Ik mag donderdag spieken en hartje luisteren (voor het eerst) vind het wel spannend heb geen echo gehad meer sinds 8 weken dus ben donderdag voor mijn eigen gevoel pas de gevaren zone uit
@ sasje wat spannend allemaal nu kom je er wel achter of je een eisprong hebt want dat wist je toch niet zeker succes morgen voel je je al wat beter meid ik hoop van wel beterschap doe lekker rustig aan @ poohbeer ik heb geen idee hoe ik aan de hoofdpijn kom maar hoe kom ik ervan af paracetamol wil niet echt helpen terwijl het normaal dan zo afzakt dus snap er niks van maar komt vanzelf goed @ cat spannend weer schiet al op meid @ ikke heb je vannacht wat beter geslapen @ dolfijn gaat het met jou al wat beter meid ik hoop het wel rust maar lekker uit
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!! twinklestar is voor de meeting poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief dolfijn ook, mits in januari max. februari the Cat gaat ook mee mom gaat ook mee wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..
meiden jullie kunnen stoppen met duimen.... ongi begint door te komen.... op naar de volgende ronde!!!!!!
@ nee mom wat balen zeg ik had zo voor je gehoopt op een test met twee strepen een dikke knuffel voor jou en heel veel succes in de volgende ronde
hoi meiden... tja ben nog steeds boos op der... en negeer haar sms-jes en telefoontjes vandaag nog ff... tja was iemand die ze ergens ontmoed heeft... maar ze weet zijn naam niet eens meer!!! Ze hadden niks bij zich en zij dacht van 1x wordt ik niet zwanger... Ik snap er gewoon ff niks van, waarom wacht ze zoo lang en waarom moet ze dit uitgerekend bij mij kwijt! Wel heb ik besloten (hoe hard voor haar het is) niet mee te gaan... ik kan het niet aan om een kloppend hartje te zien die weg gehaald word! NU niet...nooit niet... Sasje; fijn dat je goed geslapen hebt!!! poohbeer; naar dat het bij jullie nog glad is!!! dolfijn; hopelijk ga je niet ziek worden meid, dat zijn er al genoeg mom; wat balen dat je ongi eraan komt knuf the cat; s6 donderdag! sasje; denk aan je morgen...
@ Mom; Ohh nee wat balen zeg! *Knuff* @ Wolfje; Ik snap de keus heel goed, ik zou het ook echt niet kunnen om met iemand mee te gaan. Hoe gaat het met oma? *Knuff* @ Dolfijn; Hoe is het met je? Helpt het rustig aan doen een beetje of krijg je gewoon echt de griep? Ik hoop het niet voor je! *Knuff* @ Twinklestar; Drink/eet je wel genoeg? Ik krijg ook vaak hoofdpijn als ik dat niet doe. Hoop dat je er snel vanaf bent zeg! Hier weer lekker veel gewassen, alleen betekend dat wel dat ik ook weer heel veel strijk heb . Denk dat ik zo maar vast een deel doe en de rest morgen weer. Vriendlief heeft vanavond weer cursus, dus op tijd eten en dan weer een avond alleen .
@ Cat; Ik had dat ook hoor, dat je na een echo pas weer echt het gevoel hebt dat alles goed is. Vooral zo in het begin! Ik had pas met 16 weken een (pret)echo!
ikke; thanks met oma gaat het redelijk... ze eet en drinkt weer... alleen helemaal in de war en tja lichaam moet overal erg veel moeite voor doen, ook slaan de medicijnen nog niet aan voor der longontsteking...
zo meiden toch heerlijk nog ff anderhalf uur geslapen! voel me ook meteen wat beter!! @wolfje knap dat je nog steeds niet reageert op dr. ik zou denk ik wel mee gaan met dr maar niet meer naar binnen! ik zou denk ik ook wel een gesprek met haar aangaan dat ze goed moet nadenken of ze dit wel wilt....ik snap dat je boos bent zou ik ook zijn! maar jullie zijn wel beste vriendinnen!!!! en dat betekent ook met zulke dingen!! en hoe denk je dat zij zich voelt dat ze dit aan jou heeft moeten vertellen????? zou er toch nog maar eens over nadenken.......het is je eigen keuze natuurlijk!
@ cat; was ook niet echt een pretecho die wij hadden, maar was toen via familie die iemand kent die een VK praktijk hebben. Dus toen konden we een keertje extra. Anders hadden gewoon de 20-weken echo als 2e echo gehad
Mom: Wat balen dat je ongi wordt. EN ik had nog wel zo voor je geduimd! Dikke knuffel voor jou meid! Op naar de volgende ronde. Wolfje: ik begrijp jou beslissing heel goed. En zij denkt dat je van 1 keer onveilige sex niet zwanger kan raken... En dan na 11 weken pas in actie komen. Jaja. Ik hoop dat bij je oma de medicijnen snel aan gaan slaan! Hier: Mijn meisje viel op de bank in slaap. Had ik mooi even de handen vrij om boven de ramen te wassen en de badkamer te doen. Zo eten koken.
sasje; tja sorry dan ben ik maar heel erg ego, maar ik doe het niet...ze heeft genoeg andere vriendinnen, neemt ze 1 van hen maar mee... ze is vaak erg losgeslagen om het zo maar te zeggen en daar is ze nu eindelijk achter... ik hoop dat ze er van leert en nu er iets mee gaat doen! poohbeer; tja als je dan perse abortus wilt doen,doe het dan ook eerder of beter morning pil ter voorkoming dat het zo ver komt... of beter gebruik iets!!! thanks, hoop dat de medicijnen ook snel aanslaan... pas op dat je meisje niet van de bank valt, leg desnoods ff een kussen of deken eronder...hier is bij de buren jongentje van de bank gevallen... sleutelbeen gebroken, maar ja waren ook tegels... laat der maar ff lekker rusten en als ik naar jou pendels kijk moet maart/april een mooie tijd voor jou worden
zojuist heb ik haar een mail gestuurd... "het spijt me van mijn reactie, maar je moet weten dat wij al ruim een jaar enorm verlangen naar een 2e kindje, en dat jou nieuws erg hard bij me binnenkwam dat het bij ons nog niet wil lukken. Mijn wens en jouw ongewenste zwangerschap gaan niet samen, dus vraag ik je begrip te hebben voor mijn reactie. Ik kan je momenteel niet helpen, ik hoop dat je steun vind bij een ander."
@mom balen meid!! @wolfje het is jou keuze om het zo te doen!! ik hoop dat ze dat respecteerd.... @poohbeer oh das is fijn....kom je ook hier nog even de badkamer doen??
the cat heb je de kaartjes al binnen van de hema?? @ weet iemand hoe ik een telefoonhanger aan mijn gsm maak???