Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: wachten op een oproep laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@ twinkel hoop dat ze je snel helpen. Vanavond is tv makelaar bij ons in de straat bij mijn overburen grappig (mag ze alleen niet hahaha)
@ Dolfijn: wat een mooi mannetje. Daar kun je zeker trots op zijn!! @ Ikke: wat een mooie meid...en ze is al goed gegroeit... hoop dat je van de ha van de medicijnen af mag! @ Twinkle: hoop zo dat je snel voor de operatie terecht kunt! @ Stampertje: zag op hyves dat je nog maar een paar dagen hoeft te werken tot je verlof. heerlijk zeg.... @ Sasje: fijn dat vriendlief toch IUI wilt... @ Hier: mijn pa is wakker!!!! zoooo fijn! hij heeft het alleen nog wel benauwd en ligt nog aan allerlei slangen. hij gaat vandaag van de intensive care naar de hartbewaking.... daar wordt door de cardioloog verder gekeken wat de oorzaak kan zijn, de vervolgstappen en welke medicijnen hij meot hebben.
@Ikke; leuke foto's van je meid! @smyltje; mmm mac heerlijk @twinkle; hoop dat je er snel terrecht kan meid!Zodat jullie weer verder kunnen! @ikke; hoop dat je ha snel belt @mom; wat fijn dat je pa wakker is!!! sterkte verders nog meid! @all; zo drukke middag zit erop.. nu weer eten koken... knuffels kusjes
Mom: wat een fijn nieuws. Ikke: wat een mooie foto's. wat veranderd ze snel hé? Sasje; Bedankt voor je uitleg. Maakt het allemaal een stuk duidelijker voor mij. Ik ben er totaal niet in thuis. Twinkle: fijn dat je duidelijke uitleg hebt gekregen. Hier; lekker aan het genieten van de zon. Vanavond weer werken. Vanmiddag cupcakes gemaakt met mijn meisje. Ze zien er heerlijk uit, nu wachten tot ze iets afgekoeld zijn. Tussendoor nog even nieuwe kleertjes gekocht. Zag een leuk rokje hangen met bijpassen t-shirt en bolero. Zo meisjes-achtig. Ze vond het zelf gelukkig ook mooi. Ik ga nog even buiten zitten en dan de was opvouwen en eten koken. Fijne avond allemaal!!
pooh; geniet lekker van het zonnetje! Wat leuk cakjes gebakken met je meid! en lekker Werkse vanavond!
Hey meiden, Ha belde vanmiddag en ik moet doorgaan met de medicijnen tot de afspraak bij gyn, dan een week later op controle bij ha en kijken of bloeddruk laag is . Baal er goed van, ze vond toch dat mijn bloeddruk nog niet goed was en durft het nog niet aan zonder de medicijnen . Zit er weer even goed doorheen, vriendlief is ook alweer weg. Kwam thuis, ging met de hond, douchen en gegeten en weer weg en is pas laat thuis...
@ mom wat fijn zeg dat je vader wakker is ik hoop dat het nu snel nog beter gaat @ mama esmeralda heb je nog gezwaaid naar je overburen (hihihi) @ wolfje je bent er maar druk mee @ ikke wat balen zeg dat je nog niet mag stoppen met de medicijnen kan me voorstellen dat je er behoorlijk van baalt doe rustig aan knuffel voor jou @ poohbeer je hebt een druk middagje gehad maar wel gezellig hier ook heerlijk genoten van het weer jammer dat het morgen weer minder word werkse vanavond
Hey meiden, @Mom...wat een goed nieuws dat je vader wakker is!!..Wat moet dat een opluchting zijn. @Ikke...wat baaleh dat je nog niet mag stoppen met je medicijnen, maar meissie als dat het beste is nu!! Dan nog maar even doorgaan!!.... Dikke knuff... En trouwens wat een leuke foto's van Jenthe.... echt een schatje ... @Twinkel...spannend meid, hoop dat je snel onder het mes mag!!!... @Poohbeer...wat lekker cupcakes en klinkt erg leuk de kleertjes voor je meissie. Lekker gewerkt.. @Wolfje....zag dat Sem droog was gebleven vannacht...wat super!! Wat zal je trots zijn... @Es.. wat grappig dat ze in jouw buurt zijn...kijk helaas wat anders .... !! @Dolfijn..en hoe is het eerste nachtje thuis gegaan??? @Sasje....bedankt voor de info meid...het is idd wel een stuk duidelijker zo!!.... @hier...gelukkig geen hoofdpijn meer!! Lekker gewerkt wel echt een drukke dag!!...vanavond ff bij mijn zusje gekeken (handbal)... En nu lekker op de bank met manlief.... Morgen mijn vrije dag, weer ff bij tanken voor de 2 andere dagen .... Liefs
@ Stampertje; Wat fijn dat je geen hoofdpijn meer hebt . Geniet maar lekker van je avondje en morgen van je vrije dag! Hier; mevrouwtje is vanaf half 5 tot 21.00uur wakker geweest! Haha ik wist het wel nadat ze vanmiddag zo veel heeft geslapen. Over een uurtje weer voeden en dan duik ik ook lekker m'n bedje in, ben op!!!
Ei: 6 mrt: mom23 9 mrt: poohbeer NOD 23 mrt: poohbeer (2e kindje, ronde 10) 01 apr: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 10) 05 apr: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 10) 13 apr: Mom23 (1e kindje, ronde 8) 22 apr: Wolfje22 (25 jaar, 2e kindje, ronde 12) mmm twinklestar: wachten op een oproep laparoscopische operatie Sasje24: 2 keer negatieve samenlevingstest...april start iui Zwanger Smyltje; 12-04-2011 30/03 controle VK nu elke week! Stampertje23; 30-05-2011 6/04controle VK Mama Esmeralda; 14-07-2011 11/4 26 weken pretecho (3/4D) 14/4 controle VK (te lage bd) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
@ikke; bah tegenvaller toch doorgaan met medicijnen voor je eigen bestwil meid, maar wel balen, knuf! @stampertje; geniet van je vrije dag morgen! @all; knuffel en tot snel
@mom. wat een goed nieuws! @twinkle. wat spannend! hoop dat ze snel ene datum hebben @sasje. ja, 38 weken vandaag! jeetje, gata echt snel. @ikke. haha, ja heerlijk ik smste vriendje ook dat ik bij de mac zat. smst ie terug: ik wil ook zwanger zijn... hahaha!! met mn buik gaat het goed. kleine meid was erg druk vandaag. het is zo wisselend! soms voel ik haar uren niet en soms uren achter elkaar. ik heb 's nachts wel flink last van harde buiken. maar verder geen voortekenen.. ik ben er klaar voor! nu zij nog
goedemorgen meiden, wat een rust hier zeg @ikke balen dat je nog door moet gaan met je medicijnen maar ja alles beter dan dat je slecht moet voelen! hopelijk heeft jenthe vannacht goed geslapen... @poohbeer wanneer krijg jij ook alweer de uitslag van de mri? volgende week of niet? @twinkle sorry dat ik jou helemaal vergeten was gisteren....ik lag gisteren om 23.00 uur in bed en wilde gaan bijlezen via telefoon en opeens dacht ik oh nee shit nou ben ik twinkle vergeten sorry sorry sorry!!!!! nou hopelijk krijg je snel bericht!!! @dolfijn hoe gaat het bij jou meid?? ik wacht nog steeds op je pbtje
@sasje; ja zeker rustig hier @all; zo sem zijn 2de nacht zonder luier was een succes: rond half negen mama moet plassen, ik er heen maar mocht hem niet helpen haha ging super... daarna kroop hij zelfs zijn bed nog in voor een half uur
@ Wolfje; Wat goed zeg! Hopen dat hij het vol gaat houden! @ Sasje; Ja het is idd erg rustig weer hier. Hier; Jenthe heeft vannacht op zich goed geslapen alleen kwam ze om de 3 uur voor voeding terwijl het de laatste dagen 's nachts juist wat langer was . Nu ligt ze weer te slapen dus ik even snel wat gegeten en nu ga ik even snel aan de afwas. Ik ben er straks weer!