Ei: 15 jan: twinklestar 27 jan: Mom23 NOD ?: Sasje24 ( 24 jaar,1e kindje, ronde 7 ) 27 jan: twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 8 ) 05 feb: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 10 ) 10 feb: Mom23 (1e kindje, ronde 6) Zwanger: Ikke85; 09-03-2011 19/01 controle VK Biancje; 10-03-2011 12/01 groei en gewichtsbepaling echo(2305gr) 17/01 controle vk Dolfijn1982; 04-04-2011 24/01 controle vk Smyltje; 12-04-2011 12/01 controle VK Stampertje23; 30-05-2011 21/01 20wk echo 26/01 controle The Cat; 14-07-2011 10/2 controle vk 11/2 geslachtsbepalings echo 24/2 20weken echo (groot onderzoek) Meeting: 12 februari om 11.30u in Utrecht, weet iemand leuke (gemakkelijk te vinden) plek? evt op het station bij cafe de Tijd (naast VVV) maar andere plek is zeker welkom! twinklestar komt poohbeer komt dolfijn komt the Cat komt Mom komt denk ik niet. Mijn pa wordt 50 en gaan brunchen met fam. weet nog geen tijd. als ik het wel kan redden dan kom ik even. Stampertje23 niet! Biancje kan helaas niet. vullen jullie even in?? en als er nog meer zijn: natuurlijk van harte welkom en vul het lijstje even aan
Hallo meiden... Zo dagje niet online geweest moest me toch bijlezen, hahaha... Probeer ff te reageren....daar gaan we... @ikke wat vervelend voor je zus...ziekte van Crone is niet niks..... sterkte... @Poohbeer... wat heb je hard gewerkt meid... pfff.. lekker genieten van je weekend!! @Dolfijn...mooie buik meid.... ziet er goed uit...en lekker dat jullie genoten hebben in de zwaluwhoeve... En toch een drukke dag nog vandaag meid..... fijne verjaardag... @Twinkel...hoop dat je ei er aan komt....goed aan de klus...en dan straks posi nieuws...... @Smyltje.... jammer dat ze geen echo doen...ik weet niet of ze dat bij mijn vk doen... !!!! Volgende week hebben we de 20wk echo...spannend ! @Sasje...jeetje zeg.... dat die vrouw dat zo uit het niets had gezegd.... kan me voorstellen dat het wel wat met je doet! Knuff... @The cat... las op je hyves dat je kat toch nog ging plassen, dus niet naar dierenarts geweest of toch wel voor zekerheid?? @Biancje...je bent er maar druk mee met al dat strijken .. en wassen. @Mom hoe gaat het met jou???? @Wolfje...genoten in de zwaluwhoeve??? Niemand vergeten???!!! Anders sorry sorry sorry niet persoonlijk bedoeld.....!!!! @hier....vandaag een super super drukke dag gehad op mijn werk... we hadden 8babytjes van 3tot 6mnd en dan nog 9 dreumessen/peuters...pffff... erg druk dus..... Daarna lekker bij mijn ouders gaan eten en met mams en zusje naar winkelcentrum gegaan...en 2 schattige pakjes voor de kleine gekocht... zo leuk.... Morgen helpen om oma haar huisje leeg te halen, oma zit sinds eind december in bejaarden te huis... dus haar huurhuisje moet leeg... Daarna aan babykamer... misschien dat we toch wel het behang eraf gaan halen en opnieuw doen...maar zijn we nog niet helemaal over uit.... Nu lekker met mijn beentjes omhoog...heerlijk the voice kijken...manlief komt zo thuis...gezellig... Sorry voor het lange verhaal... Liefs
hahah geen sorry hoor Stampertje.. super zoals je op iedereen reageerd Doe je voorzichtig morgen met huisje van oma leeghalen? je tilt snel te veel en verkeerd.. dus let op jezelf en je grenzen! Geniet nu maar even lekker van het zitten met je beentjes omhoog en the voice! xx
hey meiden ik dacht ik zal wel weer kei veel moeten bijlezen maar valt wel mee gelukkig!! @wolfje zie er goed uit die vakantie hooor....je hebt al geboekt?? of je wilt nog gaan boeken?? @ dolfijn dan maar lekker niksen vanavond! @ikke balen van je zus....ik heb ook crohn..of ja iets in de richting van @stampertje lekker druk gehad dus! doe maar rustig aan! @hier straks weer even dikke tranen op mijn werk, toch nog maa ren goede collega verteld dat het allemaal nog wilt lukken en dan ook nog eens die vrouw pff mijn hoofd zit ook erg vol... ik wil ook op vakantie gaan dit jaar..ben al 2 jaar niet meer geweest! dus nu vriend nog zo gek krijgen! maar ik wil eigenlijk even afwachten tot maart. ligt eraan als ik dan zwanger zal zijn ja of te nee..zo meiden, ik kruip onder de douche en dan onder de wol morgen weer om 7 uur werken to 3 uur dus ben er pas laat weer....
Ikke: wat vervelend van je zus. Dan heeft ze ook wel een ernstige vorm van Crohn. Wolfje: toe maar, weer op vakantie? Ziet er erg mooi uit. Hoe was het in de zwaluwhoeve? Dolfijn: wat een mooie buik weer. zeg. The Cat: wat was er met de kat? Heeft ie misschien blaasgruis? Stampertje: Wat een lijst zeg! Jij hebt ook een drukke dag gehad zeg. Met hoeveel mensen staan jullie dan op zo'n drukke groep? Twinklestar: Hup, sleur manlief aan zijn haren de trap op! Er moet weer geklust worden. Vind ie vast heeel erg!!! Hier; Weer een dagje heel hard gewerkt. De deadline komt in zicht en door ziekte hebben we nog wel wat tijd in te halen. Mijn tante belde vandaag nog, ze had allemaal babyfoto's gevonden op haar zolder. Heb van mezelf namelijk helemaal geen babyfoto's. Alleen twee fotoboekjes van toen ik een jaar of 3/4 was. Verder niks. Be dus heel benieuwd nu!! Kan ik eindelijk eens bekijken wat voor meisje ik vroeger was en of ik trekjes terug herken in mijn meisje. Kon uit het werk even mee eten bij mijn schoonouders en toen gelijk met z'n allen doorgegaan naar de verjaardag van een oom. Nu eindelijk lekker op de bank. Het einde kijken van TVOH. Sasje; Heb je al wat gehoord van je moeder?
Lieve Sasje; Doe je een beetje rustig aan. Soms kan een lang weekendje weg ook al een hele vakantie zijn! Neem het er even van met z'n tweetjes. Een beetje rust en weg zijn van alles kan soms echt wonderen doen. Denk om jezelf!!
@poohbeer oh leuk babyfotos!! ja mijn moeder belde straks maar ze zei er niet veel over...alleen dat mijn baarmoeder dus een verdikking had..maar ik had het idee dat ze niet alles vertelde.....maar als ik doorvroeg zei ze dat er niks was dus ik weet het niet.....
Sasje: waarom houdt hij niet van vakanties???? Is hij niet graag van huis?? Een verwenavondje met z'n tweetjes is misschien ook wel fijn. Lekker uit eten (naar een steakhouse, krijg je je vriendje vast wel mee naar toe) en dan een bioscoopje. 's middags even samen uitwaaien op het strand of een dagje samen shoppen. Hup meid, er is vast wel iets te bedenken om lekker samen te zijn en even energie op te doen.
whaha dat klinkt goed poohbeer...maar shoppen en bioscoop hoef ik hem al niet mee aan te komen...en uiteten vind ie ook niet echt leuk jaja wat heb ik eigenlijk voor vriend he....whahahahaha!
Ga een avond poolen met z'n tweeen Sasje.. misschien dat ie iets actiefs wel leuk vind? Lijkt me best lastig als hij dat soort dingen allemaal niet wil doen.. Hopelijk ga je binnenkort weer eens lekker genieten met z'n tweeen.. en maak er anders een verwendag voor jezelf van! Ook jij verdiend het! KNUF
@Hier; vandaag paps en stiefmams op verjaardags bezoek, vanavond komen onze beste vrienden met hun spetter van 6mnd (die blijven slapen) en morgen huis dik vol met verjaardags visite.. Had gister even goede dip: zag verjaardag echt niet zitten met al die mensen en heb even flink lopen janken Manlief heeft me weer met beide voetjes op de grond gezet en ach, we gaan gewoon voor een leuke, gezellige dag morgen Fijn weekend allemaal! xx
hey, ach ja komt wel goed meiden! ik plan me begin april een lekker weekje vrij voor me alleen..zodat ik ff lekker helemaal bniks hoef!!
Goed sasje; Dat je aan jezelf denkt. Ga er lekker op uit met een vriendin, als manlief nergens van houdt. Dolfijn: leg de lat niet te hoog voorjezelf met je verjaardag. Je hoeft niet altijd voor iedereen te zorgen. Laat mensen zelf hun drinken pakken. Zet flessen frisdrank op een tafeltje en laat ze zichzelf bedienen. Scheelt jou een hoop gezeul. Ze hebben er heus wel begrip voor. Hier: vanmiddag verjaardag van een nichtje. Ze wordt 1! Zo dus maar even op zoek naar een cadeautje.
@ ikke. het gaat hier best goed. was dinsdag weer helemaal door de keuring heen. ben wel erg moe. merk dat fulltime werken nu wel waat zwaarder wordt... nog maar 8 weken!! (OMG NOG 8 weken!!) goed dat het zegt! zal lijstje zo even aanpassen.