Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 29 maart afspraak anesthesioloog Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr 38+5
Hey meiden zo ik ben ook alweer thuis vond Er niks aan kon me ook niet amuseren lieve mom natuurlijk begrijpen we dat meid
Goedemorgen meiden, @Mom.... heel begrijpelijk meid... wel fijn dat je vader even op jullie reageerde....hoopzo dat het allemaal goed komt!! Hele dikke knuffel meis... @Sasje...wat jammer dat het niet zo gezellig was! veel plz met het op visite gaan vandaag...hoop dat vriendlief te overtuigen is!!! @Dolfijn...ben zo benieuwd hoe het met je gaat meid, en hoe de bevalling is gegaan!!! En hoe het met Beau gaat... @Poohbeer.... kan me voorstellen dat jullie erg gelachen hebben om de zwarte pizza!! hihihi mooi dat jullie het zo gezellig hebben gehad gister! @Wolfje...jeetje jij was echt ligt bij de geboorte!!... @hier..zoals jullie kunnen zien lekker optijd eruit.... manlief wilde ook F1 kijken en was toch al wakker dus dacht ga er gezellig maar mee uit!... Dus ff bedenken wat we de rest van de dag gaan doen ... Gister zijn we nog naar Babypark gegaan, boxkleed, badje en flessenset gekocht!! Liefs
@ Mom; Meis neem goed de tijd voor jezelf! Het is niet niks allemaal! Hoop dat je vader snel de goede kant op gaat!! Knuff @ Sasje; Balen dat er niks aan was gister, hoe kwam het? Veel plezier vandaag met op visite gaan, hoop dat vriendlief op andere gedachten komt... @ Dolfijn; Ben ook heel benieuwd hoe het met jou en Beau gaat en hoe de bevalling is gegaan.
tja had er eigenlijk niet zon behoefte aan om leuk te gaan doen net schoonmoeder aan de lijn en ze vertelde dat vriendlief wel ging bijdraaien...dat hij er ook voor wilt gaan ben helemaal blij!! en wat leuk ik krijg allemaal kaartjes en bloemtjes van mijn lieve collega's!
Mom: heel begrijpelijk hoor! Neem de tijd voor jezelf! Als je je verhaal kwijt wil, je kunt hier altijd terecht. Veel sterkte en ik denk aan je! Sasje; Fijn dat je schoonmoeder met zo'n goed bericht kwam. Ikke: hoe gaat het bij jullie. Dolfijn: hoe zijn jullie drietjes de nacht doorgekomen? Mama Es: hoe was je verjaardag? Ben je flink verwend? Hier: heerlijk geslapen. En wat een mooi weer is het weer. Zo even alle klokken vooruit zetten. Vanmiddag verjaardag
@sasje. wat een goed nieuws!! ik ben ook benieuwd hoe het met dolfijn is! @hier. ein-de-lijk staat de box in elkaar!! nu alleen nog de kinderwagen van zolder halen, kan de kat er alvast aan wennen dat ze er bij beide niet in mag. vanmorgen besloot ons meisje vroeg wakker te zijn. en niet heel even.. neeee ruim 3 kwartier alleen maar draaien, duwen, trappen etc etc. grrr. maakte ook niet uit op welke zij ik ging liggen of op mn rug. uiteindelijk maar op de rand van het bed gaan zitten en kwam ze na een kratier zitten tot rust. toen kon ik om 9 uur nog even slapen. toen werd ik pas weer om half 12 wakker.. oeps.. hihi.
@Sasje...wat fijn dat je schoonmoeder denkt dat ie wel bijdraait!! Kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders valt!!... Fijn meis! @Poohbeer...gezellige verjaardag gehad? @Smyltje...heel fijn dat je kleine meid je lekker wakker hield! Gelukkig heb je daarna nog even lekker kunnen slapen... @Es...wat leuk dat jullie smurfie nu al zo verwent is!!...Leuk om te krijgen he ... @hier...lekker het huis aan kant gemaakt, nog ff in het zonnetje zitten lezen en nu lekker btje interneten... Net nog een sluier besteld...voor om het ledikantje van de kleine... xxx
@ Sasje; Ik hoop dat je schoonmoeder gelijk krijgt en snel ook! . Ben benieuwd meis! @ Smyltje; Leuk is dat het dat getrappel als je wilt slapen haha ik weet het nog goed! Hier vandaag even naar het park geweest met zus en kids, gestreken, het huis aan kant gemaakt en nu moe en n meisje die nu veels te vroeg wakker wordt . Had gehoopt dat nog iemand wat van Dolfijn had gehoord... Fijne avond!
jeetje meiden, wat een rust! een vriendin van mij bleef vandaag hier eten. we zouden wraps eten. ZOUDEN... hadden we alles gehaald, behalve gehakt!! haha, echt weer wat voor ons.. dus hebben we maar chinees gehaald hihi
@ mom wat een kl*te nieuws zeg ik hoop dat het snel goed komt met je vader je krijgt nu wel alles tegelijk doe rustig aan meiss sterkte een hele dikke knuffel voor jou @ sasje wat een goed nieuws van je schoonmoeder dat geeft je vast een heel goed gevoel @ smyltje chinees is ook lekker @ poohbeer lekker hoor taarten bakken ze zijn vast weer erg mooi geworden gelukkig zijn je taarten niet zwart geworden hahaha @ mama esmeralda die smurf word me toch verwend @ stampertje wat heerlijk he dat zonnetje wij hebben er ook lekker van genoten hier vandaag lekker naar het tuincentrum geweest en ons weer heerlijk uigeleeft nieuwe bloembakken en planten gekocht even lekker kunnen ontspannen
@sasje; zou geweldig zijn als vriendlief bij gaat draaien meid, heeft waarschijnlijk gewoon even tijd nodig, bang voor het onbekende... sterkte meid! en wat lief dat je zo verwend wordt door je collega's! @pooh; hier ook lekker geslapen haha @mom; hoe is het met je pa? @dolfijn; hoe is je eerste dag met je kleine vent? @mama es; fijn dat je smurf verwend is! @smyltje; fijn dat je meid lekker gewegelijk is! En lukt het om je kat uit de box en wandelwagen te houden? whahahah chinees is ook lekker @ikke; dus aardig druk geweest jij vandaag! @stampertje; wat leuk dat je nog iets besteld hebt voor om de ledikant! @twinkle; ja heerlijk he allemaal voorjaarsbloemen halen @all; leuk dagje gehad, alleen nu erg hoofdpijn, vraag het me af of dat door de airco kan komen
Hallo meiden, Ik ben er weer even. Vanmiddag verjaardag gehad en daarna even bij mijn schoonouders de partytent opgezet. Zo'n vaste die aan de grond geschroefd staat. Nu op de bank hangen. Mama Es: waarmee is smurf verwend? Heb je zelf helemaal niks gekregen dan? Twinkle: fijn dat je planten hebt gehaald. Toch altijd lekker al die kleuren in de tuin. Ikke: lekker gewandeld met dit mooie weer. Dat doet een mens goed. Doe je wel kalm aan??!! Smyltje: zoiets komt mij ook wel bekend voor. Helemaal als ik met mijn meisje de boodschappen heb gehaald. Wel alles voor de nasi in huis behalve nasi-groente bijv. Fijne avond allemaal
Goedemorgen! @Twinkel...wat leuk allemaal nieuwe plantjes en bloemetjes!!... staat altijd zo gezellig.. @hier...heerlijk geslapen, lekker optijd te bed gegaan en er maar 1x uit gemoeten!... Zo werken van 7 tot 16.30 en dan om 19.30 zw-cursus!...weet niet of ik in de tussentijd nog tijd heb om te reageren... Fijne dag allemaal... Liefs
Stamprtje: wat een drukke dag! Werkse vandaag. Hier: ben mijn bed uit, maar ik ben nog zo slaperig. Dus zo eerst maar even onder de douche wakker worden. Fijne dag allemaal