@ sasje; ja meestal is die 3x per week op tijd thuis... alleen vanavond helaas niet. toch file onderweg!!! helaas... maar verder gaat het goed, alleen soms erg vroeg van huis weg! @ stampertje; sem vond het leuk, van een afstandje, er waren stuk of 12 kids en dat is voor sem gauw te druk... die is net als ik geen liefhebber van groepen... wat balen van je behang, sorry heb geen tips... @cat; s6 met je echo morgen @ hhb; ik ga de 18 vrijdag, jullie allemaal eerder dus kunnen jullie mij goede koopjes al laten weten haha...mensen neem voldoende contant geld mee, zodat je daar niet hoeft te pinnen!!! @dolfijn; jij veel plezier morgen manlief is vrij, hopelijk is hij op tijd thuis en ben ik ongi af, nu nog redelijk ongi , maar vaak is het ineens voorbij...mag nu ook wel...voorleesuurtje was gezellig na afloop gekleurd met de kinderen... en heerlijk gezwommen.... hoop dat jij snel opknapt, knuf meid @ sasje; you've got the spririt meid! @pooh; sem vond het leuk van een afstandje houd (net als ik) niet van grote groepen en zondert zich dan af... maar daarna leuk getekent koude koffie bah @laptop; tja hopelijk kan me paps hem morgen tijdelijk maken, als hij tijd heeft... en anders nieuwe bestellen... dus mocht het niet goed gaan... dan ben ik overdag niet op zp sorry maar hopelijk lukt het wel weet dat ik aan jullie denk
Ei: 15 jan: twinklestar 27 jan: Mom23 NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) 10 feb: Mom23 (1e kindje, ronde 6) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo(2305gr) 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: 12 februari om 11.30u in Utrecht, weet iemand leuke (gemakkelijk te vinden) plek? evt op het station bij cafe de Tijd (naast VVV) maar andere plek is zeker welkom! twinklestar komt poohbeer komt dolfijn komt the Cat komt Mom komt denk ik niet. Mijn pa wordt 50 en gaan brunchen met fam. weet nog geen tijd. als ik het wel kan redden dan kom ik even. Stampertje23 niet! Biancje kan helaas niet. vullen jullie even in?? en als er nog meer zijn: natuurlijk van harte welkom en vul het lijstje even aan
Jaaa. maar hoeveel nachtjes slapen is dat dan nog?? En kun je het dan ook even uitrekenen in uren? Zo zet ik jou even aan het werk, pak ik julie mooi even terug op al dat geklets. Wolfje: Mijn meisje houdt ook niet zo erg van te veel drukte. Ze zoekt dan vaak even een rustig plekje op om even bij te komen. Vooral met een verjaardag ofzo.
ik ga nu echt afsluiten nee eerst even jou opdracht uitvoeren dank je pooh zal proberen minder te kletsen weltrusten voor straks
Nee, nog geen leuke gevonden. Ben de afgelopen dagen ook niet meer op pad meer geweest. Hier ook alleen de intratuin en die had alleen maar groene lelijke planten en nog duur ook.
pooh; ja idd maar sem heeft dat echt van mij...vind het leuk, maar als het hem te druk wordt, zoek hij een plekje voor zichzelf met dec ook 2 oppaskids en zelfs dat wordt hem al gauw te druk... dan gaat hij wat anders doen... ach ik laat hem zo, was en ben zelf net zo...
als het goed is is het 744 uur dat zijn dan de hele dagen dus van 24 uur wij gaan meestal naar overvecht die heeft echt zoveel keus maar dan moeten we ook wel wat verder voor rijden
Ei: 15 jan: twinklestar 27 jan: Mom23 NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) 10 feb: Mom23 (1e kindje, ronde 6) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo(2305gr) 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 13/01 2e echo Meeting: 12 februari om 11.30u in Utrecht, weet iemand leuke (gemakkelijk te vinden) plek? evt op het station bij cafe de Tijd (naast VVV) maar andere plek is zeker welkom! twinklestar komt poohbeer komt dolfijn komt the Cat komt Mom komt denk ik niet. Mijn pa wordt 50 en gaan brunchen met fam. weet nog geen tijd. als ik het wel kan redden dan kom ik even. Stampertje23 niet! Biancje kan helaas niet. vullen jullie even in?? en als er nog meer zijn: natuurlijk van harte welkom en vul het lijstje even aan
Ja tuurlijk ga ik mee. Staat toch ook: Poohbeer komt. Dus Ja, ik kom!!!! En nu niet iets anders denken hé? Ik ga ook slapen. Welterusten!
Goeie morgen meiden! Wat kunnen jullie kletsen zeg! hihih wel gezellig en baal dat ik er niet zoveel aan deel kan nemen op het moment.. Vind het wel grappig om te lezen dus ga er vooral mee door Verkoudheid lijkt iets te zakken, dus hopen dat ik het ergste gehad heb! Vandaag even flink uitzweten in de sauna.. dan moet ik tegen mijn verjaardag toch wel weer verkoudheid-af zijn Gisteravond nog even de spulletjes die we gehaald hebben uitgepakt.. hebben nog gehaald: - hoeslakens wieg en ledikant - molton hoeslakens wieg en ledikant - badstofhoes maxi-cosi - paarse wikkeldeken maxi-cosi - wit/paarse badcape - dekbedovertrekje voor reiswieg - Nijntje knuffeldoekje, muziekdoosje, en maxi-cosi speeltje - nog wat meer kledinghangertjes en omdat manlief het graag wou: een roze en blauw badeendje hahah dus nu zijn we er echt helemaal klaar voor.. hihi op de eerste kleertjes na.. wil even wachten op de nieuwe voorjaars collectie Vandaag voor de sauna iets minder geld doordat we gister zoveel hebben uit gegeven Ach, moeten het maar voor onze kleine Dummie over hebben en vermaken doen we ons toch wel in de sauna.. Allemaal een hele fijne dag! en dikke knuffel.. Hoop na het weekend weer wat activer mee te kletsen maar tot die tijd best druk met voorbereidingen verjaardag etc.. Denk wel aan jullie! xx