ja idd een gaatje aan de zijkant van je tel. Daar het lusje doorheen halen. Anders even in gebruiksaanwijzing kijken (of via internet)
Ei: 30 dec: Mom23 15 jan: twinklestar NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 13 jan: Mom23 (1e kindje, ronde 5) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: Gaan we nog wat afspreken? of laten we het voor nu even gaan? Graag jullie reactie!! twinklestar is voor de meeting poohbeer ook, afhankelijk van werk manlief dolfijn ook, mits in januari max. februari the Cat gaat ook mee mom gaat ook mee wie nog meer?? tot nu toe 4 personen.. niet echt royaal van de 10..
Touwtje er helemaal doorheen halen, tot het hangertje (bedeltje, dingetje, weet ik veel hoe dat dan weer heet) Dan het touwtje een beetje open maken en dan het bedeltje er door heen halen. Aantrekken en vast. Snappie??!!
Wolfje: wta heb je dat netjes en goed verwoord! Knap hoor, dat je dat kan! En zou ze nu geen soa test laten doen. Voor je het weet ben je niet alleen zwanger maar heb je ook nog iets opgelopen. Leuk hoor, zo'n avondje pret. Ik had al kussen rondom haar heen gelegd. Voor de zekerheid. Ze is ook nog nooit uit haar bedje gevallen, hoewel die wel lager is. Had de salontafeltjes ook al verder weg geschoven, zodat ze daar niet op kon belandden. Hier; Een echte hang op de bank dag. Slecht weer hier, de hele dag al regen/ijzel. Niks aan zo. Wordt er ook alleen maar moeier van, van dat hangen dan. Heb toch nog even boven gesopt, en ja hoor sasje, als we bij jou kunnen meeten, zal ik dan ondertussen even je badkamer soppen. Geen probleem.
ja shit...oh ja misschien komt kruidvat of blokker wel weer met iets..wij gaan hoogstwaarschijnlijk op mijn verjaardag naar de hh beurs...maar dan is de 9 mnd ook nog niet zag ik nu net! oh ja scheelt dat ik toch niet zwanger ben....
@ wolfje ik denk dat ze het zo wel begrepen heeft fijn dat het wel wat beter gaat met oma ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan @ sasje fijn dat je weer wat opgeknapt bent @ ikke eten en drinken doe ik wel genoeg maar in ieder geval bedankt voor het advies @ poohbeer dan was je meisje vast erg moe maar jij hebt even lekker kunnen boenen
nee op 14 feb is de 9 maanden beurs niet ik ga expres op de lange dag (pffff wat zal ik moe zijn (ben dan 19 weken))