en dan nog 10 kinderen vandaag pffffff zal vanavond niet laat worden en wil mijn brieven zo graag beantwoorden al 2 maanden niks geschreven dus ligt aardig wat te wachten haha anders morgen. Over 3 daagjes zie ik Smurf eindelijk weer na 6 weken kan niet wachtenen we gaan vor het allereerst het hartje luisteren vind het wel eng
hey meiden, @ Stampertje; Mooi kamertje meis! Wij hebben ook een ikea matrasje en past prima! @ Mom; Ook ik duim voor je hoor!!!! Wordt wel weer tijd voor wat roze! @ Dolfijn; Fijn dat je je weer iets beter voelt! Ga dan ook niet teveel doen vandaag he?! @ Cat; Hoop dat je het vandaag een beetje redt na de slechte nacht. Hier ook (wéér) een slechte nacht gehad, 3x eruit geweest om te plassen en ons hummeltje is ook weer actief geweest van 03.30uur tot 05.00uur .
hey meiden jullie hebben me het weer niet makkelijk gemaakt zeg bijna 5 pagina's @ poohbeer met dat klussen is het wel goed gekomen meid maar af en toe ontspannen hoort er ook bij jammer dat je niet geslaagt ben bij de orchideeenhoeve maar wie weet loop je er binnekort zo tegenaan @ stampertje ga straks even naar je kamertje spieken maar zo eerst even brood halen @ mom ik hoop zo dat je niet ongi word ik duim zo hard voor je @ dolfijn keelpijn dat is niet zo fijn ik hoop dat je je snel beter voelt meid en veel plezier met de cursus @ wolfje gaat het weer wat beter met je oma ik hoop het wel en die ongi wil niet zo ik hoop dat je vrijdag gewoon naar de zwaluwhoeve kunt @ cat succes met het geven van de workshop @ sasje doe wel rustig aan meid loop jezelf niet voorbij voor jou een hele dikke knuffel en gelukkig dat je hond niks heeft meid voor het zelfde geld word hij harstikke ziek @ ikke vervelend dat je weer zo slecht hebt geslapen zeg ik hoop dat het vanavond beter gaat @ ik ga even brood halen en dan ben ik er straks weer maar eerst even mijn huis aan kant trekken tot straks
dolfijn; mooi dat je lekker geslapen hebt, ik kon de laatste 10wk nauwelijk slapen, werd me door me spruit niet gegund haha veel plezier met cursus! sasje; haha hier ook vetplanten, maar ook die willen nog wel eens verzuipen haha ikke; balen van je slechte nacht twinkle; met oma gaat niet echt goed, ga nu overblijven en dan naar haar toe... weet niet of ik vandaag nog op zp kan... all; knuff en tot snel
Heel veel succes met oma Wolfje! Dikke knuffel voor jou.. en ik hoop dat je vrijdag even lekker dagje kan gaan ontspannen in de Zwaluwhoeve.. je hebt het dik verdiend! *ik ga donderdag * @theCat; heel veel succes met je workshop en doe verder even rustig aan! @Ikke; balen dat je zo slecht slaapt.. ach, nog even en je hebt je wondertje in handen.. dan weet je waar je het allemaal voor hebt gedaan! Knuf @Poohbeer; succes met poetsen @Twinklestar; huis weer aan kant? en lekker vers brood in huis? Toch altijd lekker hé?! @Hier; 1e deel cursus gehad.. veel info over lichaam en hoe dat alles nou zit.. en ontspanningsoefening met ademhalingsoefening.. hihih wel lachen hoor met manlief samen ben blij dat we het gewoon thuis doen!
@ Wolfje; Wat vervelend dat het weer minder goed gaat met oma! Hoop dat het snel de goede kant op gaat! *knuff* @ Dolfijn; Wat leuk dat je al een gedeelte hebt gehad van de cursus en idd lijkt me lekker dat het gewoon bij jullie thuis is! Hier weer een baby-was aanstaan en nu even wat eten en dan strijken, stofzuigen....