Jeetje Mom het zit jou ook niet mee he meis! Heel veel sterkte meis, hoop dat t snel goed komt! Knuff
@ Mom wat klote sterkte met je paps. @ Sas ik wilde het niet zeggen hahahaha maar ja dat wel ach hij is in goede handen bij zijn mama en papa. Ik eet spareribs, sla en patat
@dolfijn. van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! ik zie dat hij niet zo zwaar is, hoop dat alles goed is!! en met jou uiteraard ook. @mom. jeetje, wat een rotnieuws!! hopelijk gaat het snel beter met je vader.. KNUF!
ik was met geboorte 1700gr... pff me ma der baarmoeder groeide niet, dus ik had geen ruimte om te groeien!
Dat is wel heel erg licht Wolfje! Jeetje! Het viel mij ook al gelijk op dat Beau zo licht is, hoop dat ie snel aankomt, misschien toch wel goed dat ze in zh is bevallen...
oowh, das inderdaad erg licht wolfje! heb je er wat aan 'overgehouden'? @ikke. dr gebeurt van alles in mn buik, maar heb niet het idee dat het voorweeen zijn ofzo. veel harde buiken en krampen. met slapen zijn mn banden erg pijnlijk. maar beebje is ook geregeld druk en zit volgens mij vaak aan dr oor te krabben ofzo. vette steek dan onderin! dat dat nog past met dat hoofd al in t bekken ben benieuwd wanneer t echt gaat doorzetten
meiden ik ben douchen heb reunie vanavond vanuit basisschool en daarna op stap ff lekker biertje drinken en dansen!! even mijn gedachten verzetten tot morgen allemaal.....vriendlief heeft nog steeds niks uit zichzelf verteld over vandaag...wat denken jullie...moet ik het hem nog een keertje vragen? maar eigenlijk ben ik bang voor zijn antwoord ik wacht nog wel even af...morgen naar schoonfamilie...
Ik zou het even zo laten Sasje, idd even morgen aankijken. Heb je z'n moeder nog gebeld? Veel plezier vanavond meis!
sorrywas bezig met eten... wat ik eraan heb overgehouden... tja moet overal veel harder voor werken en knokken dan een ander... maar ik kom er wel... al moet ik er harder tegenaan zowel lichamelijk als mentaal heb ik een achterstant gehouden... nou meiden ga nu eten, misschien nog ff tot later, maar ga ik hou van holland kijken en nog serie op dvd staan... knuffel
Jeetje ik heb een drukke middag en ja hoor, ik weet het weer als laatste: we hebben er weer een mama bij!!! DOLFIJN: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een mooie naam hebben jullie uitgezocht! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Beau. Trotse ouders, geniet van het papa en mama zijn. Volgens mij wel een stortbevalling zeg. Er vanuitgaande dat ze je vanochtend hebben ingeleid. Mom: oooh, wat een nare berichten weer. Sterkte meid en een dikke knuffel van mij. Houdt je ons af en toe even op de hoogte.. Hier: hele drukke dag gehad. Taarten gebakken met de buurmeisjes. Wat een feest. En wat is ie mooi geworden zeg! Daarna even een pizza in de oven gegooid en wat denk je, zwart! Daar stonden de keukenprinsessen (vriendin en ik) gierend van de lach de pizzeria te bellen voor een afhaalpizza. Zoiets kan ook alleen mij overkomen... Nu op de bak. Ben kapot.
meiden net weer terug uit het ziekenhuis.... mijn pa deed even zijn ogen open toen hij ons hoorde... Hij krijgt nog heel licht wat narcosemiddel dus viel daarna ook weer in slaap... zijn toestand was vanaf vanmiddag stabiel gebleven.. GELUKKIG... het is nog steeds wel een levensbedreigende situatie... Hoop zo dat hij hier weer goed uit komt.. al waren de doktoren wel heel duidelijk dat het nog alle kanten op kan gaan.... Ik heb wel alles gelezen hoor maar ik zal niet uitgebreid reageren. Ik hoop (en weet) dat jullie me dat niet kwalijk nemen.... zodra ik tijd heb (zal morgen zijn) dan kom ik op zp, maar ik merk dat het deze week voor mij gewoon allemaal even teveel is en ik er aardig doorheen zit