Hey meiden, @Sasje...en er al aan toegekomen om met vriendlief te praten?? Hoop zo voor je dat ie positief is...het is je allemaal zo gegund! @Ikke....wat super dat het zo goed gaat met Jenthe.... zou jammer zijn als je nog niet mag stoppen met de medicijnen maar als het nog even beter voor je is!!! Ben benieuwd meis.. @Twinkel....volgens mij glimt je huis, zo schoon hahaha... kan me voorstellen dat het een lekkere afleiding is... @Wolfje...lekker gezwommen en was het nog gezellig bij de visite? @Smyltje...geniet je nog lekker van je verlof meis? En heerlijk he zo'n nieuw dekbed...nu nog hopen dat je meisje je niet wakker houd vannacht, hihihihi... @Dolfijn..wat fijn dat jullie naar huis mogen vandaag.... Liefs!!! @hier...heerlijk dagje gewerkt... nu ff gegeten en zo naar de cursus!!... Kom misschien vanavond nog ff spieken.... Liefs
@ikke. wat doet jenthe het goed he! ben benieuwd hoe het met je bloeddruk afloopt @sasje. waar heeft vriend nu aan toegzegd als hij geen ivf wil? @stamper. ja, geniet zeker lekker van mn verlof! lekker van alles en niks doen. wanneer gaat jouw verlof in? vannacht wel lekker geslapen onder het nieuwe dekbed, alleen veeeel last van maagzuur. gelukkig was zij niet zo druk vannacht. alleen die billen onder mn ribben :S zo lekker zwangerschapszwemmen. ben benieuwd tot wanneer ik het nog kan doen. misschien is t wel de laatste keer!
ja ze doet t heel goed ze zat wel iets onder het gemiddelde maar niet erg. @ sasje: voor nu wel ff goed nieuws van vriendlief tog ? hoop dat jullie maar een poging nodig hebben!
haha meiden, had een heleboel bij te lezen en heb dat rustig even gedaan.. alleen reageren gaat me even niet lukken, maar een aantal heftige dingen voorbij zien komen.. Dikke knuffel voor jullie! BEN WEER THUIS!! HEERLIJK!! Beau ligt heerlijk te slapen in zijn eigen wieg.. wat een trots!
Even in het kort; Nacht van vrijdag op zaterdag constant weeen gehad en niet geslapen ondanks spuit met pijn en slaapmedicatie.. Zou om 7.30u worden ingeleid maar dit werd later ivm weekend.. om 9.30u controle door de VK in het ZH en deze constateerde ruim 2,5 cm ontsluiting waardoor de vliezen konden worden gebroken.. Dit is rond half 11 gedaan, toen afwachten wat de weeen zouden doen.. Rond 11u wel meer weeen maar niet krachtig genoeg dus infuus werd klaargemaakt voor weeen opwekker.. 11.15u Aangesloten en toen begonnen mijn eigen weeen door te breken.. Erg kort maar heftig, en om 12.30u kreeg ik persweeen.. met om 12.49u een mooie zoon op mijn buik Ik voel me redelijk, 4 hechtingen dus daar wel wat last van.. maar verder gelukkig goed. Gisteren waren mijn bloedwaardes verslechterd dus vandaar dat we nog een dagje moesten blijven.. gelukkig vandaag alles weer goed. Beau drinkt goed uit de borst maar moet nog bijgevoed worden ivm laag geboorte gewicht.. Gelukkig vind ie dat geen probleem Ok, tot zover even meiden.. ik duik me bed zo weer in.. Fijn weer met jullie te kunnen communiceren xx
@dolfijn sorry voor mijn late reactie maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Lekker genieten joh doen wij ook..heerlijk zo'n kleintje in huis. @ wolfje bedankt voor je sms hier alles goed hoor beetje druk met visites dus we zijn er een beetje mee gestopt..heb bijna geen tijd meer om te genieten..vandaag iemand langs geweest van CB om wat dingen uit te leggen we gaan vd week even langs om te wegen ben benieuwd hoeveel Quint nu weegt. Hij drinkt goed van de borst maar ik ga vanaaf een fles voeding er tussen gooien ik ben gebroken van de borst voeding, hij drinkt 20 minuten per borst en dan stevig drinken hoor..hongerlapje hihihi net zijn moeder eet ook altijd hihihi. Gisteravond en vandaag zijn regel dagen dus wilt hij nog meer drinken.. Van de week al 5 x buiten wezen wandelen heerlijk met zijn drieën, hoop dat het mooi weer blijft. Ik moet de rest even bijlezen hoor. Ik denk wel aan jullie allemaal! Dikke kus van ons.
Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: 29 maart afspraak anesthesioloog Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr 38+5
@sasje. wat is het verschil tussen iui en ivf? ik weet dat je ook nog icsi hebt.. is dat steeds een stapje verder zeg maar? wel fijn dat hij wel openstaat voor iui! @dolfijn. wat een mooi mannetje! en fijn dat je even je verhaal hebt neergezet, ben altijd wel nieuwsgierig hoe het gegaan is bij anderen @hier. net lekker gezwommen. ga nu ff snel wat was opruimen en dan lekker mn bed in. morgen een koppie doen op mn werk. moet toch wat doen he
@Dolfijn...wat een schattig klein mannetje!!!...Geniet lekker van jullie trots!!.... @Sasje...nou we gaan er maar gewoon vanuit dat je de ivf niet in hoeft hoor!!!.... Dus in ieder geval wel even positief nieuws... @Smyltje...veel plz morgen op je werk.... @Biancje...heerlijk lekker naar buiten..van het weekend wordt het super mooi weer! Ga lekker mijn bedje in, morgen weer om 7uur beginnen! Liefs
Ikke Wat groeit je meisje goed zeg. Ook fijn voor jou, want dan doet ze het dus super op jouw borstvoeding. Mama Es: wel veel kadootjes voor jullie kindje, maar dat is wel fijn toch?! En een echo, wat een leuk en lief kado. Hebben jullie samen iets aan! Wanneer krijg je die? Biancje: Heftig hé dat borstvoeden. Wat een tijd ben je daar aan kwijt. Maar wel iets heel moois! En een fles tussendoor kan helemaal geen kwaad hoor. Probeer dan wel te kolven zodat je bv niet terug loopt. Maar voor Quint is het wel goed om ook te leren om uit de fles te drinken. Heb je later misschien wel veel profijt van. Dolfijn: wat een prachtige foto's heb je op hyves staan. En de mooiste hier! Ik ben verliefd. Geniet van elkaar! Hier: terug van het werk. Vanmiddag meegedraaid bij PSZ. Altijd leuk. Kan ik even an dichtbij kijken hoe mijn meisje het doet op "school". En de liedjes leren, want thuis komen die er niet altijd helemaal foutloos uit. Zo lekker naar bed. Welterusten allemaal en tot morgen
Goedemorgen meiden, @Poohbeer...wat leuk dat je mocht mee draaien op de psz, doen ze dat eens in de zoveel tijd???? @hier....lekker geslapen ben alleen wakker geworden met knallende koppijn, dus maar al een paracetamol genomen!!! Hoop dat het zo gaat zakken.... vandaag weer werken van 7 tot 16.30! En dan vanavond bij mijn zusje bij de handbal kijken!...Morgen lekker mijn vrije dag... Liefs
Stampertje: werkse vandaag. Hoop dat de hoofdpijn zakt. En iedere keer is er ook een moeder (soms een vader) aanwezig. En af en toe mag ik dus. Hier: ik heb heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. Dat was lang geleden... Zo maar even nieuwe hoezen over de eetkamerstoelen gooien, dan kunnen deze in de was. Door het taart maken zijn ze er niet schoner op geworden. Verder nog geen plannen. Hoop op mooi weer, maar hier is het heel erg mistig Fijne dag allemaal