ikke; wat leuk een tummytub; sem vond het heerlijk altijd!! nou ik ga afsluiten en als manlief op tijd thuis is gezellig avondje er van maken xxx
1 matrasbeschermer 8 onderleggers (60x60cm) 1 pak inlegverband 2 x 12 stuks kraamverband 2 stretchbroekjes 1 navelstrengklem 2 wondkompressen (8,5x5,5cm) 5 gaaskompressen (10x10cm) 1 kraammatras (60x90cm) 1 flesje alcohol 1 flesje handgel (alcohol) 1 pak zigzagwatten 1 rol luiertape
whaha vooral dat maandverband is erg lachen he ikke hehe!! wat een lappen he!! @wolfje fijn dat het toch door kan gaat!!! lekker van genieten morgen!
Ik kwam vannacht ergens achter op de uitgerekende dag ben ik1 jaar gestopt met de pil op 14 juli 2010 was ik gestopt en 14 juli 2011 uitgerekend
whaha the cat s nachts moet je slapen meid!!! maar wel erg toevallig!!! en mbt foto...whaha ik ben die meiden voor de gek aan het houden zijn erg allemaal van mijn werk
Ja ik weet het maar ik ben dan dus wakker en lig dan niet lekker en ja dan gaan we nadenken zo had ik vannacht een boekenkast zin opruim bui heb het niet gedaan hij staat in de slaapkamer dus ben nu foto's aan het maken en dan gaat het online vind het wel zonde maar kan dan weer nieuwe boeken kopen
@ wolfje wat fijn dat het toch doorgaat de zwaluwhoeve heel veel plezier morgen en een fijne avond @ cat wat een buikkie zeg groeit aardig wat grappig dat je op de zelfde datum bent uitgerekend als je gestopt bent @ ikke dat was een doos vol verassingen @ dolfijn hoe was je dagje sauna @ poohbeer ik ben onschuldig vandaag heb mij aan de afspraak gehouden
Ei: 15 jan: twinklestar 27 jan: Mom23 NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) 10 feb: Mom23 (1e kindje, ronde 6) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo(2305gr) 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 10/2 controle vk 11/2 geslachtsbepalings echo 24/2 20weken echo (groot onderzoek) Meeting: 12 februari om 11.30u in Utrecht, weet iemand leuke (gemakkelijk te vinden) plek? evt op het station bij cafe de Tijd (naast VVV) maar andere plek is zeker welkom! twinklestar komt poohbeer komt dolfijn komt the Cat komt Mom komt denk ik niet. Mijn pa wordt 50 en gaan brunchen met fam. weet nog geen tijd. als ik het wel kan redden dan kom ik even. Stampertje23 niet! Biancje kan helaas niet. vullen jullie even in?? en als er nog meer zijn: natuurlijk van harte welkom en vul het lijstje even aan
Ook ik heb veel gemist vandaag haha maar Twinklestar is onschuldig @Hier; lekker naar de sauna geweest! Heerlijk genoten alleen was het een stuk vermoeiender als anders.. Toch wel wat harde buiken gehad (zakte wel weer snel hoor!) maar was daardoor continu gericht op mijn buik en wat daarin gebeurde en dus niet volledig ontspannen.. ach, gewoon lekker dagje gehad met manlief.. en zal voorlopig laatste keer zijn geweest dus we hebben het zolang mogelijk vol gehouden Nu wel helemaal stuk dus zo me bedje in.. hopen dat ik even lekker kan slapen.. @Wolfje; heel veel plezier morgen en geniet ervan! @theCat; zag je buikje voorbij komen; lekker door groeien meis! ziet er goed uit! @rest; sorry zou het niet meer weten KNUF voor all!
Twinklestar: wat ben je rustig vandaag. Is er iets?? The Cat: wat balen dat je geen echo kreeg, ik was wel heel erg benieuwd naar jullie babytje. Wel fijn dat je het harje even kon horen. Toch een geruststelling. Wolfje: wat fijn dat je toch nog kon reserveren, Heel veel plezier alvast. Heb je ook wel even nodig, een beetje ontspanning. Ook suer dat je een nieuwe adaptor hebt! Dolfijn: ik hoop dat je snel van je verkoudheid af bent, it is ook suer vermoeiend. Ikke: Joepie, je pretpakket. Kleine tip: ik vond goedkope, katoenen tenten van onderbroeken (een maat groter dan je normale maat) veel lekkerder zitten dan die netbroekjes. Vooral als je van die oma-heupslips hebt. Die zijn lekker stevig en houden het kraamverband goed op z'n plek. Bij de Wibra, zeeman zijn die niet zo duur. Hier: vanmorgen een stukje van mijn vuling afgesprongen. Heb nu een hele scherpe rand aanmijn kies en een beetje kiespijn, net alsof de kies omhoog geduwd wordt. Vooral met eten flink pijnlijk. Verder weer een vervolg prijsaanvraag gehad. Dus weer flink aan het mailen en bellen geweest. Pff, wat een dag. En ook allemaal nu, net nu mijn werkgever op vakantie is. Hoop alleen dat ik ook een order binnen sleep. Zou dan wel weer lachen zijn en ook erg goed voor mijn echo. Meestal doet mijn werkgever alles op het gebied van geld en ik de ontwikkeling en uitvinden van nieuwe kabelbomen. Maar nu komt alles op mij neer, en van geld heb ik niet veel verstand. Weet wel heel goed hoe ik het uit moet geven