Roze kletskoppen deel 2!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whaha dolfijn ik zou dat niet serieus kunnen doen zoiets thuis hoor!!! daarvoor zou ik toch naar zon clubje moeten gaan en nog nog denk ik ;)

@twinklestar ja ik moet deze week ook ontzettend veel werken maar ach ja..we moeten wat he! nee nee als ie er echt veel van had gegeten dan had ze het lootje gelegd! dus de plant staat nu mooi in de gang daar komt ze zo toch niet :)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo benenden is alles weer gepoetst!! morgen boven doen en dan is alles weer schoon..i kben straks werken meiden! dus tot morgen!!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    werkse Sasje! hier ook aan de poets :)

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb ik weer. Ga van huis om mijn meisje naar school te brengen, trek de deur dicht en ja hoor, je raad het al. Sleutels zitten niet in mijn tas. SHIT! Dus uit school door naar mijn schoonzus, daar de sluetel maar opgehaald. Die heeft een reserve omdat wij 2 katten hebben en er dan altijd iemand bij ze kan, mocht er iets zijn, of voor dit soort suffe gevalletjes. Kom thuis en mijn sleutelbos echt nergens te vinden. Dacht dat dochterlief ze vast kwijt had gemaakt en stond in mezelf al een beetje te vloeken. Waar moet je dan beginnen met zoeken???
    Toch voor de zekerheid nog maar een keer mijn tas op de kop en jahoor! Dus toch in mijn tas:) Sorry, dochterlief!

Ik ga nu dus nog maar even poetsen!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha Poohbeer, zou ook echt iets voor mij kunnen zijn! Gelukkig ben je ze in ieder geval niet kwijt geraakt ;)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje sterkte meid ik hoop zo voor je dat het allemaal snel goed komt doe wel rustig aan meid:) een hele dikke knuffel voor jou;)

@ sasje goed dat je de plant nu hoog hebt weggezet;) werkse meid:)

@ dolfijn ja heerlijk vers brood en het poetsen is ook weer gebeurt samen met manlief even gedaan dus dan ben je ook weer sneller klaar:p

@ ikke babywas ja het begint echt op te schieten meid;)

@ hier vreselijke hoofdpijn ineens dus heb even een paracetamol genomen ik hoop dat hij snel werkt:(

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )
    05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 24/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!!

twinklestar is voor de meeting:D
    poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief
    dolfijn ook, mits in januari max. februari
    the Cat gaat ook mee :D
    wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..

heb hem maar weer even opgevist hij was zo eenzaam:D

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; ja heb zin in vrijdag, alleen nu belde manlief dat hij waarschijnlijk geen vrij krijgt omdat er te veel zieke zijn:( afwachten nog ff dus...

ikke; lekker aan de baby was:)

poohbeer;sleutels toch in je tas haha

twinkle thanks, beterschap met je hoofdpijn!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; balen meis, ik hoop dat het nog gewoon door kan gaan vrijdag! Hoe was het bij oma?

@Ikke; ik wil ook kleine kleertjes wassen!!! ;)

@Poohbeer; hihihi heeel herkenbaar :p Geef ook iedereen de schuld als ik zelf iets té goed heb opgeruimt ;) haha gelukkig heb je sleutels weer gevonden!

@Sasje; werkze meis! Succes vanavond!

@Twinklestar; fijn dat alles weer is gelukt, en dat vriendlief je even heeft geholpen: gaat inderdaad dan een stuk sneller! Succes met je hoofdpijn, doe even lekker rustig aan!

xx

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dolfijn; ze is gewoon helemaal op... en was er nu wel ff goed bij...
    ff anderhalf uur gezeten nu weer lekker thuis, straks verjaardag bleh!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje ik hoop dat manlief toch nog vrij krijgt;)

@ dolfijn ik doe zeker rustig aan aangezien het niet echt wil afzakken:(

ik weet niet of ik er straks nog ben mijn hoofdpijn wil niet echt afzakken kijk het nog even aan anders pak ik straks nog een paracetamol:( dus meiden alvast een fijne avond en misschien tot straks en anders tot morgen;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    30 dec: Mom23
    15 jan: twinklestar

NOD
    ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 )
    13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5)
    27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 )
    05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 )

Zwanger:
    Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK
    Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk
    Dolfijn1982;
    04-04-2011 24/01 controle vk
    Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK
    Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle
    The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo

Meeting:
    Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!!

twinklestar is voor de meeting:D
    poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief
    dolfijn ook, mits in januari max. februari
    the Cat gaat ook mee :D
    wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat ze gewoon erbij was.. ga je toch wat rustiger weg denk ik..
    Geen zin in verjaardag? maar MOET je? of vind je het gewoon zo netjes om te gaan? Denk ook aan jezelf meissie! KNUF

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Pfffffff kappotte Esje is er weer net boodschappen gedaan nu klaar bleeeeg.
    de 24ste komt een oude vriendin die doet al de baby dingen (kleding, speelgoed, maxicosi) weg en ik mag alles hebben ze heeft een dochtertje maar maxicosi en speelgoed kan nooit kwaad en ze gooit ales weg (ze wilt er maar een) dat meisje is nu 2 dus het is niet oud nou tuurlijk graai ik wel even haha

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    meiden vanaf eind feb tot mei juni kunnen we niet meeten in juli ook niet kunnen we het anders niet beter in aug sep doen????? is maar een idee he

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden..

@Ikke baaleh van het minder slapen...

@Sasje...je bent erg druk vandaag...eerst aan de poets en dan nog werken...

@Poohbeer....hahaha..moest wel lachen om je sleutel verhaal...dat zou nou ook echt iets voor mij kunnen zijn :D...

@mom...ik ben ook nog aan het duimen hoor....ik blijf voor je hopen...

@Twinkel baaleh van je hoofdpijn meid..hoop dat het nog een beetje gezakt is...

@Dolfijn...wat leuk dat je eerste deeltje van cursus hebt gehad...en lekker thuis... ik zou dat ook niet echt serieus thuis kunnen doen hoor...

@The cat...ideaal toch zo ff bij een andere vriendin rond snuffelen... !! Zal vast nog wel wat leuks bij zitten...

@hier....allemaal bedankt voor de complimenten over het kamertje :D..ben er zelf ook erg blij mee... de spullen worden 4februari geleverd... zo leuk!!!
    Verder lekker gewerkt en drukke dag gehad.... morgen weer om 7uur beginnen dus ga vanavond weer optijd mijn bedje in...

Fijne avond allemaal...

ps...allemaal bedankt voor de tips over een matrasje...:D...

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    stampertje mijn hoofdpijn is nog niet helemaal weg dus ga straks lekker me bedje in maar ga eerst even een warme douche nemen:) wie weet knap ik daar van op;)

allemaal een fijne avond en tot morgen;)

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hallo meiden,

The Cat: wat een mazzel dat je al die spullen over mag nemen!
    Ik heb ook hee veel gekregen van mijn schoonzussn. Als het kan, neem dan ook de kleertjes in de grotere maten die of niet zo mooi vind of al verwassen zijn. Die zijn namelijk ideaal als knutselkleding, in-de-tuin-helpen-kleding of ik-ga-spagetti-eten-kleding. Na het kliederen hoef jij niet bang te zijn dat die vlek er niet meer uit wil. Heb hier ook veel kleertje op die manier gebruikt. Alleen wel goed apart houden voor vriendlief ze aantrekt op een "gewone"dag.

Mom: hoe is het met jou? Ik duim nog steeds flink door, maar laat je wel even weten wanneer ik mag stoppen (omdat je roze hebt getest) dan kunnen mijn blaren helen voor de volgende duim-ronde.

Twinkelstar: Sterkte met je hoofdpijn. Doe rustig aan n ga op tijd naar bed. Dan sta je morgen weer fris op.

Ikke: wil het een beetje lukken met het wassen van de keertjes? Ze zijn zo klein om te strijken, dus pas goed op voor je vingers en je bolle buik. Die kannu behoorlijk in de weg zitten tijdens het strijken!
    Doe net te veel tegelijk, morgen is er weer een dag hoor! Je staat nu zo krom aan de strijkplank omdat de buik in de weg zit.

Wolfje: Hoe was de verjaardag? Ben blij te lezen dat het ietsje beter ging met je oma. Wonen ze bij jou in de stad? Ik duim voor je dat vrijdag toch nog door kan gaan. Is voor jou ook wel goed een beetje ontspanning.

Sasje; jij bent druk geweest met poetsen. Kom je mij ook een keerje helpen:p

Hier; Ik zit een beetje te suffen op de bank. Best vermoeiend hoor, zo'n luie dag en een peuter die op alles NEE zegt. Morgen maar weer eens knutselen, er komen weer een paar verjaardagen aan! Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met zo'n suffe actie. Had er nog één vandaag. Zou een pakket versturen naar een klant van het werk, maar er moest nog iets bij in. 3x raden...juist. Pakket op de bus en de rest vergete. Morgen dus de andere helft maar in een enveloppe versturen. Kan ik nog een keer naar het werk op mijn vrije dag:x Lekker suf!
    Fjne avond allemaal

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja ik wil het toch bewaren en in de schuur zetten stel je voor je hoort later via via dat er iemand is die geen geld heeft en ik heb alles weggegooit dat vind ik zonde wel slim van je ga ik zeker doen hahah ja zie vrijndlief daar wel voor aan kan gewoon in een curver box onder in de kast ofzo en dan opschrijven afblijven haha doe ik ook altijd met kerst en verjaardagsboodschappen

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik zou als ik jullie was gewoon nu wel meeten in januari nog! en dan kunnen we altijd nog en aug/sept doen met de geboren babys erbij...

Deel Deze Pagina